Zdravko Lidl zamenjal bombone za tatuje

Zelen srček, maskota Lidla Slovenije, je že dobro znana otrokom širom Slovenije. Otroci ga poznajo iz knjižice Zdravkove dogodivščine, obiskal jih je v vrtcih, napisali so mu pesmico, videvajo ga na različnih športnih dogodkih, včasih pa jih preseneti tudi v kakšni izmed naših trgovin. Tudi znotraj Lidla Slovenija predstavlja simbol aktivnosti, namenjenih zdravemu načinu življenja.

Pred nekaj dnevi je zaživela še njegova spletna stran www.zdravko-lidl.si, ki je vir različnih zamisli in receptov za bolj zdrav otroški vsakdan. Najdete pa tudi zanimive, zabavne in poučne vsebine, tako za otroke kot tudi starše, saj Zdravko Lidl skozi igre in preproste recepte širi zamisel o zdravem in ustvarjalnem otroštvu.

lidl__MPP4843

Prvi korak pri bolj zdravem načinu prehranjevanja naših najmlajših smo simbolno pospremili s prenehanjem deljenja brezplačnih bombonov za otroke na blagajnah in jih nadomestili z začasnimi tatuji z motivom naše maskote Zdravka Lidla. Menjava bombonov s tatuji je odgovor na številne pobude kupcev po bolj zdravem načinu prehranjevanja.

Z osveščanjem in motiviranjem tako želimo predvsem vplivati na bolj zdravo izbiro izdelkov s strani kupcev in povečati pomen zdravega prehranjevanja za zdrav življenjski slog.

Povej svoje mnenje:

ROŽNATI OKTOBER: OZAVEŠČEMO O POMENU ZDRAVEGA NAČINA ŽIVLJENJA

Ob letošnjem rožnatem oktobru smo se v okviru trajnostne pobude Ustvarimo boljši svet in projekta Promocija zdravja na delovnem mestu že tretje leto zapored pridružili podpori Slovenskemu združenju za boj proti raku dojk Europa Donna. Glavne aktivnosti o pomenu preventive, zdravemu načinu življenja in raku dojk so tudi tokrat usmerjene predvsem v osveščanje naših sodelavk.

Novo šolsko leto, nove delavnice o varnosti v prometu

Novo šolsko leto je pred vrati in to je čas, ko se na naših cestah poveča število otrok. Letos se v šolske klopi vrača 179.511 šolarjev, med njimi tudi 21.850 tistih, ki bodo v šolo stopili prvič. Z namenom izobraževanja in osveščanja o prometni varnosti v Lidlu Slovenija skupaj z Zavodom Varna pot že četrto leto zapored organiziramo deset preventivno-izobraževalnih delavnic v devetih slovenskih krajih pred Lidlovimi trgovinami.

Movember 2016: Dobrodelno smo zbrali več kot 4000 EUR

Letošnji Movember je bil v Lidlu Slovenija zelo brkat. Poleg osveščanja zaposlenih in širše javnosti o zdravstvenih težavah, ki pestijo moške, smo zbirali tudi sredstva za gibanje Movember, ki bo nakupilo pripomočke za Onkološki inštitut za Klinični oddelek za urologijo na UKC Ljubljana. S prodajo litrskega jogurta Lidlove blagovne znamke Pilos in z zbiranjem »brkatih« fotografij zaposlenih smo za dober namen zbrali več kot 4000 EUR.

Rdeči noski z našo pomočjo tudi na URI Soča

Se še spomnite simpatičnih fotografij naših zaposlenih z rdečimi noski? Ker velja, da je smeh pol zdravja, smo se ob letošnjem svetovnem dnevu zdravja, 7. aprila, odločili za širok nasmeh ter dobrodelnost. Naši sodelavci so za Društvo Rdeči noski pomagali zbirati sredstva tako, da so se fotografirali s simpatičnim pripomočkom – rdečim noskom. Vsaka fotografija je prispevala v dobrodelni sklad, s katerim smo podprli program Društva Rdeči noski.

Movember 2015: Hvala v imenu uroloških bolnikov

Lanskega novembra smo v okviru Movembra zbirali finančna sredstva za nakup tehničnih pripomočkov za premik nepokretnih bolnikov na Onkološkem inštitutu v Ljubljani. Ta teden smo jih po letu dni tudi predali. Zahvala gre tudi vsem našim zaposlenih, saj so se v izjemnem številu odzvali na vabilo k zbiranju finančnih sredstev za nakup prepotrebnih tehničnih sredstev za onkološki inštitut.