Na TV Slovenija je od 8. do 10. decembra potekal dobrodelni vikend, v okviru katerega so v oddajah Vem!, Slovenski pozdrav, Kdo bi vedel? in Vikend paket zbirali sredstva za 10 družin v stiski pod okriljem Zveze prijateljev mladine Slovenije. Sredstva smo pomagali zbirati tudi v Lidlu Slovenija, za oddajo Vem! pa smo prispevali tudi tekmovalce. Na koncu je bilo v priljubljenih oddajah zbranih kar 30.527 EUR za družine v stiski.
Prispevali smo z znanjem, piškoti in donacijo
V kvizu Vem! so se pomerili Valentin Bufolin, vodja marketinga v Lidlu Slovenija, Hana Verdev iz Lidlove Vitalnice in Eva Ana Kazić, Lidlova modna ambasadorka.
Oddajo Vikend paket pa sta kot gosta popestrila Tomaž Kavčič in njegova pomočnica – radovedna deklica Ema, ki sta pred tem za družine v stiski napekla tudi božične piškote.
Izkupičku zbranih sredstev preko SMS-ev ali klicev smo tudi v Lidlu Slovenija pridali dobrodelno noto, saj smo v okviru naše trajnostne pobude Ustvarimo boljši svet dodatno prispevali 4000 EUR. Donacijo je Darji Groznik, predsednici Zveze prijateljev mladine Slovenije, v oddaji Vikend paket predala Tina Cipot, vodja področja za korporativno komuniciranje.
Z zbranimi sredstvi bodo letošnji prazniki za nekaj družin prav gotovo lepši, predvsem pa polni upanja na boljše dni.