Sledite nam!

Lidl facebook  Lidl instagram  Lidl twitter

KUPCI POTRJUJEJO, DA SO NAŠI IZDELKI KAKOVOSTNI

Objavljeno:

07/06/2018

Deli:

Ker verjamemo v kakovost izdelkov naših blagovnih znamk in ker hkrati cenimo mnenje naših kupcev, smo raziskovalni hiši Ipsos naročili, naj izvedejo raziskavo kakovosti. kar 89 odstotkov vprašanih je izdelke ocenilo z oceno dobro, zelo dobro ali odlično.

Ker verjamemo v kakovost izdelkov naših blagovnih znamk in ker hkrati cenimo mnenje naših kupcev, smo raziskovalni hiši Ipsos naročili, naj izvedejo raziskavo kakovosti. Vanjo so vključili 5.600 Slovencev, ki so s slepimi testi testirali 247 izdelkov naših blagovnih znamk. Rezultati potrjujejo, da so naši izdelki kakovostni in varni, saj je kar 89 odstotkov vprašanih izdelke ocenilo z oceno dobro, zelo dobro ali odlično.

Kaj je pokazala raziskava?

Raziskava je potekala od 21. marca 2018 do 24. aprila 2018, vanjo pa smo vključili 5.600 oseb, starih med 15 in 65 let. Testiranje je potekalo na tri različne načine, in sicer s slepimi testi na izbrani lokaciji, z uporabo kuhinje in na domu anketirancev. Ti so podali splošen vtis o izdelku, senzorično oceno izdelka in povedali, če bi določen izdelek priporočili prijateljem ali svoji družini. Testirali smo skupno 247 prehrambnih, higienskih izdelkov ter izdelkov za gospodinjstvo, ki jih v Lidlovih trgovinah kupci najdejo pod okriljem 63 Lidlovih blagovnih znamk. Kar 89 odstotkov vseh vprašanih je ocenjevane izdelke ocenilo z oceno dobro, zelo dobro ali odlično. S tem smo potrdili, da svojim kupcem ponujamo izvrstno kakovost izdelkov po ugodni ceni.

Kampanja »Vsi že vedo«
Ker smo želeli tako uspešne rezultate raziskave sporočiti vsem, smo pripravili kampanjo »Vsi že vedo«, v kateri imajo glavno vlogo udeleženci raziskave. Rezultate kampanje pa smo v ponedeljek, 14. maja, na t.i. »Skrivni gostiji« predstavili tudi novinarjem in blogarjem, ki smo jih navdušili. Njihove brbončice smo namreč razvajali z odličnimi kulinaričnimi dobrotami in jim šele na koncu razkrili, da smo skrivno gostijo pripravili mi in da so vse jedi pripravljene iz naših odlično ocenjenih izdelkov.

Naj odmeva, naj prepeva

Za dodatno odmevnost kampanje smo posneli skladbo z imenom »Vsi vedo«, ki jo izvaja Lea Likar in jo lahko slišite v naših novih televizijskih oglasih. V sklopu komunikacijske akcije smo razvili tudi mobilno aplikacijo »Več za vas«, s katero želimo z multimedijskimi vsebinami obogatiti izkušnjo uporabnikov v kampanji »Vsi že vedo«. Z uporabo obogatene resničnosti (AR) lahko uporabniki preprosto dostopajo do zanimivih vsebin v povezavi, vezanih na rziskavo. Aplikacija je na voljo na voljo na Google Play in na App Store.

POVEZANE NOVICE

Preberi več + Aktualno    Mi smo Lidl Slovenija    Ustvarimo boljši svet za ljudi v stiski12. 01. 2021 By boljsisvet@lidl.si

NAPOLNILI KAR 85 POLNIH KOŠAR ZA LJUDI V STISKI

Končala se je že sedma akcija zbiranja hrane za ljudi v stiski, ki je trajala od 1. decembra 2020 do 8. januarja 2021. S pomočjo naših kupcev smo s hrano, čistili in izdelki za osebno higieno napolnili kar 85 košar. Zbrana sredstva bodo lokalna društva razdelila posameznikom in družinam v svojem okolišu.
Preberi več + Aktualno    Družba    Mi smo Lidl Slovenija23. 12. 2020 By boljsisvet@lidl.si

PRISLUHNITE NOVEMU PODKASTU USTVARIMO BOLJŠI SVET!

V Lidlu Slovenija pravimo, da je potrebno boljši svet aktivno ustvarjati in ne le sanjati o njem. Ker je pozitivnih zgodb in trmastih posameznikov, ki spreminjajo svet na bolje, v Sloveniji veliko, smo jim želeli ponuditi dodatno priložnost, da se predstavijo, da še koga zmotivirajo in navdušijo k premikanju sveta v boljšo smer. Zato jih bomo odslej povabili pred mikrofon – v Lidlov podkast Ustvarimo boljši svet. Prihajajoči prazniki so kot nalašč za kak navdih, zato vabljeni k poslušanju prve oddaje! V goste smo povabili Roka Terkaja, glasbenika in predanega ustvarjalca boljšega sveta.
Preberi več + Aktualno    Mi smo Lidl Slovenija    Zaposleni06. 11. 2020 By boljsisvet@lidl.si

LIDLOVCI IN LIDLOVKE ODTEKLI 561 DOBRODELNIH KILOMETROV

​V tednu med 23. oktobrom in 1. novembrom je 55 Lidlovcev in Lidlovk odteklo letošnji Virtualni Ljubljanski maraton. Vsak zase, po svoji progi, pa vendar na nek način skupaj. Tudi brez številnih navijačev, ki sicer spodbujajo tekačice in tekače, smo letos pretekli 561 km in s tem donirali prav toliko EUR URI Soča – tudi tokrat smo namreč v Lidlu Slovenija donirali 1 EUR za vsak pretečen kilometer.
TOP