Sledite nam!

Lidl facebook  Lidl instagram  Lidl twitter

LIDL SLOVENIJA ODPIRA VRATA PERSPEKTIVNIM MLADIM VINARJEM

Lidl Slovenija že sedmo leto zapored prireja natečaj Lidlov mladi vinar. V partnerstvu z Radostnimi prireditvami, ki med drugim organizira dogodek Vinski univerzum, vabi k sodelovanju perspektivne mlade vinarje, ki že samostojno pridelujejo vino in želijo svoj izdelek predstaviti širši Sloveniji. Šest mladih vinarjev do 35 let, ki bodo s kakovostnim vinom najbolj prepričali strokovno komisijo, bo novembra svoje vino ponudilo v Lidlovih trgovinah po celi Sloveniji in s tem dobilo pomembno poslovno priložnost, da se s svojim vinom predstavijo širšemu slovenskemu trgu.

Objavljeno:

11/07/2019

Deli:

Mladi vinarji se lahko na natečaj prijavijo prek spletnega mesta www.mladivinar.si. Kot že vsa leta do sedaj, Lidlov mladi vinar ohranja tudi izobraževalno noto – v pridelavi svojega prvega vina se bodo pod mentorskim vodstvom tudi letos pomerili študenti iz Biotehniške fakultete (Univerza v Ljubljani), Fakultete za kmetijstvo in biosistemske vede (Univerza v Mariboru) ter iz Visoke šole za vinogradništvo in vinarstvo (Univerza v Novi Gorici).

Letošnji natečaj bo postregel z nekaj novostmi. Perspektivni mladi vinarji do 35 let bodo imeli priložnost svoja vina poleg kategorije rdečih in belih vin prijaviti tudi med peneča vina. Partnerja projekta bosta za vse mlade vinarje, ki jih zanima prijava na natečaj, konec avgusta pripravila tudi seminar, na katerem bodo strokovnjaki delili svoja znanja s področja trženja vina in uporabe družabnih omrežij, spoznali pa bodo lahko tudi osnovne značilnosti sodelovanja na področju nabave z Lidlom Slovenija. »S projektom Lidlov mladi vinar že vrsto let spodbujamo slovenske mlade vinarje, da se nam predstavijo s svojimi vini in jim s tem odpiramo vrata na police naših trgovin. Z letošnjimi novostmi želimo k sodelovanju pritegniti še več vinarjev, saj opažamo, da so peneča vina vedno bolj priljubljena. Prav tako so vinarji, ki so minula leta sodelovali na natečaju, izrazili željo po pridobivanju dodatnega znanja, kar jim bomo omogočili s seminarjem. Verjamemo, da bomo s tem pritegnili še več mladih vinarjev k prijavi in da bomo lahko našo vinoteko obogatili z novimi in kakovostnimi slovenskimi vini,« je dejala Tina Cipot, vodja korporativnega komuniciranja v Lidlu Slovenija.

Kot je izpostavil lanski zmagovalec natečaja Martin Erzetič, je sodelovanje na natečaju prijetna in poučna izkušnja, ki mu je dala nov zagon za nadaljnje delo. »Vstop v trgovsko verigo Lidl Slovenija v okviru Lidlovega mladega vinarja je zame predstavljal lep dosežek in priložnost, da se predstavim celi Sloveniji in dosežem nove stranke.« Erzetič je strokovno komisijo lani prepričal s svojim vrhunskim merlotom.

Na razpisu za perspektivne mlade vinarje lahko sodelujejo mladi do 35 let, ki imajo za sabo že nekaj izkušenj na področju pridelave vina. Prijave na natečaj bodo potekale prek spletnega mesta www.mladivinar.si, rok za oddajo prijav pa je 9. september 2019. Konec septembra bo strokovna komisija razglasila po dva finalista v kategoriji belo vino, rdeče vino in peneče vino. Finalnih šest vin bo novembra na prodaj v trgovinah Lidla Slovenija, absolutnega zmagovalca pa bosta partnerja projekta razglasila na Vinskem Univerzumu, ki bo potekal 18. decembra 2019 v Ljubljani. »Glavno vodilo Vinskega univerzuma je približati vino mladi populaciji. Lidlov mladi vinar je zato več kot odličen projekt za umestitev na prireditev, saj po eni strani omogoča mladim vinarjem nove izkušnje ob predstavitvi svojih vin, obenem pa obogati vinsko ponudbo celotnega dogodka,« je dejal Rado Stojanović, direktor Radostnih prireditev.

