Ker verjamemo v kakovost izdelkov naših blagovnih znamk in ker hkrati cenimo mnenje naših kupcev, smo raziskovalni hiši Ipsos naročili, naj izvedejo raziskavo kakovosti. kar 89 odstotkov vprašanih je izdelke ocenilo z oceno dobro, zelo dobro ali odlično.
Ker verjamemo v kakovost izdelkov naših blagovnih znamk in ker hkrati cenimo mnenje naših kupcev, smo raziskovalni hiši Ipsos naročili, naj izvedejo raziskavo kakovosti. Vanjo so vključili 5.600 Slovencev, ki so s slepimi testi testirali 247 izdelkov naših blagovnih znamk. Rezultati potrjujejo, da so naši izdelki kakovostni in varni, saj je kar 89 odstotkov vprašanih izdelke ocenilo z oceno dobro, zelo dobro ali odlično.
Kaj je pokazala raziskava?
Raziskava je potekala od 21. marca 2018 do 24. aprila 2018, vanjo pa smo vključili 5.600 oseb, starih med 15 in 65 let. Testiranje je potekalo na tri različne načine, in sicer s slepimi testi na izbrani lokaciji, z uporabo kuhinje in na domu anketirancev. Ti so podali splošen vtis o izdelku, senzorično oceno izdelka in povedali, če bi določen izdelek priporočili prijateljem ali svoji družini. Testirali smo skupno 247 prehrambnih, higienskih izdelkov ter izdelkov za gospodinjstvo, ki jih v Lidlovih trgovinah kupci najdejo pod okriljem 63 Lidlovih blagovnih znamk. Kar 89 odstotkov vseh vprašanih je ocenjevane izdelke ocenilo z oceno dobro, zelo dobro ali odlično. S tem smo potrdili, da svojim kupcem ponujamo izvrstno kakovost izdelkov po ugodni ceni.
Kampanja »Vsi že vedo«
Ker smo želeli tako uspešne rezultate raziskave sporočiti vsem, smo pripravili kampanjo »Vsi že vedo«, v kateri imajo glavno vlogo udeleženci raziskave. Rezultate kampanje pa smo v ponedeljek, 14. maja, na t.i. »Skrivni gostiji« predstavili tudi novinarjem in blogarjem, ki smo jih navdušili. Njihove brbončice smo namreč razvajali z odličnimi kulinaričnimi dobrotami in jim šele na koncu razkrili, da smo skrivno gostijo pripravili mi in da so vse jedi pripravljene iz naših odlično ocenjenih izdelkov.
Naj odmeva, naj prepeva
Za dodatno odmevnost kampanje smo posneli skladbo z imenom »Vsi vedo«, ki jo izvaja Lea Likar in jo lahko slišite v naših novih televizijskih oglasih. V sklopu komunikacijske akcije smo razvili tudi mobilno aplikacijo »Več za vas«, s katero želimo z multimedijskimi vsebinami obogatiti izkušnjo uporabnikov v kampanji »Vsi že vedo«. Z uporabo obogatene resničnosti (AR) lahko uporabniki preprosto dostopajo do zanimivih vsebin v povezavi, vezanih na rziskavo. Aplikacija je na voljo na voljo na Google Play in na App Store.