Sledite nam!

Lidl facebook  Lidl instagram  Lidl twitter

ZNAN JE LIDLOV MLADI VINAR ZA LETO 2018

Objavljeno:

16/11/2018

Deli:

Zaključila se je še ena sezona natečaja Lidlov mladi vinar – to je postal perspektivni 29-letni Martin Erzetič (Čarga 1767) iz Goriških Brd, ki je zmagal z vinom merlot, pozna trgatev. Med štiri finaliste so se poleg Erzetiča uvrstili še Peter Gönc iz Gönc Winery s sivim pinotom, Jakob Bizjak iz Domačije Bizjak s cabernet sauvignonom ter mlada vinarka Špela Štokelj iz Posestva Štokelj z vinom pinela.

Martin Erzetič iz vinogradništva in vinarstva Čarga 1767 je za svoj merlot pozne trgatve prejel najboljšo oceno med vsemi vinarji (vrhunska ocena 87,2) ter tako postal absolutni zmagovalec natečaja. Martin Erzetič svojo strast do vinogradništva v prakso prenaša že od leta 2011 in ob zmagi na natečaju dodaja: »Vstop v trgovsko verigo Lidla Slovenija zame predstavlja lep dosežek in priložnost, da dosežem nove stranke. Menim, da je moje vino prepričalo z dobro dozorelostjo grozdja, ustrezno vinifikacijo in zorenjem v kleti.«Kot zmagovalec projekta je Martin Erzetič kot glavno nagrado prejel možnost izobraževanja na svojem področju v tujini, v višini 1.200 evrov. 

VINA ŠTIRIH FINALISTOV ODSLEJ NA POLICAH LIDL SLOVENIJA

Med štiri finaliste so se poleg Erzetiča uvrstili še Peter Gönc iz Gönc Winery s sivim pinotom, Jakob Bizjak iz Domačije Bizjak s cabernet sauvignonom ter mlada vinarka Špela Štokelj iz Posestva Štokelj z vinom pinela. Finalna vina so od danes na voljo v vseh Lidlovih trgovinah po Sloveniji, predstavljajo pa se tudi v salonu Lidlov mladi vinar na 21. Slovenskem festivalu vin. Natečaj Lidlov mladi vinar je namenjen tako perspektivnim mladim vinarjem do 35. leta, ki že pridelujejo svoje vino in so mladi prevzemniki domačih vinarskih podjetij, kot tudi študentskim ekipam, ki se pomerijo v pridelavi prvega lastnega vina ter marketinške zgodbe. V kategoriji perspektivnih mladih vinarjev je strokovna komisija pod vodstvom prof. dr. Tatjane Košmerl ocenila več kot 35 vzorcev vin in izbrala štiri finaliste. Po njenem mnenju so bila letošnja prijavljena vina izjemno kakovostna, opažen pa je bil tudi napredek vinarjev.

LIDLOV MLADI VINAR OHRANJA ŠTUDENTSKI PRIDIH

Že šesto leto zapored pa Lidl Slovenija spodbuja tudi mlade, nadobudne vinarje na slovenskih fakultetah, da pridelajo svoje prvo mlado vino. Letos so se v sklopu natečaja pomerile tri študentske ekipe, žirijo pa je najbolj navdušila ekipa Levant iz Biotehniške fakultete Univerze v Ljubljani. Tudi preostali ekipi sta prejeli posebni priznanji – ekipa Vinogradniki 2018 je uporabila najbolj inovativne prijeme pri pridelavi vina, ekipa Zelenci pa je pripravila najboljše mlado vino sorte pinela.

POVEZANE NOVICE

Preberi več + Aktualno    Ponudba    Zdravko Lidl17. 06. 2021 By boljsisvet@lidl.si

PRIDRUŽUJEMO SE MEDNARODNEMU LETU SADJA IN ZELENJAVE

Ali zaužijete dovolj sadja in zelenjave? V Lidlu Slovenija se zavedamo pomena uravnotežene prehrane ter vnosa zadostnih količin sadja in zelenjave. Na vrhuncu sezone bo tako v vseh Lidlovih trgovinah skoraj polovica ponudbe pridelane v Sloveniji. Prizadevanja za vnos zadostnih količin vitaminov in mineralov s projektom »Zdravko Lidl priporoča« ozaveščamo že od januarja letos, v teh dneh pa smo kot prvi trgovec v Sloveniji podprli mednarodno leto sadja in zelenjave, ki so ga letos razglasili Združeni narodi.
Preberi več + Aktualno    Ponudba29. 04. 2021 By boljsisvet@lidl.si

ZNIŽUJEMO CENE HIGIENSKIH IZDELKOV ZA ŽENSKE

Izvedba zakona o davku na dodano vrednost s 3. majem 2021 prinaša pomembno novost – DDV za ženske higienske izdelke se bo od takrat namreč obračunaval po nižji, 9,5 odstotni stopnji. V skladu s tem bomo v Lidlu Slovenija od tega datuma znižali cene vseh ženskih higienskih izdelkov v svoji redni ponudbi.
Preberi več + Aktualno    Navdihuje nas kakovost    Ponudba    Poslovni partnerji09. 03. 2021 By boljsisvet@lidl.si

5. GENERACIJA LIDLOVE LOJTR’CE DOMAČIH

Na Lidlovih policah so v marcu zažarele nove zvezde Lojtr'ce domačih – izbrani izdelki že 5. generacije našega posebnega programa, ki k sodelovanju vabi slovenske butične proizvajalce, ki želijo svoje dobrote predstaviti širši slovenski javnosti. V tej generaciji se je za prostor na naših policah potegovalo več kot 180 dobaviteljev s skoraj 370 različnimi izdelki. Na koncu izbirnega postopka je svojo priložnost dobilo več kot 50 prehranskih in neprehranskih izdelkov oziroma več kot 40 butičnih proizvajalcev iz vse Slovenije.
TOP