V okviru projekta Lidlova Lojtr’ca domačih smo v Lidlu Slovenija letos prvič izvedli Akademijo Lojtr’ce domačih, namenjene izbranim na letošnjem natečaju za nove dobavitelje Lidlove Lojtr’ce domačih. Več kot 50 proizvajalcev butičnih slovenskih specialitet in izdelkov je prisluhnilo nadaljnjim korakom, ki jih še čakajo pred umestitvijo na naše prodajne police, predvsem pa pridobilo vrsto novih poslovnih in marketinških znanj, ki jim bodo koristila pri razvoju svojega posla. Butične proizvajalce sta ob njihovi poti na Lojtr’co nagovorila tudi naš izvršni direktor nabave Akos Szilagyi in izvršni direktor GZS, mag. Samo Hribar Milič, ob zaključni razpravi pa se je Akademije udeležil še predsednik Zadružne zbornice Slovenije, mag. Peter Vrisk.
Naše podjetje je posebno pozornost namenilo predstavitvi nadaljnjih korakov, s katerimi bodo dobavitelji svoj izdelek dokončno pripravili na lansiranje na Lojtr’ci domačih, se poglobil v podobo izdelkov in pomen zagotavljanja kakovosti na nivoju zadovoljevanja postavljenih zakonodajnih standardov ter standardov Lidla Slovenije, ob tem pa z udeleženci delil tudi strokovno marketinško in komunikacijsko znanje, ki malim podjetnikom lahko koristi pri zagotavljanju lastne prepoznavnosti in promocije. V zaključnem delu dogodka se je razvila pestra razprava o priložnostih malih podjetnikov v Sloveniji. Svoje vtise s prve Lojtr’ce domačih je delila tudi Maša Hrovat iz Pekarne Mokronog.
Odzivi na dogodek so bili odlični. Udeleženci so pozdravili predvsem oseben pristop in dostopnost za pomoč pri nadaljnjih korakih. Zavzeto sodelovanje v razpravi ter deljenje osebnih izkušenj pa so potrdili, da smo v Lidlu Slovenija na letošnjem natečaju za Lidlovo Lojtr’co domačih izbrali dobavitelje, ki svoje izdelke oblikujejo z največjo pozornostjo, ljubeznijo in poslanstvom, da z njimi polepšajo vsakdan svojih kupcev.