ROŽNATI OKTOBER: OZAVEŠČAMO O POMENU ZDRAVEGA NAČINA ŽIVLJENJA

Ob letošnjem rožnatem oktobru smo se v okviru trajnostne pobude Ustvarimo boljši svet in projekta Promocija zdravja na delovnem mestu že tretje leto zapored pridružili podpori Slovenskemu združenju za boj proti raku dojk Europa Donna. Glavne aktivnosti o pomenu preventive, zdravemu načinu življenja in raku dojk so tudi tokrat usmerjene predvsem v osveščanje naših sodelavk.

Sodelovanje Lidla in Europe Donne že tradicionalno

Z Europo Donno Slovenija letos sodelujemo že tretje leto zapored, naše sodelovanje pa vselej v prvi vrsti vključuje ozaveščanje naše številčne ekipe sodelavk. Rožnati oktober nas vsako leto opomni, kako pomembno je, da poskrbimo za svoje telo in duha, za zdrav način življenja in preventivo. Mnoge ženske v sebi nosijo impulz, da najprej poskrbijo za druge in na koncu, če ostane kaj časa, še zase. V resnici pa si vsaka ženska dolguje ljubezen, ki jo tako nesebično podarja drugim. Če želimo ustvariti boljši svet, pa je treba začeti pri spoštovanju lastnih sposobnosti, vrednot in ženstvenosti, šele nato pa to skrb prenesti na sočloveka. In to je bilo tudi naše vodilo in sporočilo ob rožnatem oktobru.

Prav zato smo svoje sodelavke tudi letos ob dnevu zdravih dojk, ki ga obeležujemo 15. oktobra, vse sodelavke obdarili z darilcem – elegantnim držalom za torbico, ki opominja na to, kako edinstvena je vsaka izmed njih, ozaveščevalnimi brošurami in roza pentljo, kot simbol boja proti raku dojk.

»V Europi Donni si že 20 let prizadevamo in širšo slovensko javnost osveščamo o pomenu zdravega načina življenja, preventive, zgodnjega odkrivanja, učinkovitega zdravljenja in celostne rehabilitacije pri raku dojk. To počnemo skozi vse leto, v rožnatem oktobru pa te aktivnosti še bolj poudarimo. Z veseljem pozdravljamo že tradicionalno podporo in osveščanje zaposlenih v Lidl Slovenija. S tem podjetje izkazuje izjemno skrb za svoje zaposlene, kar je lahko v zgled tudi drugim delodajalcem,« je povedala Tanja Španić, predsednica Združenja Europa Donna Slovenija.

Med sodelavkami smo izvedli tudi dobrodelni in nagradni natečaj, s katerim lahko sodelavke prispevajo v dobrodelni sklad za Europo Donno Slovenija in osvojijo lepo nagrado – paket celodnevnega razvajanja ali 10 darilnih paketov presenečenja.

 

Povej svoje mnenje:

Novo šolsko leto, nove delavnice o varnosti v prometu

Novo šolsko leto je pred vrati in to je čas, ko se na naših cestah poveča število otrok. Letos se v šolske klopi vrača 179.511 šolarjev, med njimi tudi 21.850 tistih, ki bodo v šolo stopili prvič. Z namenom izobraževanja in osveščanja o prometni varnosti v Lidlu Slovenija skupaj z Zavodom Varna pot že četrto leto zapored organiziramo deset preventivno-izobraževalnih delavnic v devetih slovenskih krajih pred Lidlovimi trgovinami.

Zdravko Lidl zamenjal bombone za tatuje

Zelen srček, maskota Lidla Slovenije, je že dobro znana otrokom širom Slovenije. Otroci ga poznajo iz knjižice Zdravkove dogodivščine, obiskal jih je v vrtcih, napisali so mu pesmico, videvajo ga na različnih športnih dogodkih, včasih pa jih preseneti tudi v kakšni izmed naših trgovin. Tudi znotraj Lidla Slovenija predstavlja simbol aktivnosti, namenjenih zdravemu načinu življenja.

Rdeči noski z našo pomočjo tudi na URI Soča

Se še spomnite simpatičnih fotografij naših zaposlenih z rdečimi noski? Ker velja, da je smeh pol zdravja, smo se ob letošnjem svetovnem dnevu zdravja, 7. aprila, odločili za širok nasmeh ter dobrodelnost. Naši sodelavci so za Društvo Rdeči noski pomagali zbirati sredstva tako, da so se fotografirali s simpatičnim pripomočkom – rdečim noskom. Vsaka fotografija je prispevala v dobrodelni sklad, s katerim smo podprli program Društva Rdeči noski.

Rožnati oktober: Iskali smo navdih žensk

V letošnjem rožnatem oktobru, ki ima prav posebno simboliko, smo v Lidlu Slovenija iskali prav poseben navdih – navdih žensk. Ženske, tudi svoje sodelavke, smo povabili, da nam pošljejo misli o tem, kaj jih navdihuje kot ženske. Vsaka misel je prispevala v dobrodelni sklad za Slovensko združenje za boj proti raku na dojkah Europa Donna. Z navdihujočimi mislimi smo zbrali 1000 evrov.

Lidl Slovenija že tretjič za prometno varnost otrok

Novo šolsko leto, ki je tik pred vrati, naznanja, da se na naše ceste vračajo mali nadobudneži, ki so najbolj ranljiva skupina v prometu in jih je potrebno pravočasno seznaniti z varno udeležbo v prometu. Delavnice »Skrbimo za varne šolske poti« na zabaven in interaktiven način poskrbijo za potrebno pridobitev znanja in za ponovno osvežitev izkušenj v prometu. Poučnih delavnic o varnem ravnanju v prometu, ki jih izvajamo pred izbranimi Lidlovimi trgovinami, se je v minulih dveh letih udeležilo že približno 2500 otrok.