Sledite nam!

Lidl facebook  Lidl instagram  Lidl twitter

BRKATI NOVEMBER V LIDLU SLOVENIJA: NE POZABITE NA JAJCA

Objavljeno:

01/11/2020

Deli:

Že drugo leto zapored, s projektom Brkati november, želimo opozoriti na pomembnost preventive in samopregledovanja s sloganom: »Ne pozabi na jajca!«. Oktober smo v Lidlu Slovenija namenili ženskam (Roza oktober), v novembru pa nadaljujemo z osveščanjem –tokrat so na vrsti moški.

Brkati november lahko v vseh 60-ih Lidlovih poslovalnicah podprete z nakupom BIO jajc ali jajc blagovne znamke Naše nam paše. V mesecu novembru bomo namreč od vsake prodane škatle jajc namenili 0,10 evra Slovenskemu onkološkemu društvu za moške OnkoMan za boj proti raku. Letos pri OnkoManu še posebej izpostavljajo problematiko pljučnega raka, sicer pa nudijo podporo obolelim, večji del svojega delovanja pa namenjajo osveščanju o preventivi in pomembnosti zgodnjega odkrivanja bolezni.

Z nakupom BIO svežih jajc in jajc znamke Naše nam paše v novembru darujete 10 cenotv Onkološkemu društvu OnkoMan za boj proti raku.

Ves november bodo škatle z BIO jajci in jajci Naše nam paše v vseh trgovinah Lidl Slovenija opremljene z nalepkami 'Ne pozabi na jajca'. S tem nagovarjamo kupce, naj pri nakupovanju ne pozabijo vzeti še tako osnovne sestavine, kot so jajca, hkrati pa ima ta poziv tudi namen, da se posameznik spomni, kako pomembno je, da si vzame čas zase in za samopregledovanje.

»Če smo rešili vsaj eno življenje, potem je naše poslanstvo izpolnjeno«

Gregor Pirc, predsednik Slovenskega onkološkega društva za moške OnkoMan.

Namen projekta Brkati november je boj proti raku prostate, drugemu najpogostejšemu raku pri moških. Hkrati je to boj proti raku na modih, kajti število teh diagnoz se je v zadnjega pol stoletja podvojilo. Razlogov za ukrepanje je veliko, možnosti za spremembo testatistike, za katero se skrivajo številne osebne, boleče, a nemalokrat tudi spodbudne zgodbe, je ogromno.

Gregor Pirc, predsednik Slovenskega onkološkega društva za moške OnkoMan, je leta 1998 zbolel za rakom na modih (pri 24-ih letih) in ga uspešno prebolel. Ob ponovnem sodelovanju je povedal: »V letošnjem Brkatem novembru ponovno sodelujemo s podjetjem Lidl Slovenija, in tako nadaljujemo že lani začeto zelo uspešno skupno zgodbo. Veseli smo, da so v Lidlu Slovenija, kot družbeno odgovornem podjetju prepoznali našo vrednost in vsi skupaj tudi letos sodelujemo za skupno dobro vseh nas. Zdravje je ena od naših najvišjih vrednot in lepo je, da lahko skupaj naredimo nekaj pozitivnega. Lani smo za nakup simulatorja skupno zbrali skoraj 31.000 eur, od katerih so v Lidlu Slovenija prispevali kar 8.000 eur. V letošnjem letu pa zbiramo sredstva za ozaveščanje bolezni raka, še posebej je v ospredju problematika raka na pljučih, za katerega velja sinonim tihega ubijalca. Smrtnost je med najvišjimi v Sloveniji, predvsem na račun kajenja in poznih znakov bolezni, ki so posledično prepozno odkrita. Verjamem in vem, da z našimi akcijami ozaveščamo in izobražujemo širšo javnost, in če smo rešili vsaj eno življenje, potem je naše poslanstvo izpolnjeno. Za konec naj povem le še to. Ko zboliš za rakom se zaveš, kaj v življenju je zares pomembno in zakaj je vredno živeti. To bo verjetno razumel samo tisti, ki je to pot že prehodil. In ravno zato ozaveščamo in pomagamo, da bi naši zanamci poznali pot. Pot optimizma in uspeha. In uspeh je, da nas v Sloveniji živi že več kot 110.000, ki smo se kadarkoli iz oči v oči spogledali z rakom. In za to se je vredno boriti.«

Spremljajte nas na kanalih Lidla Slovenija in Slovenskega onkološkega društva za moške OnkoMan, kjer bo ves mesec poskrbljeno za izobraževalne in zanimive vsebine.

Prilagamo vam spodnjo kreativo, ki jo lahko prenesete, natisnete in poskrbite za zanimive skrivalnice v vašem domu. Za več idej spremljajte Instagram profil Lidl Slovenija.

POVEZANE NOVICE

Preberi več + Aktualno    Koraki za tačke    Mi smo Lidl Slovenija04. 10. 2021 By boljsisvet@lidl.si

KORAKI ZA TAČKE: USPEŠNO OZAVEŠČANJE ZA BOLJŠO MAČJO IN PASJO PRIHODNOST

Ob svetovnem dnevu živali, ki ga obeležujemo 4. oktobra, končujemo naše letošnje dejavnosti v sklopu dobrodelnega projekta Koraki za tačke. Skupaj s partnerjema, portalom Pes moj prijatelj in Zavodom Naš kuža, številnimi zavetišči ter društvi za zaščito živali po Sloveniji smo minuli mesec z različnimi aktivnosti ozaveščali o bolj odgovornem lastništvu, zbirali hrano za brezdomne živali ter iskali nove, tople domove. Z aktivacijo uporabnikov na družbenih omrežjih ter dejavnostmi v interni javnosti smo zbrali kar za dve toni hrane.
Preberi več + Aktualno    Mi smo Lidl Slovenija    Zaposleni30. 03. 2021 By boljsisvet@lidl.si

Z MAJEM DVIGUJEMO PLAČE NAŠIM PRODAJALCEM IN SKLADIŠČNIKOM

V Lidlu Slovenija smo včeraj, ob 14. obletnici našim zaposlenim sporočil dobro novico – z majem 2021 bomo v podjetju prodajalcem in skladiščnikom dvignili plačo za 100 evrov bruto, kar v povprečju pomeni več kot 10-odstotno zvišanje plač. Na tak način ostajamo zvesti naši zavezi, da so plače v našem podjetju nad povprečjem v trgovinski panogi.
Preberi več + Aktualno    Mi smo Lidl Slovenija    Trajnostna pobuda25. 03. 2021 By boljsisvet@lidl.si

ZRNO NA ZRNO POGAČA, DOBRO DELO NA DOBRO DELO BOLJŠI SVET

V preteklih tednih smo v prvem trajnostnem poročilu Lidla Slovenija in v iztekajoči se trajnostni kampanji strnjeno prikazali, kaj vse smo na področju družbene odgovornosti in trajnostnega razvoja dosegli v zadnjih dveh poslovnih letih. Za boljši pregled in lažjo predstavo smo ključne dosežke ujeli tudi v kratkem videu. Motivirani za nove korake v smer boljšega sveta postavljamo nove smele cilje ter nadgrajujemo obstoječe družbeno odgovorne in trajnostne aktivnosti – z roko v roki z Lidlovkami in Lidlovci, kupci in drugimi deležniki.
TOP