Movember 2016: Dobrodelno smo zbrali več kot 4000 EUR

Letošnji Movember je bil v Lidlu Slovenija zelo brkat. Poleg osveščanja zaposlenih in širše javnosti o zdravstvenih težavah, ki pestijo moške, smo zbirali tudi sredstva za gibanje Movember, ki bo nakupilo pripomočke za Onkološki inštitut za Klinični oddelek za urologijo na UKC Ljubljana. S prodajo litrskega jogurta Lidlove blagovne znamke Pilos in z zbiranjem »brkatih« fotografij zaposlenih smo za dober namen zbrali več kot 4000 EUR.

V Lidlu Slovenija so gibanje Movember s finančno donacijo in podporo pri izvedbi projektov podprli že četrtič zapored. Letos so k sodelovanju prvič povabili tudi Lidlove kupce. Od nakupa vsakega litrskega navadnega tekočega jogurta Lidlove lastne blagovne znamke Pilos v novembru so namreč 10 centov namenili za nakup tehničnih pripomočkov za Klinični oddelek za urologijo na UKC Ljubljana. Kot pravijo v Lidlu Slovenija: »Ni pomembno, kakšne brke nosimo, če želimo podpirati movember – dovolj je, da jih nosimo – pa četudi so od jogurta.«

lidl_movember2016_banner_1200x624_logo_fb

K zbiranju finančnih sredstev pa so, kot vsako leto doslej, povabili tudi svoje sodelavce, ki so sicer ob vstopu v november prejeli ozaveščevalno zloženko o pomenu preventive in zgodnjem odkrivanju teh bolezni ter majhno pozornost – nalepke z brki. Zaposleni v Lidlu Slovenija so lahko akcijo podprli s pošiljanjem zabavnih fotografij z brki, Lidl Slovenija pa je za vsako prejeto fotografijo prispeval 10 evrov k donaciji.

zaposleni-v-lidlu-slovenija-1

Skupno je Lidl Slovenija ob letošnjem movembru za gibanje Movember prispeval kar 4.100 EUR finančne donacije.

Poleg aktivnosti med kupci in zaposlenimi je Lidl Slovenija gibanje Movember kot sponzor podprl tudi pri ostalih aktivnostih, ki so bili namenjeni osveščanju o zdravem načinu življenja med moškimi. Ena od osrednjih aktivnosti gibanja Movember je bil dobrodelni tek po ulicah Ljubljane, s katerim so želeli spodbujati zdrav način življenja in prijetno druženje. Poleg tega pa so organizirali tudi impro predstavo o osveščanju za različnimi oblikami raka in njegovih težavah, ki jih doprinese življenje z rakom in po raku.

 

 

Organizator:

Povej svoje mnenje:

Zdravko Lidl zamenjal bombone za tatuje

Zelen srček, maskota Lidla Slovenije, je že dobro znana otrokom širom Slovenije. Otroci ga poznajo iz knjižice Zdravkove dogodivščine, obiskal jih je v vrtcih, napisali so mu pesmico, videvajo ga na različnih športnih dogodkih, včasih pa jih preseneti tudi v kakšni izmed naših trgovin. Tudi znotraj Lidla Slovenija predstavlja simbol aktivnosti, namenjenih zdravemu načinu življenja.

Rdeči noski z našo pomočjo tudi na URI Soča

Se še spomnite simpatičnih fotografij naših zaposlenih z rdečimi noski? Ker velja, da je smeh pol zdravja, smo se ob letošnjem svetovnem dnevu zdravja, 7. aprila, odločili za širok nasmeh ter dobrodelnost. Naši sodelavci so za Društvo Rdeči noski pomagali zbirati sredstva tako, da so se fotografirali s simpatičnim pripomočkom – rdečim noskom. Vsaka fotografija je prispevala v dobrodelni sklad, s katerim smo podprli program Društva Rdeči noski.

Movember 2015: Hvala v imenu uroloških bolnikov

Lanskega novembra smo v okviru Movembra zbirali finančna sredstva za nakup tehničnih pripomočkov za premik nepokretnih bolnikov na Onkološkem inštitutu v Ljubljani. Ta teden smo jih po letu dni tudi predali. Zahvala gre tudi vsem našim zaposlenih, saj so se v izjemnem številu odzvali na vabilo k zbiranju finančnih sredstev za nakup prepotrebnih tehničnih sredstev za onkološki inštitut.

Podpiramo Movember: z brki

Ob današnjem hitrem tempu življenja le redko pomislimo, da nas lahko na naši poti kar koli ustavi. Običajno se moški s tem še redkeje ukvarjajo kakor ženske, zato je še bolj pomembno, da spregovorimo o težavah in stresu moških. Z gibanjem Movember sodelujemo že četrto leto zapored in tudi letos želimo ozaveščati o moških zdravstvenih težavah. Letos ne samo med zaposlenimi, ampak tudi med našimi kupci.

Rožnati oktober: Iskali smo navdih žensk

V letošnjem rožnatem oktobru, ki ima prav posebno simboliko, smo v Lidlu Slovenija iskali prav poseben navdih – navdih žensk. Ženske, tudi svoje sodelavke, smo povabili, da nam pošljejo misli o tem, kaj jih navdihuje kot ženske. Vsaka misel je prispevala v dobrodelni sklad za Slovensko združenje za boj proti raku na dojkah Europa Donna. Z navdihujočimi mislimi smo zbrali 1000 evrov.