Ponudba

Načela družbeno odgovornega ravnanja želimo ohranjati tudi pri ponudbi svojih izdelkov. Z rednim nadzorom kakovosti po strogem mednarodnemu standardu IFS Food, ki zagotavlja varnost in kakovost izdelkov na visoki ravni, podpiramo slovensko kmetijstvo in gospodarstvo ter nudimo trajnostno pridelane in oblikovane izdelke.

 


Skrbimo za kakovost.

In pri tem ne pristajamo na kompromise. Naši dobavitelji obvezno sledijo mednarodnim in Lidlovim standardom kakovosti, vzporedno z lastnim nadzorom kakovosti pa sodelujemo tudi s priznanimi in neodvisnimi inštituti in laboratoriji.

Rezultati tovrstnih testiranj so številni pečati testov in kakovosti. V zadnjem letu se lahko pohvalimo s štirimi zmagovalci testa Zveze potrošnikov Slovenije:

  • zobna krema Dentalux Complex 3 Mintfresh
  • tablete za strojno pomivanje posode W5 All One
  • dnevna krema proti gubam Cien Q10
  • ribje palčke Fish Fingers
  • vlažilna krema Cien Aqua Moisturing Cream

 

Smo tudi ponosni nosilci naziva Superbrands Slovenija za leto 2013/2014 in leto 2015/2016, ki ga je Lidlu Slovenija podelila mednarodna organizacija Superbrands.

stamp SLO 2011     Slovenia_stamp 2015-16

Skrbimo za živalim prijaznejše pridelovanje.

Z zavezujočim stališčem do trajnostne ponudbe svežih jajc z minimalnim standardom hlevske reje podpiramo do živali prijaznejše pridelovanje tega osnovnega živila. S tem se zavzemamo za varovanje živali in tako pridelavo izdelkov, ki je do njih prijaznejša. Za ta korak smo se odločili v sodelovanju s svojima dobaviteljema svežih jajc, podjetjema Meja Šentjur in Ramuta, ki bosta našo zavezo vestno izpolnjevala.  Sprejeli smo zavezo, da bomo od julija 2017 v svojo ponudbo svežih jajc vključevali le še jajca z minimalnim standardom hlevske reje. S tem na naših policah ne bo več jajc iz reje v obogatenih kletkah (baterijska reja), ki je v Sloveniji zakonsko sicer vedno dovoljena.

Kliknite in preberite zavezo Lidla Slovenija pri zagotavljanju ponudbe svežih jajc.

 

Skrbimo za trajnostni ribolov in zaščito delfinov.

Svojim kupcem želimo tudi v prihodnosti ponujati kakovostne ribe, zato podpiramo načela trajnostnega ribištva in trajnostnih metod ribolova. Organizacija MSC (Marine Stewardship Council) je nekakšen »svet za ohranitev morij« in je neodvisna, na globalni ravni delujoča neprofitna organizacija. Ustanovljena je bila leta 1992 z namenom najti rešitve za problem prekomernega ribolova.  V številnih oceanih je ribolov namreč tako intenziven, da se zmanjšujejo zaloge rib po vsem svetu, kar slabo vpliva na morske ekosisteme in ribiško industrijo po svetu. Organizacija MSC je zato zasnovala pečat MSC, ki ga dobijo izdelki, ki izpolnjujejo glavna načela organizacije. Na naših izdelkih logotip najdete na rumenem ozadju, v desnem kotu embalaže.

MSC_new_logo_vertical

Skupina Lidl je tudi dolgoletni član mednarodnega programa nadzora za delfinom prijazen lov na tuna, ki ga je oblikovala ameriška organizacija Earth Island Institute (EII). Cilj programa je preprečiti, da bi kot stranski ulov pri lovu na tuna poginilo milijone delfinov. Vse konzerve tunine na naših policah nosijo modri logotip »Safe«, ki ga podeljuje organizacija EII.

Dolphin_safe

Kliknite in preberite dokument o naši zavezi nabavljanja trajnostno pridobljenih rib in lupinarjev ter izdelkov iz njih.

 

Skrbimo za trajnostno pridelavo.

Z organizacijo Rainforest Alliance se zavzemamo tudi za trajnostno usmerjeno kmetijstvo. V naši ponudbi je kakovostna temna čokolada Bellarom, ki zagotavlja žlahten in trajen okus. Vsebuje 74 % kakavovih delov in je označena z logotipom RAINFOREST ALLIANCE CERTIFIED™, ki označuje ekološko in socialno kmetovanje ter je certificirana s strani neodvisnih tretjih oseb.

rainforest

 

Na poti k boljšemu svetu se v Lidlu Slovenija s svojo najbolje prodajano znamko za čokoladne tablice Fin Carré zavzemamo za trajnostno pridelavo kakava. UTZ Certified je program za trajnostno gojenje kave, kakava in čaja. Pridelovalce usmerja k bolj strokovni, kakovostni, rodovitnejši in bolj trajnostni pridelavi. Program jim ponuja tudi usposabljanje s področja vodenja, varnosti in zdravja pri delu ter upravljanja z okoljem. Glavni cilj programa je, da pridelovalci dosežejo boljšo ceno za kakovostni kakav. V okviru trajnostnega gojenja kakava se bodo tudi vsi kmetje, ki bodo pri programu sodelovali, zavezali, da bodo upoštevali kodeks UTZ poslovanja.

