September je mesec Junakov, mesec otroškega raka. Zlati september. Ne spreglejte Junakov, tudi oni so otroci, želijo si biti sprejeti in videni. Želijo se igrati z zdravimi otroki in vsaj za trenutek pozabiti na skrbi in težave, ki jih prinese bolezen.
Prav vsak od nas ima vpliv, da bo na svetu manj odpadkov ter zavržene hrane. Z majhnimi lahko koraki prispevamo k boljšemu svetu. V Sloveniji še vedno zavržemo 68 kg hrane na osebo vsako leto ...
Skoraj ne mine obisk Lidlove poslovalnice, da se v (mojem) nakupovalnem vozičku nebi znašel vsaj en sveže pečen Lidlov pekovski izdelek. Ob vsakem nakupu pa to pomeni tudi uporabo papirnate vrečke s plastičnim okencem in posledično ustvarjanje odpadkov ...
Spomnim se decembra, ki je v otroštvu dišal po babičinih vaniljevih kifeljčkih in toplem čaju … Ni dišal po kupljeni potici. Dišal je po ljubezni, po posušenih krhljih, zeliščnem čaju v pikasti skodelici, mokrih objemih, snegu in iskrivosti …
Ko so me v Lidlu Slovenija povabili k sodelovanju v projektu Koraki za tačke sem bila zelo vesela. Lepo mi je ko vidim, da je nekomu mar, da želi pomagati živalim in da se projekt tako dobro organizira in poveže s pomoči potrebnimi. V zavetiščih so me lepo sprejeli in pomagali z modeli.
Oktober je že tradicionalno obarvan v rožnato in osvešča o pomenu preventive in zgodnjega odkrivanja raka dojk. Ta je dobro ozdravljiv, če je odkrit dovolj zgodaj. Rožnate pentlje, rožnati plakati, rožnati avtobus, rožnato osvetljene znamenitosti po slovenskih občinah, rožnata oblačila in različni rožnato obarvani izdelki, nas na vsakem koraku opozarjajo na rak dojk. Številke pa niso nič kaj rožnate.