Sledite nam!

Lidl facebook  Lidl instagram  Lidl twitter

LIDLOV MLADI VINAR 2019 JE MARTIN ERZETIČ, ZMAGOVALNA ŠTUDENTSKA EKIPA PA FUZIJA ROSÉ

Objavljeno:

18/12/2019

Deli:

Lidl Slovenija in Radostne prireditve sta zaključila že sedmi natečaj Lidlov mladi vinar. V kategoriji perspektivnih mladih vinarjev, v kateri je s svojimi vini sodelovalo 34 mladih vinark in vinarjev, si je lento absolutnega zmagovalca po oceni strokovne komisije že drugo leto zapored nadel Martin Erzetič (Čarga 1767) z vinom merlot. V študentskem delu natečaja, v katerem je sodelovalo pet ekip s kar treh slovenskih univerz, pa je slavila ekipa Fuzija Rosé z Biotehniške fakultete v Ljubljani. Erzetičev merlot in ostala finalna vina mladih vinarjev so že naprodaj v vseh Lidlovih trgovinah po Sloveniji.


Natečaj Lidlov mladi vinar za perspektivne mlade vinarje k sodelovanju vabi vinarke in vinarje do 35. leta, ki že pridelujejo svoje vino. Sodelovanje in predstavitev svojega izdelka slovenskim ljubiteljem vina je lahko pomembna odskočna deska za njihovo poslovno pot. »Uveljavitev na širšem slovenskem trgu ni vedno preprosta, zato v Lidlu Slovenija z natečajem mladim vinarjem dajemo priložnost, da ne le prepričajo strokovno komisijo, pač se predstavijo tudi na naših prodajnih policah in nagovorijo tiste, ki štejejo največ, slovenske kupce. Veseli nas, da je tudi letos to priložnost izkoristilo veliko perspektivnih mladih vinarjev,« pravi Tina Cipot, vodja službe za korporativno komuniciranje in družbeno odgovornost v Lidlu Slovenija.


Prihodnost slovenskega vinogradništva je svetla

Prijavljena vina perspektivnih mladih vinark in vinarjev je ocenila strokovna komisija, sestavljena iz predstavnikov podjetja Lidl Slovenija, Radostnih prireditev in drugih strokovnjakov s področja vinarstva in vinogradništva. Kot so sklenili ob ocenjevanju, je njihova naloga vsako leto težja. Strokovna komisija je pod vodstvom prof. dr. Tatjane Košmerl ocenila več kot 50 vzorcev vin in po njihovem mnenju je bila letošnja senzorična kakovost vin na res visoki ravni: »Komisija je imela zelo prijetno nalogo, saj je bila prijetno presenečena nad kakovostjo letošnjih prijavljenih vin. Vina so bila zelo izdelana v prepoznavnosti sorte in po drugi strani sestavljenosti zvrsti. Navdušujoče je bilo tudi število vinark, ki so svoja vina prijavile na natečaj, saj je v njihovih stvaritvah zaznati rahločutnost in prefinjenost.«

Rado Stojanović, direktor Radostnih prireditev, je o natečaju povedal: »Letošnja vina mladih perspektivnih vinarjev so bila odlična, celo najboljša doslej. Odlikovala jih je pestrost in izjemna kakovost. Z veseljem smo del projekta, s katerim pomagamo pisati uspešne vinarske zgodbe in mladim nadaljevati slovensko vinogradniško tradicijo«.

Za vsako izmed kategorij – rdeče, belo in peneče vino – so člani strokovne komisije v začetku oktobra izbrali po dva finalista. Vsa finalna vina so od srede novembra tudi naprodaj v Lidlovih trgovinah. Med finaliste so se uvrstili Petra Sanabor s penino Pallidia in Klemen Čehovin s penino rose v kategoriji penečih vin, Aljaž Sirk s chardonnayem in Aleksander Zavec s sivim pinotom v kategoriji belih vin ter Jakob Bizjak s cabernet sauvignonom in Martin Erzetič z merlotom v kategoriji rdečih vin. Ravno slednji je na Vinskem Univerzumu že drugič zaporedoma slavil kot absolutni zmagovalec natečaja Lidlov mladi vinar.

Martin Erzetič je prepričal z merlotom

Zmagovalec Martin Erzetič prihaja z družinske kmetije Čarga 1767 iz Goriških Brd. Svojo strast do vinogradništva je začrtal že ob koncu kmetijske srednje šole. »Presenečen in ponosen sem, da je kakovost našega vina ponovno prepričala in očarala ocenjevalce. Sem resnično brez besed, saj ponovne zmage resnično nisem pričakoval,« je misli ob zmagi strnil Martin, ki že drugo leto zapored nosi laskavi naziv Lidlov mladi vinar.


