Movember 2017: dejanje šteje – ne glede na to, kakšne brke si pustite

V Lidlu Slovenija že peto leto zapored podpiramo svetovno gibanje Movember in mu pomagamo širiti njegovo poslanstvo, saj se zavedamo pomembnosti preventivne skrbi za zdravje. V okviru naše trajnostne pobude Ustvarimo boljši svet s pričetkom meseca novembra pričenjamo tudi z dobrodelno aktivacijo, s katero bomo del sredstev od prodaje tekočih 500g jogurtov Pilos namenili Kliničnemu oddelku za urologijo UKC Ljubljana.

Svetovno gibanje Movember tudi v Sloveniji pomaga ozaveščati o boleznih, ki lahko prizadenejo sodobnega moškega. V Lidlu Slovenija že peto leto zapored podpiramo Movember in mu pomagamo širiti njegovo poslanstvo, saj se zavedamo pomembnosti preventivne skrbi za zdravje. S tem namenom bomo skupaj v novembru izvedli številne ozaveščevalne aktivnosti.

Nakup jogurta Pilos prispeva za dober namen

V okviru svoje trajnostne pobude Ustvarimo boljši svet bomo s pričetkom meseca novembra pričeli z dobrodelno aktivacijo, s katero bomo del sredstev od prodaje tekočih 500g jogurtov Pilos namenili Kliničnemu oddelku za urologijo UKC Ljubljana.

»Skrb za naše zdravje bi morala biti na prvem mestu. Da nismo vedno nepremagljivi se pogosto zavemo šele takrat, ko se pojavi resna bolezen. V Lidlu Slovenija se zavedamo pomena preventivne skrbi zase, zato smo ponosni, da že peto leto zapored skupaj z Movembrom pomagamo pri ozaveščanju o boleznih, kot sta rak prostate in rak mod. Ključna sporočila kampanje bomo razširili tako med naše zaposlene kot tudi kupce,« je na današnji novinarski konferenci dejal Marko Rižnar, nabavnik za izdelke mlečnega programa v Lidlu Slovenija.

Z dobrodelno akcijo bomo pozvali svoje kupce, naj si nadanejo brke, pa četudi od jogurta, saj menimo, da ni pomembno, kakšne brke nosimo v podporo Movembru, šteje to, da jih nosimo. V novembru bomo od vsakega prodanega 500g tekočega jogurta blagovne znamke Pilos 10 centov darovali Kliničnemu oddelku za urologijo UKC Ljubljana za nakup novega aparata za drobljenje kamnov v sečnem mehurju, ki bo olajšala zdravljenje številnim bolnikom.

Strokovnjaki opozarjajo na preventivo

Ob pričetku letošnjega movembrskega gibanja so strokovnjaki na področju urologije razpravljali o problematiki in razširjenosti raka na prostati, ki je najpogostejše rakavo obolenje med moškimi v Sloveniji ter govorili o pomenu osveščanja javnosti o tem. »Urološki bolniki imamo svoj pogled na problematiko, odvisno od tega, s kakšnimi težavami se srečuje posameznik. Organiziranje bolnikov v društvo je dobra priložnost za posredovanje in razširjanje nujno potrebnih informacij o posameznih obolenjih, pa tudi način razreševanja številnih drugih stisk posameznika, ki se pojavljajo vzporedno z boleznijo,« je dejal mag. Franc Hočevar, predsednik Društva uroloških bolnikov Slovenije.

 

Strokovnjaki na področju urologije na novinarski konferenci.

Movember vsako leto močnejši

Novembra je na vse več moških obrazih opaziti vedno več brk v znak podpore Movembru. Pomen movembrskga gibanja je dvigniti nivo ozaveščenosti o zdravju moških in spodbujati raziskave za pravočasno diagnosticiranje raka na prostati. »Novembra vsako leto organiziramo več dogodkov kot so Movember tek, movembrska Improliga, dobrodelna dražba vin ter številna predavanja o ozaveščanju moških in njihovih boljših polovic o pomenu zdravega življenja in pravočasnega diagnosticiranja raka,« je povedal Martin Šala, predstavnik Mednarodnega gibanja Movember v Sloveniji.

