Nedavno je v Sloveniji izšel prvi učbenik za odnose z javnostmi v slovenskem jeziku. Preveden učbenik je povsem lokaliziran na slovenski prostor in poleg teorije odnosov z javnostmi vključuje tudi najboljše primere iz prakse odnosov z javnostmi pri nas ter pogovore z uveljavljenimi slovenskimi komunikacijskimi strokovnjaki.
Tagged under: ,
V Lidlu Slovenija se trudimo, da vsako naše dejanje izboljšuje naš interni svet kot tudi svet, ki nas obdaja. Drugi julijski torek smo boljši svet ustvarjali tudi s prav posebno donacijo.
V Lidlu Slovenija smo že drugo leto zapored ustvarili šolsko beležko Zdravka Lidla, ki ima tudi dobrodelno noto. Skupaj z Zvezo prijateljev mladine Slovenije ustvarjamo boljši svet.
V Lidlu Slovenija smo skupaj z Žitom Podravka in Zavodom Zaupanje pripravili natečaj 'Ustvarjalne kuharije' in zadnji letošnji šolski dan predali v uporabo glavno nagrado.
Projekt Hrana ni za tjavendan, ki ga izvajata program Ekošola in Lidl Slovenija, je že šesto leto zapored združil slovenske šolarje in otroke v boju proti zavrženi hrani.
V okviru projekta Hrana ni za tjavendan je izšla že peta številka knjižice Reciklirana kuharija.