Ponudba

Naši izdelki zagotavljajo varnost in kakovost na visoki ravni, podpiramo slovensko gospodarstvo ter nudimo trajnostno pridelane in oblikovane izdelke. Vse to je strogo nadzorovano po mednarodnem standardu IFS Food, v sklopu katerega je poleg stalnega zagotavljanja varnosti in kakovosti izdelkov na visoki ravni, zahtevana tudi stalna sledljivost izdelkov in surovin ter embalažnega materiala. Izpolnjevanje teh kriterijev redno preverjamo v sodelovanju z neodvisnimi inštitucijami.

 

Zavezujemo se za boljšo prihodnost.

Zaveza: Sistemsko zmanjševanje uporabe plastike
Do leta 2025 bomo pri svojem poslovanju za 20 odstotkov zmanjšali uporabo plastičnih materialov, do istega leta bo vsa plastična embalaža izdelkov Lidlovih blagovnih znamk izdelana na način, da jo bo mogoče 100-odstotno reciklirati ali ponovno uporabiti.
Prvi korak – od 1. junija na blagajnah Lidla Slovenija ne bo več plastičnih vrečk.

Zaveza: Zmanjševali bomo vsebnost soli in sladkorja v izdelkih lastnih blagovnih znamk
Leta 2017 smo predstavili zavezo, s katero smo obljubili, da bomo v vseh izdelkih lastnih blagovnih znamk do leta 2025 vsebnost dodanega sladkorja in soli zmanjšali skupno za 20 odstotkov.
Preberite več >

Zaveza: Sveža jajca izključno z minimalnim standardom hlevske reje
Od 1. julija 2017 dalje v Lidlovih trgovinah ponujamo le še sveža jajca najmanj s standardom hlevske reje, čeprav so jajca iz razširjene baterijske reje v Sloveniji zakonsko še vedno dovoljena. V naših trgovinah so kupcem na voljo sveža jajca izključno slovenskega porekla.
Preberite več >

Skrbimo za kakovost.

Pri kakovosti ne sprejemamo kompromisov. Dobavitelji morajo slediti mednarodnim in Lidlovim standardom kakovosti, hkrati pa sodelujemo s inštituti in laboratoriji za dodatna testiranja kakovosti. Pohvalimo se lahko s petimi zmagovalci testa Zveze potrošnikov Slovenije.

  • Zobna krema Dentalux Complex 3 Mintfresh
  • Tablete za strojno pomivanje posode W5 All One
  • Dnevna krema proti gubam Cien Q10
  • Ribje palčke Fish Fingers
  • Vlažilna krema Cien Aqua Moisturing Cream

Smo tudi ponosni nosilci naziva Superbrands Slovenija za leto 2013/2014 in leto 2015/2016, ki ga je Lidlu Slovenija podelila mednarodna organizacija Superbrands.

stamp SLO 2011     Slovenia_stamp 2015-16

Neodvisni strokovnjaki Biotehniške fakultete Univerze v Ljubljani so v letu 2016 ocenili senzorično kakovost izdelkov Lidlovih lastnih blagovnih znamk, kot so Pilos, Milbona, Pikok in druge. Strokovna analiza je pokazala, da je več kot trideset testiranih izdelkov odlične kakovosti.

Skrbimo za trajnostni ribolov in zaščito delfinov.

Kupcem ponujamo kakovostne ribe, ki ustrezajo načelom trajnostnega ribištva in trajnostnih metod ribolova. Na številnih naših izdelkih lahko najdete pečat MSC (organizacije Marine Stewardship Council), ki ga dobijo le izdelki, ki izpolnjujejo načela organizacije, ustanovljene z namenom najti rešitev za problem prekomernega ribolova.

Hkrati smo član mednarodnega programa (Earth Island Institute  EII) nadzora za delfinom prijazen lov na tuna, zato na naši tunini lahko najdete modri logotip »Safe«, s tem pa poskrbimo, da za našo tunino delfini ne poginejo. Vse naše konzerve s tuno nosijo ta znak.

MSC_new_logo_vertical          Dolphin_safe

Kliknite in preberite dokument o naši zavezi nabavljanja trajnostno pridobljenih rib in lupinarjev ter izdelkov iz njih.

