Žirija izbrala izdelke za Lidlovo Lojtr’co domačih

Na sedežu Lidla Slovenija se je pred nekaj dnevi sestala strokovna komisija in ocenila prispele izdelke na letošnji razpis Lidlova Lojtr’ca domačih. Tokrat je bilo prijavljenih več kot 200 izdelkov, strokovna komisija, ki so jo sestavljali kuharski mojster Tomaž Kavčič, televizijska voditeljica Mojca Mavec in izvršni direktor nabave v Lidlu Slovenija Akos Szilagyi, pa je na koncu izbrala 50 izdelkov, ki se bodo čez nekaj mesecev predstavili na Lidlovih policah. Žirija je ugotovila, da so dobavitelji letos prijavili še bolj inovativne izdelke kot lani.

Številni med njimi so ekološko pridelani, izredno pa so presenetile tudi kreativno dovršene embalaže. Med prijavljenimi je bila večina izdelkov prehranskih, med neprehranskimi pa so dobavitelji prijavili predvsem zanimive rokodelske in kozmetične izdelke.

»Ponovno se je pokazalo, da mali podjetniki, naši potencialni dobavitelji, Lidlovo Lojtr’co domačih razumejo kot priložnost, za predstavitev svojih kakovostnih izdelke in pridobivanje izkušenj sodelovanja z večjim trgovcem,« je po ocenjevanju povedal Akos Szilagyi, izvršni direktor nabave v Lidlu Slovenija. »Dobavitelji so se na prijavo dobro pripravili, dodelali so svoje izdelke, tako vizualno kot vsebinsko, in tako na nek način dali poklon tudi Lojtr’ci sami,« je še dodal.

Kuharski mojster Tomaž Kavčič je bil zadovoljen nad kreativnostjo prijavljenih izdelkov: »Letos sem prepoznal korak naprej, izdelki so bili dovršeni in pri vsakem je bilo občutiti roko gospodarja – veliko skrb, odgovornost do izdelka in kupcev.« Mojca Mavec pa je bila navdušena nad povezovanjem tradicije s sodobnostjo: »Veliko izdelkov je povzemalo ideje iz preteklosti na sodoben način. Preizkusili  smo lahko veliko ekološko pridelanih oziroma pripravljenih izdelkov ter naravnih kozmetičnih izdelkov.«

Izbrani dobavitelji bodo v drugi polovici novembra deležni posebne Akademije Lidlove Lojtr’ce domačih, na kateri bodo seznanjeni z vsemi posebnostmi umeščanja izdelka na Lidlove police, pridobili pa bodo tudi druga znanja, ki jim bodo prišla prav pri rasti in razvoju podjetja. Izdelki nove generacije Lidlove Lojtr’ce domačih bodo kupcem na voljo v začetku 2018.

Projekt Lidlova Lojtr’ca domačih smo v Lidlu Slovenija prvič predstavili lansko jesen in tako letos spomladi na svoje police postavili več kot 100 odličnih slovenskih izdelkov malih proizvajalcev. Številni med njimi so s prijavo v projekt prvič dobili priložnost, da sodelujejo s tako velikim trgovcem, kot je Lidl, in svoje izdelke ponudijo širšemu slovenskemu trgu. O priljubljenosti projekta govori tudi dejstvo, da je bil ne malokateri butični izdelek hipoma razprodan.

Več informacij o projektu na www.lojtrcadomacih.si.

 

Povej svoje mnenje:

Izjemno uspešen projekt Lidlova Lojtr’ca domačih se nadaljuje

Za ponovitev projekta Lidlova Lojtr’ca domačih smo se odločili po izjemnem odzivu v lanskem letu, ko je bilo nanj prijavljenih več kot 500 izdelkov. To jesen tako k sodelovanju v projektu ponovno vabimo male slovenske podjetnike in proizvajalce, ki ustvarjajo kulinarične specialitete in druge butične izdelke. Izbrani domači proizvajalci se bodo s svojimi edinstvenimi in kakovostnimi izdelki na naših policah predstavili v začetku naslednjega leta.

V Lidlu Slovenija odpiramo police za manjše slovenske dobavitelje

V Lidlu Slovenija smo se odločili, da ponudimo roko sodelovanja slovenskim pridelovalcem, podjetnikom in obrtnikom ter vsi ostalim, ki ustvarjajo butične izdelke. Zato smo zasnovali projekt Lidlova Lojtr’ca domačih in jih povabili, da se prijavijo na razpis, preko katerega si lahko zagotovijo edinstveno priložnost za izbor ter umestitev svojega izdelka na police Lidlovih trgovin.