Sledite nam!

Lidl facebook  Lidl instagram  Lidl twitter

»KO SE ZAVEŠ, DA JE VSAK DAN NOVA PRILOŽNOST IN DARILO«

Avtorica:

Tanja Španić

Objavljeno:

14/10/2021

Deli:

Oktober je že tradicionalno obarvan v rožnato in osvešča o pomenu preventive in zgodnjega odkrivanja raka dojk. Ta je dobro ozdravljiv, če je odkrit dovolj zgodaj. Rožnate pentlje, rožnati plakati, rožnati avtobus, rožnato osvetljene znamenitosti po slovenskih občinah, rožnata oblačila in različni rožnato obarvani izdelki, nas na vsakem koraku opozarjajo na rak dojk. Številke pa niso nič kaj rožnate.

Danes že skoraj vsak pozna nekoga, ki je zbolel za rakom, skoraj zagotovo tudi žensko, ki ima izkušnjo z rakom dojk. Zgodilo se je tudi meni. Ko pri 26 letih sediš v čakalnici Onkološkega inštituta, opaziš prestrašene poglede, ki se sprašujejo, zakaj tako mlada ženska sedi tu. Vedela sem, zakaj sem tam. Ker sem želela ozdraveti. Ob diagnozi si nisem predstavljala, da bo trajalo 10 let, niti da bo rak dojk postal moj vsakdan. Brazgotine poskrbijo, da ne mine dan brez opomnika, zakaj sem še tu in zakaj je vredno živeti. Vsak nov dan je nova priložnost in darilo. Nimajo vsi te priložnosti.

Veseli smo, da se podjetji Žito in Lidl Slovenij letos že drugič zapovrstjo pridružujeta našim aktivnostim v rožnatem oktobru. S Kruhom roza oktober bosta ves mesec nagovarjala kupce in zaposlene in jih opominjala na pomen zdravega načina življenja in rednega mesečnega samopregledovanja dojk. Zbrana sredstva bomo namenili programu Roza, ki bolnicam in njihovim svojcem nudi psihosocialno podporo, ki je še kako pomembna. Diagnoza rak vpliva na vse ravni življenja bolnice in prizadene tudi njene bližnje, zato si že vrsto let prizadevamo, da bi bolnicam in njihovim svojcem zagotovili ustrezno psihosocialno podporo. Bolnica se bo tako lažje soočila z boleznijo, sodelovala v procesu zdravljenja, premagovala stranske učinke in se po zdravljenju hitreje vrnila v svoje socialno in delovno okolje. Pomembno je, da se povezujemo, saj skupaj lahko dosežemo več ljudi.

Blog zapis je nastal v sklopu sodelovanja Lidla Slovenija, skupaj z Europo Donno - Slovenskim združenjem za boj proti raku dojk. Od vsakega prodanega hlebca kruha, skupaj z Žitom Slovenija, doniramo 0,5 eur za program Roza, ki ponuja psihosocialno pomoč bolnicam, njihovim otrokom ter drugim svojcem obolelih za rakom dojk in raki rodil.

Foto profilne fotografije Tanje Španić: Aleš Černivec
Foto naslovne fotografije: MP Produkcija za Lidl Slovenija

Avtorica:

Tanja Španić

 

Tanja Španić je predsednica društva Europa Donna Slovenija.

Blog zapisi izražajo stališča avtorjev in ne nujno tudi Lidla Slovenija ali uredništva boljsi-svet.si. Besedila avtorjev niso lektorirana.
Vam je vsebina všeč? Imate pripombe, pohvale ali priporočila? Veseli bomo vašega mnenja. Pišete nam lahko na: boljsisvet@lidl.si. 

POVEZANI PRISPEVKI

Preberi več + Blog01. 09. 2022 By boljsisvet@lidl.si

SEPTEMBER JE MESEC JUNAKOV

September je mesec Junakov, mesec otroškega raka. Zlati september. Ne spreglejte Junakov, tudi oni so otroci, želijo si biti sprejeti in videni. Želijo se igrati z zdravimi otroki in vsaj za trenutek pozabiti na skrbi in težave, ki jih prinese bolezen.
Preberi več + Blog17. 05. 2022 By boljsisvet@lidl.si

5 KORAKOV ZA MANJ ZAVRŽENE HRANE

Prav vsak od nas ima vpliv, da bo na svetu manj odpadkov ter zavržene hrane. Z majhnimi lahko koraki prispevamo k boljšemu svetu. V Sloveniji še vedno zavržemo 68 kg hrane na osebo vsako leto ...
Preberi več + Blog22. 02. 2022 By boljsisvet@lidl.si

Z OPTIMIZACIJO VREČK ZA KRUH LETNO KAR 9 TON MANJ PLASTIKE

Skoraj ne mine obisk Lidlove poslovalnice, da se v (mojem) nakupovalnem vozičku nebi znašel vsaj en sveže pečen Lidlov pekovski izdelek. Ob vsakem nakupu pa to pomeni tudi uporabo papirnate vrečke s plastičnim okencem in posledično ustvarjanje odpadkov ...
TOP