 

Skrbimo za trajnostno pridelavo.

Povezani smo tudi z organizacijo Rainforest Alliance in se zavzemamo za trajnostno usmerjeno kmetijstvo. Pri nas najdete kakovostno temno čokolado Bellarom, ki je označena z logotipom RAINFOREST ALLIANCE CERTIFIED, kar pomeni ekološko in socialno kmetovanje, hkrati pa je bogatega okusa. Certifikat z zeleno žabico nosijo tudi naše banane na Lidlovi tržnici.

rainforest

Z našo najbolj prodajno znamko za čokoladne tablice Fin Carré se zavzemamo za trajnostno pridelavo kakava. Program UTZ Certified skrbi za trajnostno gojenje kave, kakava in čaja. Pridelovalni se prizadevajo k bolj strokovni, kakovostnejši, rodovitnejši in bolj trajnostni pridelavi.

Do leta 2020 bodo vse čokoladne tablice proizvedene izključno iz trajnostno pridelanega in certificiranega kakava. Prehod poteka postopoma, saj trenutno še ni na voljo zadostnih količin kakava z UTZ certifikatom.

New-logos_Global

Skrbimo za pravične pogoje.

S certifikatom pravične trgovine (Fairtrade) se lahko pohvalijo tudi banane iz Lidlove tržnice. Trgovinsko partnerstvo s svojo pomočjo omogoča proizvajalcem iz šibkejših držav hitrejši razvoj in predstavitev na globalnem trgu.

Fair trade

Skrbimo za EKO ponudbo.

Naša ponudba ekološko pridelanih izdelkov je vse večja in le-te nosijo tudi evropski logotip za ekološko kmetijstvo (link). Gre za živila pridelana po ekoloških smernicah kmetijstva, katere omogočajo stalni nadzor in sledljivost surovin.

Želimo biti okolju prijazno podjetje, zato na policah Lidla najdete tudi ekološka čistila W5 ECO.

bio

Skrbimo za doživljenjsko jamstvo.

V Lidlu Slovenija smo prepričani o kakovosti in svežini izdelkov, zato le te nadgrajujemo s posebnim doživljenjskim jamstvom, ki ga nudimo svojim kupcem na vse prehrambne in neprehrambne izdelke lastnih blagovnih znamk.

V primeru, če kupec z izdelkom ni zadovoljen, lahko le-tega ob predložitvi računa vrne in s tem mu je povrnjena celotna kupnina izdelka. Izjema so le izdelki s časovno omejeno garancijo (npr. električni aparati, tehnični izdelki).

(*podrobnosti na www.lidl.si)


Skrbimo za spodbujanje slovenskega kmetijstva in gospodarstva.

V naši ponudbi najdete vedno več slovenskih izdelkov, saj si prizadevamo k spodbujanju slovenskega kmetijstva in gospodarstva. Da bi izdelke slovenskega porekla in izvajalca hitreje opazili, le-te označujemo s posebnimi znakom »Slovenski izdelek«, ki v sredini nosi lik Triglava.

slovenski_izdelki

Dolgoročno sodelujemos številnimi slovenskimi podjetji: Mlekarno Celeia, Perutnino Ptuj, Mesom Kamnik, Celjskimi mesninami, Pivka perutninarstvom, Žitom, Dano in drugimi.

Veseli smo, da imamo v okviru Skupine Lidl  možnost slovenskim dobaviteljem nuditi prehod na mednarodni trg. V letu 2010 je Žito pričelo izvažati svoj kruh in pekovske izdelke v Avstrijo, do danes pa smo v tujino »poslali« še številne druge naše dobavitelje.

 

Skrbimo za majhne podjetnike: LIDLOVA LOJTR’CA DOMAČIH

Z natečajem smo k sodelovanju povabili male slovenske podjetnike, kmetije in zadruge, proizvajalce butičnih specialitet. Skupno več kot 150 prehranskih in kozmetičnih ter tudi nekaj neprehranskih izdelkov je dobilo svoj prostor na Lidlovi polici in si tako prislužilo veliko pozornost slovenskih kupcev.

Več: https://lojtrcadomacih.si/