V Lidlu Slovenija smo objavili svoje drugo trajnostno poročilo za poslovni leti 2020 in 2021, v katerem na enem mestu celovito in sistematično predstavljamo prizadevanja podjetja na področju upravljanja družbene odgovornosti in trajnostnega razvoja.
Trajnostno poročilo z naslovom »Trajno=Sijajno« je pripravljeno v skladu z mednarodnimi smernicami trajnostnega poročanja GRI (Global Reporting Initiative). V obsežnem dokumentu razkrivamo ključne informacije o ekonomskih, okoljskih, družbenih in upravljavskih pristopih ter ciljih in dosežkih podjetja.
Trajnostno poročilo je nastalo v sodelovanju z agencijo Taktik, ki je poskrbela za tekstopisje, kreativni pristop pa smo zaupali agenciji Yin + Young.
Zgolj poročilo ali tudi umetniška publikacija?
Tokratna kreativna zasnova trajnostnega poročila Lidla Slovenija izhaja iz pereče trajnostne teme – zavržene hrane, ki je vse večji globalni izziv z visoko finančno, etično in okoljsko ceno. S postopkom sušenja smo hrano, ki bi sicer romala v smeti, spremenili v barvni prah. Po tradicionalnih metodah barve iz rastlinskih materialov smo ustvarili trajnosten likovni pripomoček ter zasnovali podobo trajnostnega poročila, v katerem neizkoriščeni ostanki hrane dobijo novo vlogo in obarvajo vsebino. Novo nastale barve smo nato uporabili za izdelavo grafičnih elementov, ki smo jih prenesli v digitalno obliko in umestili v poročilo.
Piko na i pa je z ilustracijami dodal še slovenski ilustrator Mitja Bokun, ki je prav tako s pomočjo akvarelnih barv iz zavrženega sadja in zelenjave upodobil nekaj pomembnih tem, kot sta npr. biodiverziteta in podnebje.
Trajnostno poročilo je v duhu trajnosti deležnikom dostopno zgolj v elektronski obliki v dveh jezikovnih različicah.
Slovenska različica
Nemška različica