V NAJBOLJ BRKATEM MESECU ZBRALI SKORAJ 13.000 EUR ZA UKC LJUBLJANA

Tudi v letošnjem letu smo v Lidlu dokazali, da je mogoče z majhnimi koraki doseči velike cilje. V sklopu naše trajnostne zaveze Ustvarimo boljši svet smo v najbolj brkatem mesecu, novembru, pomagali širiti poslanstvo Gibanja Movember ter z različnimi internimi in eksternimi dejavnostmi kupce ter zaposlene, predvsem moške, ozaveščali o skrbi za svoje zdravje. S skupnimi močmi smo zbrali skoraj 13.000 evrov, zbrana sredstva pa bodo namenjena nakupu tehnične opreme za Klinični oddelek za urologijo na UKC Ljubljana, ki bo prav gotovo olajšala zdravljenje številnim bolnikom.

Ozaveščevalna Mo-impro predstava in dobrodelni Movember tek s stilom

Namesto klasičnega predavanja o boleznih, ki lahko prizadenejo sodobnega moškega, je v sredini novembra potekala sproščena impro predstava, s katero smo želeli nagovoriti predvsem mlajši del moške populacije, ki ob hitrem življenjskem ritmu pogosto pozabi na skrb za svoje zdravje in počutje.

Na zadnjo novembrsko soboto pa je v centru Ljubljane potekala ena od osrednjih aktivnosti Movembra – tradicionalni Movember tek z brki. Na dogodku je bilo namesto tekmovanja v ospredju spodbujanje zdravega načina življenja, prijetno druženje in dobrodelnost.

Na Movember teku je sodelovalo 500 brkatih tekačev, ki so se med drugim pomerili tudi v t.i. »skleca izzivu«, pri čemer smo v Lidlu Slovenija za vsako skleco zmagovalcev donirali dodatno vsoto v skupni donacijski fond.

Skupaj smo naredili veliko, izzivi za prihodnost še ostajajo

»Z letošnjo movembrsko kampanjo smo dosegli veliko – tako na ozaveščevalni ravni, kakor tudi pri višini zbranih donacijskih sredstev, kar nas izredno veseli. Zbrana sredstva bodo z nakupom novega aparata za drobljenje kamnov v sečnem mehurju pripomogla k lažjemu zdravljenju marsikaterih pacientov,« je ob predaji donacije v UKC Ljubljana dejal mag. Franc Hočevar, predsednik Društva uroloških bolnikov Slovenije in dodal, »da je potrebno v bodoče v ozaveščanje še bolj aktivno vključiti predstavnice nežnejšega spola, ki lahko odigrajo zelo pomembno vlogo pri spodbujanju moških – partnerjev, očetov, sinov, bratov in prijateljev – k skrbi za svoje zdravje.«

Dobrodelno in brkato med kupci in sodelavci Lidla Slovenija

V Lidlu Slovenija smo tudi letos k dobrodelnosti pozvali svoje kupce in jih nagovorili, naj si v podporo Movembru nadenejo brke, pa četudi jogurtne. V novembru smo tako od vsakega prodanega 500g tekočega jogurta blagovne znamke Pilos 10 centov darovali Kliničnemu oddelku za urologijo UKC Ljubljana za nakup tehnične opreme. Ponosni smo, da nam je s pomočjo kupcev uspelo zbrati zares lepo vsoto donacijskih sredstev.

V okviru movembrske kampanje pa smo k preventivni skrbi zase spodbudili tudi vse svoje sodelavce ter s simpatično interno aktivacijo – foto natečajem z brki – še dodatno prispevali k skupnemu donacijskemu fondu.

Povej svoje mnenje:

Movember tek: nadenimo si brke, podprimo Movember

V Lidlu Slovenija smo tudi letos generalni pokrovitelj 6. dobrodelnega Movember teka, ki bo Ljubljano spet ovil v brke. Na dogodku, ki se ga je lansko leto udeležilo več kot 400 tekačev, bo namesto tekmovanja v ospredju spodbujanje zdravega načina življenja, prijetno druženje in dobrodelnost. Udeležijo se ga lahko vsi, ki želijo podpreti Movember gibanje in njegova ključna sporočila.

Gibanje Movember: od kdaj, zakaj in kako se je začelo

Movember je svetovno gibanje, ki se vsako leto odvija v mesecu novembru. Njegovo poslanstvo je ozaveščati o različnih boleznih, ki lahko prizadenejo sodobnega moškega. Novembra torej na marsikaterem obrazu v znak podpore zrasejo brki, ki so zaščitni znak gibanja. Ker brkom v angleščini pravimo »moustache«, je prišlo do skovanke Mo-vember. Tudi Lidlovci in Lidlovke smo podporniki Gibanja Movember.

Movember 2017: dejanje šteje – ne glede na to, kakšne brke si pustite

V Lidlu Slovenija že peto leto zapored podpiramo svetovno gibanje Movember in mu pomagamo širiti njegovo poslanstvo, saj se zavedamo pomembnosti preventivne skrbi za zdravje. V okviru naše trajnostne pobude Ustvarimo boljši svet s pričetkom meseca novembra pričenjamo tudi z dobrodelno aktivacijo, s katero bomo del sredstev od prodaje tekočih 500g jogurtov Pilos namenili Kliničnemu oddelku za urologijo UKC Ljubljana.

Movember 2016: Dobrodelno smo zbrali več kot 4000 EUR

Letošnji Movember je bil v Lidlu Slovenija zelo brkat. Poleg osveščanja zaposlenih in širše javnosti o zdravstvenih težavah, ki pestijo moške, smo zbirali tudi sredstva za gibanje Movember, ki bo nakupilo pripomočke za Onkološki inštitut za Klinični oddelek za urologijo na UKC Ljubljana. S prodajo litrskega jogurta Lidlove blagovne znamke Pilos in z zbiranjem »brkatih« fotografij zaposlenih smo za dober namen zbrali več kot 4000 EUR.

Movember 2015: Hvala v imenu uroloških bolnikov

Lanskega novembra smo v okviru Movembra zbirali finančna sredstva za nakup tehničnih pripomočkov za premik nepokretnih bolnikov na Onkološkem inštitutu v Ljubljani. Ta teden smo jih po letu dni tudi predali. Zahvala gre tudi vsem našim zaposlenih, saj so se v izjemnem številu odzvali na vabilo k zbiranju finančnih sredstev za nakup prepotrebnih tehničnih sredstev za onkološki inštitut.