V Lidlu Slovenija smo ob uspešnem zaključju projekta Brkati november doniral 4.344 EUR Slovenskemu onkološkemu društvu za moške OnkoMan za boj proti raku. V sklopu svoje trajnostne pobude Ustvarimo boljši svet smo ves november skrbeli za ozaveščanje o preventivi in pomenu samopregledovanja. Z različnimi eksternimi in internimi aktivnostmi smo zbrali donacijo, ki bo pomagala pri razširjanju glasu o pomembnosti preventive in posledično zgodnjega odkrivanja rakavih bolezni. Statistike namreč kažejo, da moški še vedno premalo pozornosti posvečajo svojemu zdravju in preventivi.
V Lidlu Slovenija bomo skupaj s kupci prazničnih dobrot Deluxe ponovno ustvarjali boljši svet. Del sredstev od prodaje izdelkov Deluxe bomo letos namenili društvu Junaki 3. nadstropja za ureditev sobe zaupanja na hemato-onkološkem oddelku Pediatrične klinike v Ljubljani, ki bo služila pogovoru staršev z zdravnikom.
Zbiramo za ljudi v stiski.
V Lidlu Slovenija bomo že sedmo leto zapored zbirali hrano za ljudi v stiski. Z nagovorom »Kupi 1 več in oddaj v zbiralno košar« vabimo k nakupu hrane za lokalne organizacije, ki po vsej Sloveniji pomagajo posameznikom in družinam v stiki.
V petek, 13. novembra, ravno na mednarodni dan prijaznosti, smo v Lidlu Slovenija donirali vsem slovenskim bolnišnicam, kjer zdravijo ali negujejo bolnike s COVID-19. V skupni akciji se je pri distribuciji doniranih izdelkov na različnih koncih Slovenije pridružila Zveza Lions klubov Slovenije.
Žito in Lidl Slovenija sta Europi Donni – Slovenskemu združenju za boj proti raku dojk predala donacijo v višini 5.000 evrov. Sredstva, ki sta jih podjetji v skupni akciji s prodajo Kruha roza oktober zbirali v oktobru, mesecu ozaveščanja o raku dojk, bodo namenjena za podporo programu ROZA.
​V tednu med 23. oktobrom in 1. novembrom je 55 Lidlovcev in Lidlovk odteklo letošnji Virtualni Ljubljanski maraton. Vsak zase, po svoji progi, pa vendar na nek način skupaj. Tudi brez številnih navijačev, ki sicer spodbujajo tekačice in tekače, smo letos pretekli 561 km in s tem donirali prav toliko EUR URI Soča – tudi tokrat smo namreč v Lidlu Slovenija donirali 1 EUR za vsak pretečen kilometer.