Sledite nam!

Lidl facebook  Lidl instagram  Lidl twitter

LIDLOVA LOJTR'CA DOMAČIHK SODELOVANJU VABI ŽE 5. GENERACIJO BUTIČNIH PROIZVAJALCEV

Objavljeno:

03/09/2020

Deli:

Lidlova Lojtr'ca domačih že peto leto zapored k sodelovanju vabi male podjetnike, proizvajalce butičnih slovenskih specialitet, ki odražajo tradicijo, posebnosti naše dežele, a so obenem tudi inovativni, predvsem pa so butične proizvodnje. Lidlov projekt za butične proizvajalce se je na slovenskem trgu že dobro prijel, v Lidlovih trgovinah pa je bilo kupcem doslej na voljo več kot 250 izvrstnih izdelkov butičnih proizvajalcev iz cele Slovenije. Mnogi med njimi se na Lidlove police stalno vračajo, kar nekaj pa jih je preko Lojtr'ce našlo stalno mesto na naših, Lidlovih policah. Natečaj Lojtr'ca domačih bo letošnjo jesen potekal od 1. do 30. septembra, več o njem pa lahko preberete na https://www.lidl.si/lojtr-ca-domacih.

Lidlova Lojtr'ca domačih je postala odskočna deska za marsikaterega slovenskega butičnega proizvajalca, ki ustvarja kulinarične specialitete in druge zanimive izdelke. S prijavo na razpis so korak bližje novi poslovni priložnosti, saj bodo izbrani izdelki uvrščeni v Lidlovo ponudbo in na voljo v vseh njihovih trgovinah po Sloveniji.

»Naša Lojtr'ca domačih je izredna dobra priložnost, da se manjši proizvajalci predstavijo širšemu slovenskemu trgu. Številni so skozi sodelovanje v našem projektu pridobili nove kupce, zgradili prepoznavnost svoje blagovne znamke, prenekateri dobavitelj je tudi povečal proizvodnjo,« poudarja Mark Ilic, nabavnik v Lidlu Slovenija, ki je v letošnjem letu prevzel vodenje uspešnega Lidlovega projekta. »Želimo si še več inovativnih izdelkov, s katerimi bi lahko naše podjetje in dobavitelj ustvarjala nove trende na slovenskem trgu. Prijaviteljem svetujem, naj prijavljajo izdelke, ki so drugačni, morda celo drzni, nenavadni …«

Eden od poudarkov letošnjega razpisa Lidlove Lojtr'ce domačih je tudi spodbujanje prijaviteljev k bolj trajnostnim izdelkom. Skladno s svojo trajnostno strategijo v Lidlu Slovenija še posebej spodbujajo, da nosijo prijavljeni izdelki družbeno odgovorno oziroma trajnostno noto. »Denimo, da je izdelek proizveden iz izključno slovenskih sestavin, morda je proizveden v socialnem podjetju, morda je izdelek ali njegove sestavine proizvedene v skladu s smernicami ekološke pridelave in predelave … Lahko je to izdelek, katerega embalažo je mogoče v celoti reciklirati ali morda embalaža izdelka ne vsebuje plastike – čeprav jo embalaže podobnih izdelkov vsebujejo in podobno,« še dodaja Mark Ilic, ki že nestrpno pričakuje zanimive izdelke izpod rok butičnih proizvajalcev.

Prijave odprte do 30. septembra.

Na razpis se lahko prijavijo proizvajalci butičnih izdelkov z registrirano dejavnostjo, ki še niso na voljo v več slovenskih trgovskih verigah. V Lidlu iščemo predvsem izdelke, ki bi lahko obogatili našo ponudbo – tukaj ne gre zgolj za prehranske, temveč tudi tekstilne, rokodelske in podobne izdelke. Prijave zbiramo preko spletne strani https://www.lidl.si/lojtr-ca-domacih, kjer je na voljo spletni obrazec in vsa potrebna navodila. Prijavljene izdelke bo ocenila strokovna komisija.

 

 

POVEZANE NOVICE

Preberi več + Aktualno    Mi smo Lidl Slovenija    Ustvarimo boljši svet za ljudi v stiski12. 01. 2021 By boljsisvet@lidl.si

NAPOLNILI KAR 85 POLNIH KOŠAR ZA LJUDI V STISKI

Končala se je že sedma akcija zbiranja hrane za ljudi v stiski, ki je trajala od 1. decembra 2020 do 8. januarja 2021. S pomočjo naših kupcev smo s hrano, čistili in izdelki za osebno higieno napolnili kar 85 košar. Zbrana sredstva bodo lokalna društva razdelila posameznikom in družinam v svojem okolišu.
Preberi več + Aktualno    Družba    Mi smo Lidl Slovenija23. 12. 2020 By boljsisvet@lidl.si

PRISLUHNITE NOVEMU PODKASTU USTVARIMO BOLJŠI SVET!

V Lidlu Slovenija pravimo, da je potrebno boljši svet aktivno ustvarjati in ne le sanjati o njem. Ker je pozitivnih zgodb in trmastih posameznikov, ki spreminjajo svet na bolje, v Sloveniji veliko, smo jim želeli ponuditi dodatno priložnost, da se predstavijo, da še koga zmotivirajo in navdušijo k premikanju sveta v boljšo smer. Zato jih bomo odslej povabili pred mikrofon – v Lidlov podkast Ustvarimo boljši svet. Prihajajoči prazniki so kot nalašč za kak navdih, zato vabljeni k poslušanju prve oddaje! V goste smo povabili Roka Terkaja, glasbenika in predanega ustvarjalca boljšega sveta.
Preberi več + Aktualno    Mi smo Lidl Slovenija    Zaposleni06. 11. 2020 By boljsisvet@lidl.si

LIDLOVCI IN LIDLOVKE ODTEKLI 561 DOBRODELNIH KILOMETROV

​V tednu med 23. oktobrom in 1. novembrom je 55 Lidlovcev in Lidlovk odteklo letošnji Virtualni Ljubljanski maraton. Vsak zase, po svoji progi, pa vendar na nek način skupaj. Tudi brez številnih navijačev, ki sicer spodbujajo tekačice in tekače, smo letos pretekli 561 km in s tem donirali prav toliko EUR URI Soča – tudi tokrat smo namreč v Lidlu Slovenija donirali 1 EUR za vsak pretečen kilometer.
TOP