Nadobudne študentske ekipe bodo pridelale mlado vino
Lidlov mladi vinar se je prvotno začel kot študentski natečaj, kjer študenti vinogradništva in vinarstva pridelali lastno mlado vino ter pripravili trženjsko zgodbo o vinu. Na letošnji študentski del natečaj se je prijavilo kar 5 ekip, kar kaže na velik interes za sodelovanje tako med študenti kot njihovimi mentorji. Dve prijavljeni ekipi tako prihajata iz Biotehniške fakultete, Univerze v Ljubljani, drugi dve ekipi s Fakultete za kmetijstvo in biosistemske vede Univerze v Mariboru, ena ekipa pa iz Visoke šole za vinogradništvo in vinarstvo, Univerza v Novi Gorici. Partnerja projekta tudi letos ekipe spodbujata, da pri pridelavi vina razmišljajo inovativno in v sam proces pridelave vina vključijo inovativne prijeme, ki lahko prinesejo nove okuse ali drugačne senzorične lastnostni vina. Pet ekip bo tako pod vodstvom mentorjev pridelalo mlada vina, ki se bodo prav tako predstavila na dogodku Vinski univerzum. Tam bo razglašena tudi zmagovalna študentska ekipa.

Vse podrobnosti natečaja se nahajajo na spletni strani www.mladivinar.si.

POVEZANE NOVICE

Preberi več + Aktualno    Lidlov mladi vinar    Poslovni partnerji27. 01. 2022 By boljsisvet@lidl.si

MLADI VINAR SLOVENIJE 2021 JE JAKOB BIZJAK

Po tesni bitki med tremi super finalisti natečaja Mladi vinar Slovenije je naziv najboljšega mladega vinarja prejel Jakob Bizjak s svojim belim vinom Chardonnay. Partnerja projekta Lidl Slovenija in Vinski univerzum smo tako uspešno zaključili že deveti natečaj za perspektivne mlade slovenske vinarje, na katerem se je letos pomerilo 30 vin. Zmagovalno vino bo v začetku pomladi umeščeno na police vseh naših Lidlovih trgovinah po celi Sloveniji.
Preberi več + Aktualno    Lidlov mladi vinar    Poslovni partnerji01. 12. 2021 By boljsisvet@lidl.si

ZNANI SO SUPER FINALISTI NATEČAJA MLADI VINAR SLOVENIJE

Skupaj z našim partnerjem natečaja Mladi vinar Slovenije Vinskim univerzumom smo konec novembra izbrali tri super finaliste, ki so se v letošnjem natečaju s svojimi vini najbolje izkazali. Strokovna ocenjevalna komisija je predlagala 7 finalistov, izmed katerih smo razglasili po enega super finalista v vsaki od treh kategorij – belo, rdeče in peneče vino.
Preberi več + Aktualno    Ostali projekti    Ustvarimo boljši svet za ljudi v stiski01. 10. 2021 By boljsisvet@lidl.si

S KRUHOM ROZA OKTOBER PONOVNO SKUPNA PODPORA ZDRUŽENJU EUROPA DONNA SLOVENIJA

V Lidlu Slovenija smo tudi letos, že drugič zapovrstjo, združili moči skupaj z Žitom v sklopu roza oktobra. S posebnim kruhom, poimenovanim Kruh roza oktober, ki je nastal v Žitovih pekarnah in se prodaja izključno v naših 63 trgovinah, podpiramo Europo Donno − Slovensko združenje za boj proti raku dojk. Vse do zadnjega oktobra bomo od vsakega prodanega izdelka skupaj donirali 0,50 evra za podporo programu ROZA,* ki ponuja psihosocialno podporo bolnicam, njihovim otrokom ter drugim svojcem obolelih za rakom dojk in raki rodil.
TOP