ROŽNATI OKTOBER: OZAVEŠČAMO O POMENU ZDRAVEGA NAČINA ŽIVLJENJA

Ob letošnjem rožnatem oktobru smo se v okviru trajnostne pobude Ustvarimo boljši svet in projekta Promocija zdravja na delovnem mestu že tretje leto zapored pridružili podpori Slovenskemu združenju za boj proti raku dojk Europa Donna. Glavne aktivnosti o pomenu preventive, zdravemu načinu življenja in raku dojk so tudi tokrat usmerjene predvsem v osveščanje naših sodelavk.

Sodelovanje Lidla in Europe Donne že tradicionalno

Z Europo Donno Slovenija letos sodelujemo že tretje leto zapored, naše sodelovanje pa vselej v prvi vrsti vključuje ozaveščanje naše številčne ekipe sodelavk. Rožnati oktober nas vsako leto opomni, kako pomembno je, da poskrbimo za svoje telo in duha, za zdrav način življenja in preventivo. Mnoge ženske v sebi nosijo impulz, da najprej poskrbijo za druge in na koncu, če ostane kaj časa, še zase. V resnici pa si vsaka ženska dolguje ljubezen, ki jo tako nesebično podarja drugim. Če želimo ustvariti boljši svet, pa je treba začeti pri spoštovanju lastnih sposobnosti, vrednot in ženstvenosti, šele nato pa to skrb prenesti na sočloveka. In to je bilo tudi naše vodilo in sporočilo ob rožnatem oktobru.

Prav zato smo svoje sodelavke tudi letos ob dnevu zdravih dojk, ki ga obeležujemo 15. oktobra, vse sodelavke obdarili z darilcem – elegantnim držalom za torbico, ki opominja na to, kako edinstvena je vsaka izmed njih, ozaveščevalnimi brošurami in roza pentljo, kot simbol boja proti raku dojk.

»V Europi Donni si že 20 let prizadevamo in širšo slovensko javnost osveščamo o pomenu zdravega načina življenja, preventive, zgodnjega odkrivanja, učinkovitega zdravljenja in celostne rehabilitacije pri raku dojk. To počnemo skozi vse leto, v rožnatem oktobru pa te aktivnosti še bolj poudarimo. Z veseljem pozdravljamo že tradicionalno podporo in osveščanje zaposlenih v Lidl Slovenija. S tem podjetje izkazuje izjemno skrb za svoje zaposlene, kar je lahko v zgled tudi drugim delodajalcem,« je povedala Tanja Španić, predsednica Združenja Europa Donna Slovenija.

Med sodelavkami smo izvedli tudi dobrodelni in nagradni natečaj, s katerim lahko sodelavke prispevajo v dobrodelni sklad za Europo Donno Slovenija in osvojijo lepo nagrado – paket celodnevnega razvajanja ali 10 darilnih paketov presenečenja.

 

Povej svoje mnenje:

ZDRAVKO LIDL ORGANIZIRAL POUČEN NATEČAJ ZA VRTCE IN ŠOLE

Zdravko Lidl, naš ljubki zeleni ambasador zdravega načina življenja, je skupaj z zavodom Enostavno Prijatelji organiziral nagradni natečaj za šole in vrtce »Igrivo učenje za zdravo življenje«. Natečaj smo pripravili zato, da bi otrokom na čimbolj prijeten in zabaven način prikazali pomembnost in prednosti zdravega načina življenja.

Zdravo srce je naše bogastvo

Bolezni srca in ožilja sodijo v skupino tistih bolezni, kjer se da z zdravim življenjskim slogom narediti zelo veliko, da se bolezen sploh ne razvije ali upočasni njen potek. Vsak človek bi zato moral poznati svojo vrednost krvnega tlaka, srčnega utripa, nivo sladkorja, holesterola in trigliceridov v krvi ter svoj indeks telesne mase. V Lidlu Slovenija to vemo, zato smo z Društvom srca in ožilja Slovenije februarja za naše zaposlene in stranke organizirali brezplačne meritve pokazateljev zdravstvenega stanja.

Novo šolsko leto, nove delavnice o varnosti v prometu

Novo šolsko leto je pred vrati in to je čas, ko se na naših cestah poveča število otrok. Letos se v šolske klopi vrača 179.511 šolarjev, med njimi tudi 21.850 tistih, ki bodo v šolo stopili prvič. Z namenom izobraževanja in osveščanja o prometni varnosti v Lidlu Slovenija skupaj z Zavodom Varna pot že četrto leto zapored organiziramo deset preventivno-izobraževalnih delavnic v devetih slovenskih krajih pred Lidlovimi trgovinami.

Zdravko Lidl zamenjal bombone za tatuje

Zelen srček, maskota Lidla Slovenije, je že dobro znana otrokom širom Slovenije. Otroci ga poznajo iz knjižice Zdravkove dogodivščine, obiskal jih je v vrtcih, napisali so mu pesmico, videvajo ga na različnih športnih dogodkih, včasih pa jih preseneti tudi v kakšni izmed naših trgovin. Tudi znotraj Lidla Slovenija predstavlja simbol aktivnosti, namenjenih zdravemu načinu življenja.

Rdeči noski z našo pomočjo tudi na URI Soča

Se še spomnite simpatičnih fotografij naših zaposlenih z rdečimi noski? Ker velja, da je smeh pol zdravja, smo se ob letošnjem svetovnem dnevu zdravja, 7. aprila, odločili za širok nasmeh ter dobrodelnost. Naši sodelavci so za Društvo Rdeči noski pomagali zbirati sredstva tako, da so se fotografirali s simpatičnim pripomočkom – rdečim noskom. Vsaka fotografija je prispevala v dobrodelni sklad, s katerim smo podprli program Društva Rdeči noski.