Sledite nam!

Lidl facebook  Lidl instagram  Lidl twitter

5. GENERACIJA LIDLOVE LOJTR'CE DOMAČIH

Objavljeno:

09/03/2021

Deli:

Na naših policah že žarijo nove zvezde Lidlove Lojtr'ce domačih – izbrani izdelki že 5. generacije našega posebnega programa, ki k sodelovanju vabi slovenske butične proizvajalce, ki želijo svoje dobrote predstaviti širši slovenski javnosti. V tej generaciji se je za prostor na naših Lidlovih policah potegovalo več kot 180 dobaviteljev s skoraj 370 različnimi izdelki. Na koncu izbirnega postopka je svojo priložnost dobilo več kot 50 prehranskih in neprehranskih izdelkov oziroma več kot 40 butičnih proizvajalcev iz vse Slovenije.

Izdelki, ki bodo kupce razvajali tokrat, so nepozabni: sveža prepeličja jajčka, dehidrirane jagode, pa ajdovi štruklji in njoki s skuto, žlinkrofi, različni jogurti, siri, razne testenine iz pire ali ajde, marmelade, piškoti, namazi, olja in še številne druge dobrote. Nekaj izdelkov se ponaša z oznako 'bio' ali 'vegansko', denimo moke, namazi in chizo veganski pripravek, ponudbo pa zaokrožujejo izdelki za razvajanje – kreme, kopeli, CBD kapljice in podobno.

Lojtr'ca domačih letos prinaša veliko inovativnih izdelkov, za katere smo prepričani, da bodo naleteli na odličen odziv pri kupcih. Več kot 180 prijavljenih dobaviteljev kaže, da je v zadnjih letih Lojtr'ca v Sloveniji postala sinonim za priložnost za rast.

Da je Lojtr'ca odlična odskočna deska za gradnjo prepoznavnosti v širši slovenski javnosti potrjujeta tudi David Avbelj in Janez Možina iz podjetja Terra Dry, ki sta se na police Lojtr'ce povzpela z dehidriranimi jagodami: »Za Lidlovo Lojtr'co domačih sva se odločila, ker sva želela preizkusiti nekaj novega za naju in ker sva v tej priložnosti videla potencial za preboj na trg.« Z izdelkom sta na trgu prisotna približno 4 mesece, kot pravita, posebne priprave niso bile potrebne, saj je bilo dovolj časa za pripravo potrebnih količin. »Vsak nasvet in pa pomoč sta nam prišla prav, tudi pri birokratskih stvareh. Naju pa je prijetno presenetila dobra komunikacija in učinkovito delo celotnega sistema,« še povesta.

Lojtr'ca vse bolj priljubljena pri kupcih
Ker kupci naše izdelke z Lidlove Lojtr'ce domačih izjemno dobro sprejemajo, so številni med njimi v okviru predstavitvenih akcij Lojtr'ce postali kar stalni gostje. Prav tako so nekateri izdelki, ki so se našim kupcem priljubili skozi ponudbo Lojtr'ce domačih, svoj prostor že našli v Lidlovi redni ponudbi (denimo domači sladoled v lončku, ajdovi krapi ipd.). Več o Lojtr'ci domačih najdete na: https://www.lidl.si/lojtrca-domacih.

Razvijamo strateška partnerstva s slovenskimi dobavitelji
Za sodelovanje s slovenskimi dobavitelji se v Lidlu Slovenija zavzemamo že od začetka svojega poslovanja. Obenem pa slovenski dobavitelji s sodelovanjem z nami vstopajo v mednarodni sistem, ki odpira možnosti, da vstopijo tudi na tuje trge. Slovenske izdelke je moč (v redni ali občasni akcijski ponudbi) najti v 27 državah, kjer je Lidl prisoten, samo v 2020 pa je po tej poti 33 slovenskih dobaviteljev v tujino izvažalo skoraj 200 različnih izdelkov, delež izvoza pa se je v primerjavi s preteklim letom povečal za kar 30 odstotkov na več kot 25 mio EUR.

Številni izdelki slovenskih dobaviteljev živijo tudi kot del Lidlovih blagovnih znamk. Dolgoročno in zanesljivo sodelovanje so v različnih segmentih svoje ponudbe oblikovali s številnimi slovenskimi podjetji, na primer z Mlekarno Celeia, Mesom Kamnik, Celjskimi mesninami, Žitom, Pekarno Mlinotest, Dano in mnogimi drugimi. Kot rezultat krepitve ponudbe slovenskih izdelkov in tudi večje prepoznavnosti slovenskih izdelkov na policah smo v Lidlu Slovenija jeseni 2018 predstavil tudi blagovno znamko Naše nam paše. Obseg ponudbe izdelkov te blagovne znamke vseskozi povečujemo in jo bomo tudi v prihodnje še bogatili.

POVEZANE NOVICE

Preberi več + Aktualno    Mi smo Lidl Slovenija    Zaposleni30. 03. 2021 By boljsisvet@lidl.si

Z MAJEM DVIGUJEMO PLAČE NAŠIM PRODAJALCEM IN SKLADIŠČNIKOM

V Lidlu Slovenija smo včeraj, ob 14. obletnici našim zaposlenim sporočil dobro novico – z majem 2021 bomo v podjetju prodajalcem in skladiščnikom dvignili plačo za 100 evrov bruto, kar v povprečju pomeni več kot 10-odstotno zvišanje plač. Na tak način ostajamo zvesti naši zavezi, da so plače v našem podjetju nad povprečjem v trgovinski panogi.
Preberi več + Aktualno    Mi smo Lidl Slovenija    Trajnostna pobuda25. 03. 2021 By boljsisvet@lidl.si

ZRNO NA ZRNO POGAČA, DOBRO DELO NA DOBRO DELO BOLJŠI SVET

V preteklih tednih smo v prvem trajnostnem poročilu Lidla Slovenija in v iztekajoči se trajnostni kampanji strnjeno prikazali, kaj vse smo na področju družbene odgovornosti in trajnostnega razvoja dosegli v zadnjih dveh poslovnih letih. Za boljši pregled in lažjo predstavo smo ključne dosežke ujeli tudi v kratkem videu. Motivirani za nove korake v smer boljšega sveta postavljamo nove smele cilje ter nadgrajujemo obstoječe družbeno odgovorne in trajnostne aktivnosti – z roko v roki z Lidlovkami in Lidlovci, kupci in drugimi deležniki.
Preberi več + Aktualno    Mi smo Lidl Slovenija    Trajnostna pobuda03. 03. 2021 By boljsisvet@lidl.si

LIDLOVKE IN LIDLOVCI ZVEZDE TRAJNOSTNE KAMPANJE

Objavo prvega trajnostnega poročila za poslovni leti 2018 in 2019 smo v Lidlu Slovenija pospremili z integrirano komunikacijsko kampanjo, v kateri so glavno vlogo prevzeli Lidlovke in Lidlovci, naš dobavitelj zelenjave in paraplesalka s soplesalcem, s katerimi nas povezuje tesno sodelovanje. Hkrati so zaposleni področje družbene odgovornosti in trajnostnega razvoja spoznavali s sodelovanjem v edinstveni interaktivni igri, poteka pa tudi družbeno odgovorna digitalna pobuda „30 korakov zate, boljši svet za vse”, v okviru katere zbiramo sredstva za Ekologe brez meja.
TOP