Sledite nam!

Lidl facebook  Lidl instagram  Lidl twitter

KORAKI ZA TAČKE: V POMOČ BREZDOMNIM ŽIVALIM IN OZAVEŠČANJE O ODGOVORNIH LASTNIKIH

Objavljeno:

01/09/2021

Deli:

V Lidlu Slovenija tudi letos, že tradicionalno pripravljamo projekt Koraki za tačke, kjer si prizadevamo za dobrobit (brezdomnih) živali. Družbeno odgovorni projekt tudi letos začenjamo s postavitijo zbiralnih košar za hrano za brezdomne živali v vseh Lidlovih trgovinah po Sloveniji. Prav tako smo se tudi letos povezali z Zavodom Naš kuža in portalom Pes moj prijatelj, kjer bomo skrbeli za ozaveščanje o tem, kaj pomeni biti odgovoren lastnik in delili nekaj preprostih trikov in nasvetov pri vzgoji živali.

Že tradicionalno v Lidlu Slovenija ustvarjamo dobrodelne Korake za tačke in tako skupaj s kupci ustvarjamo boljši svet za tiste kosmatince, ki živijo v pomanjkanju. Pomaga lahko vsakdo tako, da ob izhodu iz Lidlove trgovine prispeva hrano za brezdomne živali v zbiralno košaro za blagajno.

V Lidlovih trgovinah po Sloveniji smo z zbiralno akcijo hrane za živali začeli 1. septembra. Vse do 30. septembra pa lahko lahko kupci ob izhodu iz trgovine prispevajo hrano za živali za lokalna društva. Šteje prav vsak izdelek, ki bo pomagal nahraniti lačne želodčke brezdomnih živali.

Kaj pomeni biti "odgovoren lastnik"?

Vse zbiralne košare so opremljene s simpatično kreativo na kateri sta tudi letos glavna junaka Korakov za tačke: kuža Franko, nekdanji zavetiščnik Zavetišča Turk in maček Oreo, nekdaj prebivalec Mačje hiše. .

Povezani skupaj z Zavodom Naš kuža in portalom Pes moj prijatelj bomo skrbeli za ozaveščanje o tem, kaj pomeni biti odgovoren lastnik in delili nekaj preprostih trikov in nasvetov pri vzgoji živali.

Pomoč na vaši dlani

Poleg zbiranja hrane za živali, v Lidlu Slovenija tudi letos podpirajo dobrodelno SMS linijo, ki jo pripravlja organizacija Never give up. Vsa zbrana sredstva bodo namenjena organizacijam za zaščito in pomoč brezdomnim živalim, s katerimi sodeluje in se povezuje Zavod Naš kuža. Vsakdo lahko pomaga že zdaj, s SMS sporočilom in ključno besedo TACKE1 ali TACKE5 na 1919.*

Oglejte si spodnji dokument, kjer najdete seznam lokalnih društev in organizacij, ki skrbijo za brezdomne živali, in v kateri Lidlovi trgovini lahko prispevate za pomoč živalim pod njihovim okriljem.

 

*Vašo donacijo preko SMS sporočil lahko prispevate med 1. in 30. septembrom 2021. Prispevajo lahko uporabniki mobilnih storitev Telekoma Slovenije, A1 in Telemacha. Pravila in pogoji za sodelovanje pri storitvi SMS-donacija so objavljeni na www.nevergiveup.si.

POVEZANE NOVICE

Preberi več + Aktualno    Mi smo Lidl Slovenija    Zaposleni30. 03. 2021 By boljsisvet@lidl.si

Z MAJEM DVIGUJEMO PLAČE NAŠIM PRODAJALCEM IN SKLADIŠČNIKOM

V Lidlu Slovenija smo včeraj, ob 14. obletnici našim zaposlenim sporočil dobro novico – z majem 2021 bomo v podjetju prodajalcem in skladiščnikom dvignili plačo za 100 evrov bruto, kar v povprečju pomeni več kot 10-odstotno zvišanje plač. Na tak način ostajamo zvesti naši zavezi, da so plače v našem podjetju nad povprečjem v trgovinski panogi.
Preberi več + Aktualno    Mi smo Lidl Slovenija    Trajnostna pobuda25. 03. 2021 By boljsisvet@lidl.si

ZRNO NA ZRNO POGAČA, DOBRO DELO NA DOBRO DELO BOLJŠI SVET

V preteklih tednih smo v prvem trajnostnem poročilu Lidla Slovenija in v iztekajoči se trajnostni kampanji strnjeno prikazali, kaj vse smo na področju družbene odgovornosti in trajnostnega razvoja dosegli v zadnjih dveh poslovnih letih. Za boljši pregled in lažjo predstavo smo ključne dosežke ujeli tudi v kratkem videu. Motivirani za nove korake v smer boljšega sveta postavljamo nove smele cilje ter nadgrajujemo obstoječe družbeno odgovorne in trajnostne aktivnosti – z roko v roki z Lidlovkami in Lidlovci, kupci in drugimi deležniki.
Preberi več + Aktualno    Mi smo Lidl Slovenija    Trajnostna pobuda03. 03. 2021 By boljsisvet@lidl.si

LIDLOVKE IN LIDLOVCI ZVEZDE TRAJNOSTNE KAMPANJE

Objavo prvega trajnostnega poročila za poslovni leti 2018 in 2019 smo v Lidlu Slovenija pospremili z integrirano komunikacijsko kampanjo, v kateri so glavno vlogo prevzeli Lidlovke in Lidlovci, naš dobavitelj zelenjave in paraplesalka s soplesalcem, s katerimi nas povezuje tesno sodelovanje. Hkrati so zaposleni področje družbene odgovornosti in trajnostnega razvoja spoznavali s sodelovanjem v edinstveni interaktivni igri, poteka pa tudi družbeno odgovorna digitalna pobuda „30 korakov zate, boljši svet za vse”, v okviru katere zbiramo sredstva za Ekologe brez meja.
TOP