Sledite nam!

Lidl facebook  Lidl instagram  Lidl twitter

LIDL SLOVENIJA V PRVEM UČBENIKU ZA ODNOSE Z JAVNOSTMI KOT PRIMER DOBRE PRAKSE

Objavljeno:

25/07/2020

Deli:

Nedavno je v Sloveniji izšel prvi učbenik za odnose z javnostmi v slovenskem jeziku. Avtorica izvirnika je prof. dr. Ana Tkalac Verčič, profesorica na Ekonomski fakulteti zagrebške univerze ter predsednice hrvaškega društva za odnose z javnostmi. Preveden učbenik je povsem lokaliziran na slovenski prostor in poleg teorije odnosov z javnostmi vključuje tudi najboljše primere iz prakse odnosov z javnostmi pri nas ter pogovore z uveljavljenimi slovenskimi komunikacijskimi strokovnjaki.

Ponosno sporočamo, da je kot primer dobre prakse na področju korporativnega komuniciranja in družbene odgovornosti izpostavljeno tudi naše sodelovanje z Zvezo za šport invalidov – Slovenskim paralimpijskim komitejem, med vidne strokovnjake pa je uredniška ekipa uvrstila tudi Tino Cipot, vodjo korporativnega komuniciranja v Lidlu Slovenija.

 

POVEZANE NOVICE

Preberi več + Aktualno    Mi smo Lidl Slovenija    Zaposleni30. 03. 2021 By boljsisvet@lidl.si

Z MAJEM DVIGUJEMO PLAČE NAŠIM PRODAJALCEM IN SKLADIŠČNIKOM

V Lidlu Slovenija smo včeraj, ob 14. obletnici našim zaposlenim sporočil dobro novico – z majem 2021 bomo v podjetju prodajalcem in skladiščnikom dvignili plačo za 100 evrov bruto, kar v povprečju pomeni več kot 10-odstotno zvišanje plač. Na tak način ostajamo zvesti naši zavezi, da so plače v našem podjetju nad povprečjem v trgovinski panogi.
Preberi več + Aktualno    Mi smo Lidl Slovenija    Trajnostna pobuda25. 03. 2021 By boljsisvet@lidl.si

ZRNO NA ZRNO POGAČA, DOBRO DELO NA DOBRO DELO BOLJŠI SVET

V preteklih tednih smo v prvem trajnostnem poročilu Lidla Slovenija in v iztekajoči se trajnostni kampanji strnjeno prikazali, kaj vse smo na področju družbene odgovornosti in trajnostnega razvoja dosegli v zadnjih dveh poslovnih letih. Za boljši pregled in lažjo predstavo smo ključne dosežke ujeli tudi v kratkem videu. Motivirani za nove korake v smer boljšega sveta postavljamo nove smele cilje ter nadgrajujemo obstoječe družbeno odgovorne in trajnostne aktivnosti – z roko v roki z Lidlovkami in Lidlovci, kupci in drugimi deležniki.
Preberi več + Aktualno    Mi smo Lidl Slovenija    Trajnostna pobuda03. 03. 2021 By boljsisvet@lidl.si

LIDLOVKE IN LIDLOVCI ZVEZDE TRAJNOSTNE KAMPANJE

Objavo prvega trajnostnega poročila za poslovni leti 2018 in 2019 smo v Lidlu Slovenija pospremili z integrirano komunikacijsko kampanjo, v kateri so glavno vlogo prevzeli Lidlovke in Lidlovci, naš dobavitelj zelenjave in paraplesalka s soplesalcem, s katerimi nas povezuje tesno sodelovanje. Hkrati so zaposleni področje družbene odgovornosti in trajnostnega razvoja spoznavali s sodelovanjem v edinstveni interaktivni igri, poteka pa tudi družbeno odgovorna digitalna pobuda „30 korakov zate, boljši svet za vse”, v okviru katere zbiramo sredstva za Ekologe brez meja.
TOP