Zaposleni v Lidlu Slovenija sodelujemo pri zbiranju dodatnih sredstev

Tudi letos bomo v Lidlu Slovenija k preventivni skrbi zase spodbudili vse sodelavce ter jih povabili, da naredijo simpatične fotografije z brki za dober namen. Zbirali bomo fotografije naših zaposlenih z brki. Tudi če te niso prave, lahko s tem, da si jih nadanemo, izkažemo podporo Movembru. Za vsako prejeto fotografijo naših zaposlenih z brki, bomo dodatno prispevali 10 evrov donacijskih sredstev.

Tudi vi ste lahko del Movembra

Kako ste lahko del movembra tudi vi? Prvi korak naredite s tem, da izkažete svojo podporo in se registrirate na https://moteam.co/slo-mo.

 

Povej svoje mnenje:

V NAJBOLJ BRKATEM MESECU ZBRALI SKORAJ 13.000 EUR ZA UKC LJUBLJANA

Tudi v letošnjem letu smo v Lidlu dokazali, da je mogoče z majhnimi koraki doseči velike cilje. V sklopu naše trajnostne zaveze Ustvarimo boljši svet smo v najbolj brkatem mesecu, novembru, pomagali širiti poslanstvo Gibanja Movember ter z različnimi internimi in eksternimi dejavnostmi kupce ter zaposlene, predvsem moške, ozaveščali o skrbi za svoje zdravje. S skupnimi močmi smo zbrali skoraj 13.000 evrov, zbrana sredstva pa bodo namenjena nakupu tehnične opreme za Klinični oddelek za urologijo na UKC Ljubljana, ki bo prav gotovo olajšala zdravljenje številnim bolnikom.

Movember tek: nadenimo si brke, podprimo Movember

V Lidlu Slovenija smo tudi letos generalni pokrovitelj 6. dobrodelnega Movember teka, ki bo Ljubljano spet ovil v brke. Na dogodku, ki se ga je lansko leto udeležilo več kot 400 tekačev, bo namesto tekmovanja v ospredju spodbujanje zdravega načina življenja, prijetno druženje in dobrodelnost. Udeležijo se ga lahko vsi, ki želijo podpreti Movember gibanje in njegova ključna sporočila.

Gibanje Movember: od kdaj, zakaj in kako se je začelo

Movember je svetovno gibanje, ki se vsako leto odvija v mesecu novembru. Njegovo poslanstvo je ozaveščati o različnih boleznih, ki lahko prizadenejo sodobnega moškega. Novembra torej na marsikaterem obrazu v znak podpore zrasejo brki, ki so zaščitni znak gibanja. Ker brkom v angleščini pravimo »moustache«, je prišlo do skovanke Mo-vember. Tudi Lidlovci in Lidlovke smo podporniki Gibanja Movember.

Movember 2016: Dobrodelno smo zbrali več kot 4000 EUR

Letošnji Movember je bil v Lidlu Slovenija zelo brkat. Poleg osveščanja zaposlenih in širše javnosti o zdravstvenih težavah, ki pestijo moške, smo zbirali tudi sredstva za gibanje Movember, ki bo nakupilo pripomočke za Onkološki inštitut za Klinični oddelek za urologijo na UKC Ljubljana. S prodajo litrskega jogurta Lidlove blagovne znamke Pilos in z zbiranjem »brkatih« fotografij zaposlenih smo za dober namen zbrali več kot 4000 EUR.

Movember 2015: Hvala v imenu uroloških bolnikov

Lanskega novembra smo v okviru Movembra zbirali finančna sredstva za nakup tehničnih pripomočkov za premik nepokretnih bolnikov na Onkološkem inštitutu v Ljubljani. Ta teden smo jih po letu dni tudi predali. Zahvala gre tudi vsem našim zaposlenih, saj so se v izjemnem številu odzvali na vabilo k zbiranju finančnih sredstev za nakup prepotrebnih tehničnih sredstev za onkološki inštitut.