Med študentskimi ekipami najboljši študentje ljubljanske Biotehniške fakultete

Mladim vinogradnikom se vsako leto pridružijo tudi študentske ekipe, ki se pod strokovnim mentorstvom profesorjev izkusijo v pridelavi vina od izbire sorte, skrbi za trto in grozdje v vinogradu, do trgatve in nege vina. Ob tem se morajo domisliti še trženjskih zgodb svojega vina, ki jih ob zaključnem ocenjevanju vin predstavijo strokovni komisiji, posebni kriterij ocenjevanja pa je tudi inovativnost pri pridelavi vina. Letos si je naziv najboljše študentske ekipe priborila ekipa Fuzija Rosé z Biotehniške fakultete Univerze v Ljubljani, ki je komisijo prepričala tudi z inovativnimi prijemi pri pridelavi vina in najboljšo kakovostjo svojega vinskega izdelka.

Nagrado za najboljšo vinsko trženjsko zgodbo si je priborila ekipa Utrip vina z iste fakultete. Na natečaju sta sodelovali še ekipi Meranski vinarji in Trije mušketirji z Meranovega s Fakultete za kmetijstvo in biosistemske vede Univerze v Mariboru ter ekipa NaNOS iz Visoke šole za vinogradništvo in vinarstvo Univerze v Novi Gorici. Študenti so v času svojega natečaja skrbno ustvarjali svoje vino, obenem pa pridobivali dragocena znanja, ki jim bodo na poslovni poti v svet vinarstva kmalu prišla prav. »Zanimivo je, da tudi med perspektivnimi mladimi vinarji, ki so se letos prijavili s svojimi vini, že srečujemo znana imena iz preteklih študentskih natečajev,« je poudarila Tina Cipot iz Lidla Slovenija. »Veseli nas, da smo poskrbeli za nekaj dodatnih izkušenj, morda pa je tudi natečaj kateremu izmed nekdanjih študentov pridal kanček motivacije, da se je hitreje ali lažje odločil za svoje poslanstvo – biti mladi vinar v deželi izvrstnega vina.«

Podrobnosti o natečaju najdete na spletni strani www.mladivinar.si.

POVEZANE NOVICE

Preberi več + Aktualno    Mi smo Lidl Slovenija    Zaposleni30. 03. 2021 By boljsisvet@lidl.si

Z MAJEM DVIGUJEMO PLAČE NAŠIM PRODAJALCEM IN SKLADIŠČNIKOM

V Lidlu Slovenija smo včeraj, ob 14. obletnici našim zaposlenim sporočil dobro novico – z majem 2021 bomo v podjetju prodajalcem in skladiščnikom dvignili plačo za 100 evrov bruto, kar v povprečju pomeni več kot 10-odstotno zvišanje plač. Na tak način ostajamo zvesti naši zavezi, da so plače v našem podjetju nad povprečjem v trgovinski panogi.
Preberi več + Aktualno    Mi smo Lidl Slovenija    Trajnostna pobuda25. 03. 2021 By boljsisvet@lidl.si

ZRNO NA ZRNO POGAČA, DOBRO DELO NA DOBRO DELO BOLJŠI SVET

V preteklih tednih smo v prvem trajnostnem poročilu Lidla Slovenija in v iztekajoči se trajnostni kampanji strnjeno prikazali, kaj vse smo na področju družbene odgovornosti in trajnostnega razvoja dosegli v zadnjih dveh poslovnih letih. Za boljši pregled in lažjo predstavo smo ključne dosežke ujeli tudi v kratkem videu. Motivirani za nove korake v smer boljšega sveta postavljamo nove smele cilje ter nadgrajujemo obstoječe družbeno odgovorne in trajnostne aktivnosti – z roko v roki z Lidlovkami in Lidlovci, kupci in drugimi deležniki.
Preberi več + Aktualno    Mi smo Lidl Slovenija    Trajnostna pobuda03. 03. 2021 By boljsisvet@lidl.si

LIDLOVKE IN LIDLOVCI ZVEZDE TRAJNOSTNE KAMPANJE

Objavo prvega trajnostnega poročila za poslovni leti 2018 in 2019 smo v Lidlu Slovenija pospremili z integrirano komunikacijsko kampanjo, v kateri so glavno vlogo prevzeli Lidlovke in Lidlovci, naš dobavitelj zelenjave in paraplesalka s soplesalcem, s katerimi nas povezuje tesno sodelovanje. Hkrati so zaposleni področje družbene odgovornosti in trajnostnega razvoja spoznavali s sodelovanjem v edinstveni interaktivni igri, poteka pa tudi družbeno odgovorna digitalna pobuda „30 korakov zate, boljši svet za vse”, v okviru katere zbiramo sredstva za Ekologe brez meja.
TOP