Sledite nam!

Lidl facebook  Lidl instagram  Lidl twitter

IZDALI SMO ŽE DRUGO TRAJNOSTNO POROČILO

Objavljeno:

29/12/2022

Deli:

Sort By: Direction:

V Lidlu Slovenija smo objavili svoje drugo trajnostno poročilo za poslovni leti 2020 in 2021, v katerem na enem mestu celovito in sistematično predstavljamo prizadevanja podjetja na področju upravljanja družbene odgovornosti in trajnostnega razvoja. 

Trajnostno poročilo z naslovom »Trajno=Sijajno« je pripravljeno v skladu z mednarodnimi smernicami trajnostnega poročanja GRI (Global Reporting Initiative). V obsežnem dokumentu razkrivamo ključne informacije o ekonomskih, okoljskih, družbenih in upravljavskih pristopih ter ciljih in dosežkih podjetja.

Trajnostno poročilo je nastalo v sodelovanju z agencijo Taktik, ki je poskrbela za tekstopisje, kreativni pristop pa smo zaupali agenciji Yin + Young.

Zgolj poročilo ali tudi umetniška publikacija?

Tokratna kreativna zasnova trajnostnega poročila Lidla Slovenija izhaja iz pereče trajnostne teme – zavržene hrane, ki je vse večji globalni izziv z visoko finančno, etično in okoljsko ceno. S postopkom sušenja smo hrano, ki bi sicer romala v smeti, spremenili v barvni prah. Po tradicionalnih metodah barve iz rastlinskih materialov smo ustvarili trajnosten likovni pripomoček ter zasnovali podobo trajnostnega poročila, v katerem neizkoriščeni ostanki hrane dobijo novo vlogo in obarvajo vsebino. Novo nastale barve smo nato uporabili za izdelavo grafičnih elementov, ki smo jih prenesli v digitalno obliko in umestili v poročilo.

Piko na i pa je z ilustracijami dodal še slovenski ilustrator Mitja Bokun, ki je prav tako s pomočjo akvarelnih barv iz zavrženega sadja in zelenjave upodobil nekaj pomembnih tem, kot sta npr. biodiverziteta in podnebje.

Trajnostno poročilo je v duhu trajnosti deležnikom dostopno zgolj v elektronski obliki v dveh jezikovnih različicah.

Slovenska različica

Nemška različica

 

POVEZANE NOVICE

Preberi več + Aktualno    Družba    Mi smo Lidl Slovenija02. 11. 2023 By boljsisvet@lidl.si

ČAROBNI PRAZNIKI V LIDLU SLOVENIJA

V prazničnem času želimo v Lidlu pričarati posebne trenutke. Zato skupaj pričenjamo letošnjo praznično kampanjo, ki smo jo poimenovali »Čarobnost praznikov«. Akcijo najdete v naših trgovinah, na televiziji, družbenih omrežjih in v naši aplikaciji Lidl Plus.
Preberi več + Aktualno    Družba    Mi smo Lidl Slovenija    Roza oktober02. 10. 2023 By boljsisvet@lidl.si

PODPORA ZDRUŽENJU EUROPA DONNA S KRUHOM ROZA OKTOBER

Nova, že tretja sezona podkasta Ustvarimo boljši svet prinaša novosti: nove navdihujoče goste in znanja bosta odslej nabirali dve voditeljici - Tina Cipot in Urška Ahac. S podkastom bosta sledili njuni misiji za boljši svet: da ga ustvarimo v svojem najbližjem krogu, v svoji družini - z gibanjem, športom, povezovanjem in doživetji!
Preberi več + Aktualno    Mi smo Lidl Slovenija    Okolje    Za manj zavržene hrane29. 09. 2023 By boljsisvet@lidl.si

LIDL SLOVENIJA Z OZAVEŠČANJEM, OPTIMIZACIJAMI IN DONACIJAMI SKUPAJ S PARTNERJI ZA MANJ ZAVRŽENE HRANE

Danes obeležujemo mednarodni dan ozaveščanja o izgubah hrane in odpadni hrani. Ob tej priložnosti sta Lidl Slovenija in Skupina Etri v središču Ljubljane pripravila degustacijo jedi iz presežkov hrane, ki nastajajo v okviru inovativnega koncepta Mini tovarna. Lidl Slovenija poleg tega nadaljuje s svojimi prizadevanji na področju zmanjševanja količin zavržene hrane.
TOP