Do leta 2020 bodo vse čokoladne tablice proizvedene izključno iz trajnostno pridelanega in certificiranega kakava. Prehod poteka postopoma, saj trenutno še ni na voljo zadostnih količin kakava z UTZ certifikatom.

New-logos_Global

 

 

Skrbimo za pravične pogoje.

Na Lidlovi tržnici lahko najdete tudi banane s certifikatom pravične trgovine (Fair Trade), trgovinskega partnerstva, ki pomaga šibkejšim proizvajalcem iz držav v razvoju, da se lahko predstavijo na globalnem trgu. Zagotavlja jim boljše pogoje dela in prodaje, pošteno plačilo ter spodbuja k trajnostnemu razvoju.

 

Fair trade

 

Skrbimo za EKO ponudbo.

Nudimo vedno širši asortima ekološko pridelanih živil, ki nosijo tudi evropski logotip za ekološko kmetijstvo. Gre za živila, ki so pridelana in predelana po smernicah ekološkega kmetijstva, omogočena morata biti stalni nadzor in sledljivost surovin. Ekološko pridelavo in blagovni tok teh izdelkov nadzorujemo interno, nadzor pa opravljajo tudi zunanje neodvisne nadzorne ustanove.

bio

Zavedamo se pomena okolju bolj prijaznih čistil, zato je na naših policah moč najti tudi ekološka čistila W5 ECO, izdelana iz sestavin, ki manj obremenjujejo okolje in obenem učinkovito čistijo.

Ozaveščamo o zdravem načinu prehranjevanja.

Kot odgovoren trgovec želimo prispevati h kakovostnejši ponudbi izdelkov na naših policah, obenem pa želimo spodbujati ozaveščenost širše družbe o pomembnosti zdravega prehranjevanja in aktivnega življenjskega sloga.

Kliknite in preberite dokument o zavezanosti k zmanjševanju vsebnosti dodanega sladkorja in soli v izdelkih Lidlovih blagovnih znamk.

 

 

Skrbimo za doživljenjsko jamstvo.

Prepričanost v kakovost in svežino izdelkov Lidlovih blagovnih znamk, v Lidlu Slovenija nadgrajujemo s posebnim jamstvom. Kot edino trgovsko podjetje v Sloveniji svojim kupcem nudimo doživljenjsko jamstvo* na vse prehrambne in neprehrambne izdelke lastnih blagovnih znamk.

Če kupec z izdelkom ne bi bil zadovoljen, ga lahko ob predložitvi računa kadar koli in v kateri koli Lidlovi trgovini v Sloveniji vrne in povrnili mu bodo celotno kupnino za vrnjeni izdelek.

Izjemo predstavljajo le izdelki s časovno omejeno garancijo proizvajalca (npr. tehnični izdelki, električni aparati), kjer kupcem z veseljem pomagamo pri uveljavljanju potrošniških pravic. V teh primerih seveda še naprej veljajo garancija proizvajalca in zakonska določila v zvezi z garancijo za brezhibno delovanje stvari. Lidlovo doživljenjsko jamstvo je torej obenem tudi zagotovilo zadovoljstva, hkrati pa je nakup pri Lidlu Slovenija nakup brez tveganja.

(*podrobnosti na www.lidl.si)

 


Skrbimo za spodbujanje slovenskega kmetijstva in gospodarstva.

Z uvrščanjem izdelkov slovenskih proizvajalcev v našo ponudbo prispevamo k spodbujanju slovenskega kmetijstva in gospodarstva ter konkurenčnosti domače pridelovalne in predelovalne industrije. Da bi izdelke s slovenskim poreklom oziroma od slovenskih dobaviteljev hitro prepoznali, jih označujemo s posebnim znakom »Slovenski izdelek«, ki v sredini nosi lik Triglava.

slovenski_izdelki

Dolgoročno sodelovanje smo v različnih segmentih svoje ponudbe oblikovali s številnimi slovenskimi podjetji, denimo z Mlekarno Celeia, Perutnino Ptuj, Mesom Kamnik, Celjskimi mesninami, Pivko perutninarstvo, Žitom, Dano in drugimi. Slovenski proizvajalci so v naših trgovinah prisotni v segmentu Lidlovih blagovnih znamk, denimo mlečnih izdelkov Pilos, mesnih izdelkov Baroni in Pikok, vod z okusom Saguaro, svežih predpakiranih kruhov in različnih piškotov Castello ter Tastino in drugih, ponudbo pa dopolnjujemo tudi z izdelki priznanih slovenskih blagovnih znamk. Na Lidlovi tržnici so našim kupcem na voljo slovenski paradižnik Lušt, slovenska zelena in rdeča jabolka, sezonsko pa tudi druge izdelke.

Veseli smo, da lahko slovenskim dobaviteljem, s katerimi se sodelovanje izkaže za uspešno, v okviru Skupine Lidl nudimo možnost prehoda na mednarodni trg. Tako je podjetje Žito preko Lidla Slovenija svoj kruh in pekovske izdelke iz dopeke v letu 2010 pričelo izvažati v Avstrijo, v nadaljnjih letih in vse do danes pa še v Italijo, Švico, Španijo, Dansko in Romunijo.