Sledite nam!

Lidl facebook  Lidl instagram  Lidl twitter

BRKATI NOVEMBER V LIDLU SLOVENIJA: NE POZABITE NA JAJCA

Objavljeno:

01/11/2020

Deli:

Že drugo leto zapored, s projektom Brkati november, želimo opozoriti na pomembnost preventive in samopregledovanja s sloganom: »Ne pozabi na jajca!«. Oktober smo v Lidlu Slovenija namenili ženskam (Roza oktober), v novembru pa nadaljujemo z osveščanjem –tokrat so na vrsti moški.

Brkati november lahko v vseh 60-ih Lidlovih poslovalnicah podprete z nakupom BIO jajc ali jajc blagovne znamke Naše nam paše. V mesecu novembru bomo namreč od vsake prodane škatle jajc namenili 0,10 evra Slovenskemu onkološkemu društvu za moške OnkoMan za boj proti raku. Letos pri OnkoManu še posebej izpostavljajo problematiko pljučnega raka, sicer pa nudijo podporo obolelim, večji del svojega delovanja pa namenjajo osveščanju o preventivi in pomembnosti zgodnjega odkrivanja bolezni.

Z nakupom BIO svežih jajc in jajc znamke Naše nam paše v novembru darujete 10 cenotv Onkološkemu društvu OnkoMan za boj proti raku.

Ves november bodo škatle z BIO jajci in jajci Naše nam paše v vseh trgovinah Lidl Slovenija opremljene z nalepkami 'Ne pozabi na jajca'. S tem nagovarjamo kupce, naj pri nakupovanju ne pozabijo vzeti še tako osnovne sestavine, kot so jajca, hkrati pa ima ta poziv tudi namen, da se posameznik spomni, kako pomembno je, da si vzame čas zase in za samopregledovanje.

»Če smo rešili vsaj eno življenje, potem je naše poslanstvo izpolnjeno«

Gregor Pirc, predsednik Slovenskega onkološkega društva za moške OnkoMan.

Namen projekta Brkati november je boj proti raku prostate, drugemu najpogostejšemu raku pri moških. Hkrati je to boj proti raku na modih, kajti število teh diagnoz se je v zadnjega pol stoletja podvojilo. Razlogov za ukrepanje je veliko, možnosti za spremembo testatistike, za katero se skrivajo številne osebne, boleče, a nemalokrat tudi spodbudne zgodbe, je ogromno.

Gregor Pirc, predsednik Slovenskega onkološkega društva za moške OnkoMan, je leta 1998 zbolel za rakom na modih (pri 24-ih letih) in ga uspešno prebolel. Ob ponovnem sodelovanju je povedal: »V letošnjem Brkatem novembru ponovno sodelujemo s podjetjem Lidl Slovenija, in tako nadaljujemo že lani začeto zelo uspešno skupno zgodbo. Veseli smo, da so v Lidlu Slovenija, kot družbeno odgovornem podjetju prepoznali našo vrednost in vsi skupaj tudi letos sodelujemo za skupno dobro vseh nas. Zdravje je ena od naših najvišjih vrednot in lepo je, da lahko skupaj naredimo nekaj pozitivnega. Lani smo za nakup simulatorja skupno zbrali skoraj 31.000 eur, od katerih so v Lidlu Slovenija prispevali kar 8.000 eur. V letošnjem letu pa zbiramo sredstva za ozaveščanje bolezni raka, še posebej je v ospredju problematika raka na pljučih, za katerega velja sinonim tihega ubijalca. Smrtnost je med najvišjimi v Sloveniji, predvsem na račun kajenja in poznih znakov bolezni, ki so posledično prepozno odkrita. Verjamem in vem, da z našimi akcijami ozaveščamo in izobražujemo širšo javnost, in če smo rešili vsaj eno življenje, potem je naše poslanstvo izpolnjeno. Za konec naj povem le še to. Ko zboliš za rakom se zaveš, kaj v življenju je zares pomembno in zakaj je vredno živeti. To bo verjetno razumel samo tisti, ki je to pot že prehodil. In ravno zato ozaveščamo in pomagamo, da bi naši zanamci poznali pot. Pot optimizma in uspeha. In uspeh je, da nas v Sloveniji živi že več kot 110.000, ki smo se kadarkoli iz oči v oči spogledali z rakom. In za to se je vredno boriti.«

Spremljajte nas na kanalih Lidla Slovenija in Slovenskega onkološkega društva za moške OnkoMan, kjer bo ves mesec poskrbljeno za izobraževalne in zanimive vsebine.

Prilagamo vam spodnjo kreativo, ki jo lahko prenesete, natisnete in poskrbite za zanimive skrivalnice v vašem domu. Za več idej spremljajte Instagram profil Lidl Slovenija.

POVEZANE NOVICE

Preberi več + Aktualno    Mi smo Lidl Slovenija    Zaposleni06. 11. 2020 By boljsisvet@lidl.si

LIDLOVCI IN LIDLOVKE ODTEKLI 561 DOBRODELNIH KILOMETROV

​V tednu med 23. oktobrom in 1. novembrom je 55 Lidlovcev in Lidlovk odteklo letošnji Virtualni Ljubljanski maraton. Vsak zase, po svoji progi, pa vendar na nek način skupaj. Tudi brez številnih navijačev, ki sicer spodbujajo tekačice in tekače, smo letos pretekli 561 km in s tem donirali prav toliko EUR URI Soča – tudi tokrat smo namreč v Lidlu Slovenija donirali 1 EUR za vsak pretečen kilometer.
Pohvala da ljudem krilaPreberi več + Aktualno    Družba    Projekti    Ustavi se    Zaposleni20. 09. 2019 By Boljsi_svet_Simo982

POHVALA DA LJUDEM KRILA

Letošnja akcija Ustavi se! je bila posvečena komunikaciji, ki je temelj kakovostnih odnosov. Velikokrat pozabljamo, kako pomembna je pri tem pohvala, zato smo nagradno aktivacijo zgradili ...
Preberi več + Aktualno    Družba    Zaposleni22. 08. 2019 By Boljsi_svet_Simo982

NAPOLNILI SMO ŠOLSKE TORBE OTROKOM IZ SOCIALNO OGROŽENIH DRUŽIN

Pred pričetkom novega šolskega leta smo Lidlovke in Lidlovci zbirali šolske potrebščine za otroke iz socialno ogroženih družin, za katere skrbi Zveza prijateljev mladine ...
TOP