Sledite nam!

Lidl facebook  Lidl instagram  Lidl twitter

LIDLOVA LOJTR'CA DOMAČIHK SODELOVANJU VABI ŽE 5. GENERACIJO BUTIČNIH PROIZVAJALCEV

Objavljeno:

03/09/2020

Deli:

Lidlova Lojtr'ca domačih že peto leto zapored k sodelovanju vabi male podjetnike, proizvajalce butičnih slovenskih specialitet, ki odražajo tradicijo, posebnosti naše dežele, a so obenem tudi inovativni, predvsem pa so butične proizvodnje. Lidlov projekt za butične proizvajalce se je na slovenskem trgu že dobro prijel, v Lidlovih trgovinah pa je bilo kupcem doslej na voljo več kot 250 izvrstnih izdelkov butičnih proizvajalcev iz cele Slovenije. Mnogi med njimi se na Lidlove police stalno vračajo, kar nekaj pa jih je preko Lojtr'ce našlo stalno mesto na naših, Lidlovih policah. Natečaj Lojtr'ca domačih bo letošnjo jesen potekal od 1. do 30. septembra, več o njem pa lahko preberete na https://www.lidl.si/lojtr-ca-domacih.

Lidlova Lojtr'ca domačih je postala odskočna deska za marsikaterega slovenskega butičnega proizvajalca, ki ustvarja kulinarične specialitete in druge zanimive izdelke. S prijavo na razpis so korak bližje novi poslovni priložnosti, saj bodo izbrani izdelki uvrščeni v Lidlovo ponudbo in na voljo v vseh njihovih trgovinah po Sloveniji.

»Naša Lojtr'ca domačih je izredna dobra priložnost, da se manjši proizvajalci predstavijo širšemu slovenskemu trgu. Številni so skozi sodelovanje v našem projektu pridobili nove kupce, zgradili prepoznavnost svoje blagovne znamke, prenekateri dobavitelj je tudi povečal proizvodnjo,« poudarja Mark Ilic, nabavnik v Lidlu Slovenija, ki je v letošnjem letu prevzel vodenje uspešnega Lidlovega projekta. »Želimo si še več inovativnih izdelkov, s katerimi bi lahko naše podjetje in dobavitelj ustvarjala nove trende na slovenskem trgu. Prijaviteljem svetujem, naj prijavljajo izdelke, ki so drugačni, morda celo drzni, nenavadni …«

Eden od poudarkov letošnjega razpisa Lidlove Lojtr'ce domačih je tudi spodbujanje prijaviteljev k bolj trajnostnim izdelkom. Skladno s svojo trajnostno strategijo v Lidlu Slovenija še posebej spodbujajo, da nosijo prijavljeni izdelki družbeno odgovorno oziroma trajnostno noto. »Denimo, da je izdelek proizveden iz izključno slovenskih sestavin, morda je proizveden v socialnem podjetju, morda je izdelek ali njegove sestavine proizvedene v skladu s smernicami ekološke pridelave in predelave … Lahko je to izdelek, katerega embalažo je mogoče v celoti reciklirati ali morda embalaža izdelka ne vsebuje plastike – čeprav jo embalaže podobnih izdelkov vsebujejo in podobno,« še dodaja Mark Ilic, ki že nestrpno pričakuje zanimive izdelke izpod rok butičnih proizvajalcev.

Prijave odprte do 30. septembra.

Na razpis se lahko prijavijo proizvajalci butičnih izdelkov z registrirano dejavnostjo, ki še niso na voljo v več slovenskih trgovskih verigah. V Lidlu iščemo predvsem izdelke, ki bi lahko obogatili našo ponudbo – tukaj ne gre zgolj za prehranske, temveč tudi tekstilne, rokodelske in podobne izdelke. Prijave zbiramo preko spletne strani https://www.lidl.si/lojtr-ca-domacih, kjer je na voljo spletni obrazec in vsa potrebna navodila. Prijavljene izdelke bo ocenila strokovna komisija.

 

 

POVEZANE NOVICE

Pohvala da ljudem krilaPreberi več + Aktualno    Družba    Projekti    Ustavi se    Zaposleni20. 09. 2019 By Boljsi_svet_Simo982

POHVALA DA LJUDEM KRILA

Letošnja akcija Ustavi se! je bila posvečena komunikaciji, ki je temelj kakovostnih odnosov. Velikokrat pozabljamo, kako pomembna je pri tem pohvala, zato smo nagradno aktivacijo zgradili ...
Preberi več + Aktualno    Družba    Zaposleni22. 08. 2019 By Boljsi_svet_Simo982

NAPOLNILI SMO ŠOLSKE TORBE OTROKOM IZ SOCIALNO OGROŽENIH DRUŽIN

Pred pričetkom novega šolskega leta smo Lidlovke in Lidlovci zbirali šolske potrebščine za otroke iz socialno ogroženih družin, za katere skrbi Zveza prijateljev mladine ...
Preberi več + Aktualno    Družba    Projekti    Ustavi se    Zaposleni08. 08. 2019 By Boljsi_svet_Simo982

USTAVI SE IN SE NAM PRIDRUŽI PRI REŠEVANJU IZZIVOV

V Lidlu Slovenija bomo v avgustu v sklopu vseslovenske akcije Ustavi se, ki letos v ospredje postavlja komunikacijo, dejavni na svojem Instagram profilu. Dragocene izkušnje in nasvete ...
TOP