Sledite nam!

Lidl facebook  Lidl instagram  Lidl twitter

Vsak lahko prispeva k boljšemu svetu

Marca letos smo v Lidlu Slovenija objavili svoje prvo trajnostno poročilo Trajno=Sijajno za poslovni leti 2018 in 2019 in objavo pospremil z družbeno odgovorno digitalno pobudo »30 korakov zate, boljši svet za vse«. Ves mesec smo skupaj opravljali dnevne izzive in družno korakali po poti do boljšega sveta. Dobrodelna aktivacija se je končala, skupno smo zbrali tudi 5.000 eur za društvo Ekologov brez meja. Naše korakanje v smeri boljšega sveta pa se s tem še nadaljuje. Zate imamo pomembno vprašanje: "Kako pa ti ustvarjaš boljši svet?"

V Lidlu Slovenija se trudimo, da vsako naše dejanje izboljšuje naš interni svet kot tudi svet, ki nas obdaja. S pozitivnim zgledom želimo vplivati na celotno družbo, saj smo skupaj najmočnejši. Korak za korakom skupaj krojimo mozaik k boljšemu svetu, zato te vabimo, da se na to pot skupaj z nami podaš tudi ti.

Namigi za ustvarjanje boljšega sveta

Ste ste kdaj vprašali, kakšen je boljši svet? Tisti, v katerem sanje spremlja dejanje. Lahko je svet, ki ga s skrbjo za okolje spreminjamo na bolje. Je svet, v katerem podpiramo slovenske dobavitelje. Svet, ki za pogum ne potrebuje jajc … iz baterijske reje. Je svet, ki ceni odlično kakovost po ugodni ceni. Ki zaposlenim omogoča rast v družini prijazni službi. Svet, v katerem nam za hrano nikoli ni vseeno. Ki spodbuja tiste, ki sledijo svojim sanjam. Za vas imamo nekaj namigov, kako lahko vsak dan, z majhnimi dejanji ustvarjate boljši svet.

Ali veš? Povprečen Slovenec na leto zavrže kar  68 kg hrane.
Ne zavrzi več prav nič hrane. Vnaprej si organiziraj jedilnik in razmisli, koliko sestavin potrebuješ za pripravo jedi. Pokukaj v svoj hladilnik ali shrambo in uporabi le tisto, kar imaš že doma. Slastne recepte iz ostankov hrane najdeš tukaj.

Ali veš? Povprečen Slovenec na leto porabi tudi do 300 plastičnih vrečk.
Za nakup sadja in zelenjave izberi okolju prijazno vrečko. Vrečko za večkratno uporabo lahko z malo spretnosti narediš tudi sam(a). Namig: trajnostno vrečko za sadje in zelenjavo za večkratno uporabo najdeš tudi pri nas, v katerem koli Lidlu Slovenija.

Ali veš? Od leta 1990 so se svetovni gozdovi skrčili za 178 milijonov hektarjev. Tretjina gozdov se poseka za pridobivanje lesa in papirja.
Že danes zmanjšaj porabo papirja in papirnatih izdelkov. Papirnate brisače in prtičke za enkratno uporabo zamenjaj z bombažnimi. Tiskaj samo, če je res potrebno, skrbno pa tudi pri porabi WC-papirja. :)

Ali veš? V Sloveniji deluje 14 zavetišč za zavržene in brezdomne živali. Ta vsako leto v oskrbo sprejmejo na tisoče psov in muc ter drugih živali.
Pomagaj kužkom in mucam brez doma. Poišči lokalna zavetišča na svojem območju in jim nameni donacijo v obliki hrane za živali, starih odej, blazin ali igrač. Tačke ti bodo gotovo hvaležne!

Ali veš? V letu 2019 je bil pod pragom tveganja revščine vsak osmi prebivalec Slovenije.
Priskoči na pomoč slovenski dobrodelni organizaciji po lastni izbiri. Pošlji dobrodelni SMS, podari oblačila, obutev oz. hrano ali pa na družbenih omrežjih deli kakšno njihovo objavo in povabi še koga, da se ti pridruži.

Spremljajte nas

V Lidlu Slovenija verjamemo v majhne korake, saj ti, ko se seštejejo, pripomorejo k velikim spremembam. Skupaj z našimi hišnimi ambasadorji Lidla Slovenija pripravljamo številne aktivnost, ki so vam lahko v navdih in izziv za ustvarjanje boljšega sveta. Spremljajte simpatično Klaro Avsenik Žagar (Curryandlove) v Zeleni misiji s Klaro. Lahko si ogledate številne Lidlove domislice, kjer recikliramo, ustvarjamo iz odpadnih materialov in skrbimo, da predmeti ne romajo v smeti, ampak dobijo novo vlogo in jih pouporabimo. V Lidlovi YouTube rubriki Bolje za okolje pa Sabina Čarman predstavlja preproste trike za še manj zavržene hrane in Zero Waste način življenja. Vabljeni k spremljanju.

Bolje za okolje

Sabina Čarman (Mami na vrtu) se je pred leti odločila, da bo z družino skušala živeti po »zero waste« pristopu. Kot pravi sama, skušajo kolikor je le mogoče živeti brez oziroma s čim manj odpadki. V štirih letih, pravi, so svoje odpadke zmanjšali za kar 80 %. Poglejte na naš YouTube kanal Lidla Slovenija #BoljeZaOkolje. Lahko pa njeni zgodbi prisluhnete tudi v podkastu!

