Rožnati oktober: Iskali smo navdih žensk

V letošnjem rožnatem oktobru, ki ima prav posebno simboliko, smo v Lidlu Slovenija iskali prav poseben navdih – navdih žensk. Ženske, tudi svoje sodelavke, smo povabili, da nam pošljejo misli o tem, kaj jih navdihuje kot ženske. Vsaka misel je prispevala v dobrodelni sklad za Slovensko združenje za boj proti raku na dojkah Europa Donna. Z navdihujočimi mislimi smo zbrali 1000 evrov.

Rožnati oktober nas vsako leto znova opomni, kako pomembno je, da poskrbimo za svoje telo in duha, za zdrav način življenja in preventivo. Pa tudi, da znamo okoli sebe poiskati navdih, ki vodi do novih zmag in nas dela srečnejše. Tudi zato smo se odločili, da bomo že drugič zapored podprli združenje Europa Donna Slovenija.

Tokrat smo sodelovanje nadgradili tako, da smo skupaj iskali navdih žensk. Tako smo povabili ženske, tudi naše sodelavke, da povedo, kaj jih navdihuje. Vsaka misel je v dobrodelni sklad prispevala pet evrov, ob koncu natečaja pa je bilo zbranih skoraj 100 misli. V Lidlu Slovenija so zbrana sredstva podvojili in združenju Europa Donna Slovenija na sobotnem plesnem dogodku »Lep je dan«, 15. oktobra, simbolično predali 1000 evrov.

14606445_1262233827133831_1184094635155100289_n

Vse dogodke – Europa Donna je na ta dan organizirala kar štiri v različnih slovenskih krajih – smo v Lidlu Slovenija okrasili tudi s pisanimi baloni v barvah združenja Europa Donna, na katerih so bile tri najboljše izbrane misli, ki so jih prispevale ženske natečaju.

img_0363

»Vedno smo veseli novih pobud. In ideja o povabilu ženskam, naj napišejo, kaj jih navdihuje, je odlična. Na tak način smo jih želeli vsaj malo spodbuditi k razmisleku in skrbi zase, za svoje telo, jih pozvati k uživanju življenja in iskanju navdiha za pozitivne spremembe. Hkrati pa smo s pomočjo Lidla Slovenija razširili svoje delovanje in s pomembnimi sporočili dosegli nov krog žensk. Pozdravljamo naše sodelovanje z Lidlom Slovenija in se jim zahvaljujemo, ker nam že drugo leto zapored pomagajo širiti naše osveščanje o raku dojk,« je povedala Tanja Španić, generalna sekretarka združenja Europa Donna Slovenija.

Rožnati navdih so širili tudi med zaposlenimi

Vzporedno je natečaj potekal tudi med sodelavkami podjetja Lidl Slovenija. Prejeli smo kar nekaj čudovitih misli, med katerimi pa so nas še posebej prepričale besede, ki so govorile o pogumu in vsakodnevnem navdihu. Misel je prispevala Tadeja Srša, sodelavka v oddelku nabave, in pravi takole:

»Ni me strah stopiti korak naprej, pa četudi v čevljih, ki so preveliki ali premajhni. Vsak korak prinese nekaj novega, pa čeprav včasih le izkušnjo.«

Tadejina misel je bila objavljena na praktičnih darilcih, ki so jih vse naše sodelavke prejele dan pred dnevom zdravih dojk, ki ga obeležujemo 15. oktobra.

img_0360

Z darilci smo sodelavke na simpatičen način želeli spomniti, kako pomembni sta preventiva in skrb za zdravje ter kako pomembno je, da vsak dan v življenju najdemo nekaj navdihujočega.

dsc_0683-1 dsc_0649 dsc_0632 dsc_0629-2

Organizator:

EUROPA DONNA
Slovensko združenje za boj
proti raku dojk

Zaloška cesta 5, 1000 Ljubljana

TRR: 02011-0051154225, odprt pri Novi LB
Davčna številka: 71753281

Kontakt:

Telefon: 01 231 21 01
Fax: 01 231 21 02
E-naslov: europadonna@europadonna-zdruzenje.si

Povej svoje mnenje:

Zdravko Lidl zamenjal bombone za tatuje

Zelen srček, maskota Lidla Slovenije, je že dobro znana otrokom širom Slovenije. Otroci ga poznajo iz knjižice Zdravkove dogodivščine, obiskal jih je v vrtcih, napisali so mu pesmico, videvajo ga na različnih športnih dogodkih, včasih pa jih preseneti tudi v kakšni izmed naših trgovin. Tudi znotraj Lidla Slovenija predstavlja simbol aktivnosti, namenjenih zdravemu načinu življenja.

Movember 2016: Dobrodelno smo zbrali več kot 4000 EUR

Letošnji Movember je bil v Lidlu Slovenija zelo brkat. Poleg osveščanja zaposlenih in širše javnosti o zdravstvenih težavah, ki pestijo moške, smo zbirali tudi sredstva za gibanje Movember, ki bo nakupilo pripomočke za Onkološki inštitut za Klinični oddelek za urologijo na UKC Ljubljana. S prodajo litrskega jogurta Lidlove blagovne znamke Pilos in z zbiranjem »brkatih« fotografij zaposlenih smo za dober namen zbrali več kot 4000 EUR.

Rdeči noski z našo pomočjo tudi na URI Soča

Se še spomnite simpatičnih fotografij naših zaposlenih z rdečimi noski? Ker velja, da je smeh pol zdravja, smo se ob letošnjem svetovnem dnevu zdravja, 7. aprila, odločili za širok nasmeh ter dobrodelnost. Naši sodelavci so za Društvo Rdeči noski pomagali zbirati sredstva tako, da so se fotografirali s simpatičnim pripomočkom – rdečim noskom. Vsaka fotografija je prispevala v dobrodelni sklad, s katerim smo podprli program Društva Rdeči noski.

Movember 2015: Hvala v imenu uroloških bolnikov

Lanskega novembra smo v okviru Movembra zbirali finančna sredstva za nakup tehničnih pripomočkov za premik nepokretnih bolnikov na Onkološkem inštitutu v Ljubljani. Ta teden smo jih po letu dni tudi predali. Zahvala gre tudi vsem našim zaposlenih, saj so se v izjemnem številu odzvali na vabilo k zbiranju finančnih sredstev za nakup prepotrebnih tehničnih sredstev za onkološki inštitut.

Podpiramo Movember: z brki

Ob današnjem hitrem tempu življenja le redko pomislimo, da nas lahko na naši poti kar koli ustavi. Običajno se moški s tem še redkeje ukvarjajo kakor ženske, zato je še bolj pomembno, da spregovorimo o težavah in stresu moških. Z gibanjem Movember sodelujemo že četrto leto zapored in tudi letos želimo ozaveščati o moških zdravstvenih težavah. Letos ne samo med zaposlenimi, ampak tudi med našimi kupci.