Zelena misija s Klaro

Na izletu v naravi lahko poleg svežega zraka in lepih razgledov, narediš še kaj dobrega za okolje. Namig Klare Avsenik Žagar, ki z nami ustvarja vsebine Zelena misija s Klaro je, da vedno s seboj imej še vrečko za smeti. Čisto nič te ne stane, če med izletom pobereš še smeti, ki jih opaziš na poti, občutek, ko v dolino prineseš vrečko smeti pa res dober. Spremljajte Klaro za še več zelenih misij.

Lidlove domislice

V Lidlu Slovenija s predanostjo pripravljamo zanimive, zabavne in poučne vsebine, namenjene različnim ciljnim skupinam, generacijam in zanimanjem. V Lidlovih domislicah recikliramo, ustvarjamo, kreiramo in spoznavamo trike, ki nam olajšajo vsakodnevna opravila. Pridružite se nam in ustvarjajte skupaj z nami.

Povabilo za oddajo donacijskih prošenj

V podjetju Lidl Slovenija večino donacij namenjamo humanitarnim organizacijam, v okviru pobude Ustvarimo boljši svet pa podpiramo številne družbeno-odgovorne projekte. V času pred obdobjem koronavirusa smo prejemali zelo veliko prošenj za podporo pri organizaciji različnih dogodkov, čas epidemije pa je prinesel povečano število prošenj organizacij, ki pomagajo ljudem v stiski. Lani junija smo uvedli posebno povabilo k oddaji prošenj za donacije za različne projekte in aktivnosti. V enem letu smo izvedli 4 večja povabila, saj smo želeli zagotoviti transparentno obravnavo za vse. Skupno smo samo preko povabil, v poslovnem letu 2020, prejeli 351 prošenj, od tega smo na pomoč priskočili 156 organizacijam, prednost so imele humanitarne donacije in organizacije, ki odražajo vrednote in poslanstvo projekta Ustvarimo boljši svet in Lidla Slovenija.

Hkrati redno sodelujemo z nekaterimi humanitarnimi organizacijami in društvi, ki se z majhnimi koraki trudijo izboljšati svet. Tudi izven odprtih povabil prejemamo številne prošnje za donacije, ki jih usmerjamo na skupna povabila, saj tako zagotavljamo enake možnosti za vse.

Novo povabilo bo odprto zoper 1. junija 2021. Hkrati smo poleg povabil pravili nekaj usmeritev, ki so pošiljateljem lahko v pomoč pri pripravi prošenj. Na voljo so tudi na tej povezavi. Več informacij je na voljo na spletnem mestu Lidlove trajnostne pobude Ustvarimo boljši svet ali na e-naslovu: boljsisvet@lidl.si.

Skupaj lahko ustvarjamo boljši svet!

POVEZANI PRISPEVKI

Preberi več + Aktualno    Ponudba    Trajnostna pobuda    Trajnostna ponudba31. 01. 2023 By boljsisvet@lidl.si

Z MEDNARODNIM SVEŽNJEM UKREPOV SPODBUJAMO OZAVEŠČENO PREHRANJEVANJE

Kako se prehranjujemo, ima velik vpliv na naše zdravje in tudi na okolje. Prav zato je Lidl sprejel mednarodni sveženj ukrepov, ki podpirajo ozaveščeno prehranjevanje. S širitvijo svoje ponudbe in ozaveščanjem kupcev želimo kot trgovec olajšati njihovo odločanje ter jim pomagati k bolj uravnoteženemu prehranjevanju in tudi bolj trajnostnemu načinu življenja. V Lidlu Slovenija bomo v prihodnje še naprej izvajalii projekt »Zdravko Lidl priporoča«, kjer izpostavljamo izdelke v naši ponudbi, ki imajo posebej ugodne hranilne vrednosti.
Preberi več + Aktualno    Okolje    Trajnostna pobuda19. 08. 2022 By boljsisvet@lidl.si

USTREZEN KAVCIJSKI SISTEM JE KORAK K BOLJ TRAJNOSTNI PRIHODNOSTI

V Lidlu Slovenija trajnostno in okoljsko ozaveščeno delovanje postavljamo v središče poslovanja, zato pozdravljamo in podpiramo prizadevanja za uvedbo kavcijskega sistema v Sloveniji, s katerim bi zmanjšali vpliv plastike na okolje.
Preberi več + Aktualno    Mi smo Lidl Slovenija    Trajnostna pobuda25. 03. 2021 By boljsisvet@lidl.si

ZRNO NA ZRNO POGAČA, DOBRO DELO NA DOBRO DELO BOLJŠI SVET

V preteklih tednih smo v prvem trajnostnem poročilu Lidla Slovenija in v iztekajoči se trajnostni kampanji strnjeno prikazali, kaj vse smo na področju družbene odgovornosti in trajnostnega razvoja dosegli v zadnjih dveh poslovnih letih. Za boljši pregled in lažjo predstavo smo ključne dosežke ujeli tudi v kratkem videu. Motivirani za nove korake v smer boljšega sveta postavljamo nove smele cilje ter nadgrajujemo obstoječe družbeno odgovorne in trajnostne aktivnosti – z roko v roki z Lidlovkami in Lidlovci, kupci in drugimi deležniki.
TOP