Sledite nam!

Lidl facebook  Lidl instagram  Lidl twitter

LIDLOVA LOJTR'CA DOMAČIHK SODELOVANJU VABI ŽE 5. GENERACIJO BUTIČNIH PROIZVAJALCEV

Objavljeno:

03/09/2020

Deli:

Lidlova Lojtr'ca domačih že peto leto zapored k sodelovanju vabi male podjetnike, proizvajalce butičnih slovenskih specialitet, ki odražajo tradicijo, posebnosti naše dežele, a so obenem tudi inovativni, predvsem pa so butične proizvodnje. Lidlov projekt za butične proizvajalce se je na slovenskem trgu že dobro prijel, v Lidlovih trgovinah pa je bilo kupcem doslej na voljo več kot 250 izvrstnih izdelkov butičnih proizvajalcev iz cele Slovenije. Mnogi med njimi se na Lidlove police stalno vračajo, kar nekaj pa jih je preko Lojtr'ce našlo stalno mesto na naših, Lidlovih policah. Natečaj Lojtr'ca domačih bo letošnjo jesen potekal od 1. do 30. septembra, več o njem pa lahko preberete na https://www.lidl.si/lojtr-ca-domacih.

Lidlova Lojtr'ca domačih je postala odskočna deska za marsikaterega slovenskega butičnega proizvajalca, ki ustvarja kulinarične specialitete in druge zanimive izdelke. S prijavo na razpis so korak bližje novi poslovni priložnosti, saj bodo izbrani izdelki uvrščeni v Lidlovo ponudbo in na voljo v vseh njihovih trgovinah po Sloveniji.

»Naša Lojtr'ca domačih je izredna dobra priložnost, da se manjši proizvajalci predstavijo širšemu slovenskemu trgu. Številni so skozi sodelovanje v našem projektu pridobili nove kupce, zgradili prepoznavnost svoje blagovne znamke, prenekateri dobavitelj je tudi povečal proizvodnjo,« poudarja Mark Ilic, nabavnik v Lidlu Slovenija, ki je v letošnjem letu prevzel vodenje uspešnega Lidlovega projekta. »Želimo si še več inovativnih izdelkov, s katerimi bi lahko naše podjetje in dobavitelj ustvarjala nove trende na slovenskem trgu. Prijaviteljem svetujem, naj prijavljajo izdelke, ki so drugačni, morda celo drzni, nenavadni …«

Eden od poudarkov letošnjega razpisa Lidlove Lojtr'ce domačih je tudi spodbujanje prijaviteljev k bolj trajnostnim izdelkom. Skladno s svojo trajnostno strategijo v Lidlu Slovenija še posebej spodbujajo, da nosijo prijavljeni izdelki družbeno odgovorno oziroma trajnostno noto. »Denimo, da je izdelek proizveden iz izključno slovenskih sestavin, morda je proizveden v socialnem podjetju, morda je izdelek ali njegove sestavine proizvedene v skladu s smernicami ekološke pridelave in predelave … Lahko je to izdelek, katerega embalažo je mogoče v celoti reciklirati ali morda embalaža izdelka ne vsebuje plastike – čeprav jo embalaže podobnih izdelkov vsebujejo in podobno,« še dodaja Mark Ilic, ki že nestrpno pričakuje zanimive izdelke izpod rok butičnih proizvajalcev.

Prijave odprte do 30. septembra.

Na razpis se lahko prijavijo proizvajalci butičnih izdelkov z registrirano dejavnostjo, ki še niso na voljo v več slovenskih trgovskih verigah. V Lidlu iščemo predvsem izdelke, ki bi lahko obogatili našo ponudbo – tukaj ne gre zgolj za prehranske, temveč tudi tekstilne, rokodelske in podobne izdelke. Prijave zbiramo preko spletne strani https://www.lidl.si/lojtr-ca-domacih, kjer je na voljo spletni obrazec in vsa potrebna navodila. Prijavljene izdelke bo ocenila strokovna komisija.

 

 

POVEZANE NOVICE

Preberi več + Aktualno    Mi smo Lidl Slovenija    Zaposleni30. 03. 2021 By boljsisvet@lidl.si

Z MAJEM DVIGUJEMO PLAČE NAŠIM PRODAJALCEM IN SKLADIŠČNIKOM

V Lidlu Slovenija smo včeraj, ob 14. obletnici našim zaposlenim sporočil dobro novico – z majem 2021 bomo v podjetju prodajalcem in skladiščnikom dvignili plačo za 100 evrov bruto, kar v povprečju pomeni več kot 10-odstotno zvišanje plač. Na tak način ostajamo zvesti naši zavezi, da so plače v našem podjetju nad povprečjem v trgovinski panogi.
Preberi več + Aktualno    Mi smo Lidl Slovenija    Trajnostna pobuda25. 03. 2021 By boljsisvet@lidl.si

ZRNO NA ZRNO POGAČA, DOBRO DELO NA DOBRO DELO BOLJŠI SVET

V preteklih tednih smo v prvem trajnostnem poročilu Lidla Slovenija in v iztekajoči se trajnostni kampanji strnjeno prikazali, kaj vse smo na področju družbene odgovornosti in trajnostnega razvoja dosegli v zadnjih dveh poslovnih letih. Za boljši pregled in lažjo predstavo smo ključne dosežke ujeli tudi v kratkem videu. Motivirani za nove korake v smer boljšega sveta postavljamo nove smele cilje ter nadgrajujemo obstoječe družbeno odgovorne in trajnostne aktivnosti – z roko v roki z Lidlovkami in Lidlovci, kupci in drugimi deležniki.
Preberi več + Aktualno    Mi smo Lidl Slovenija    Trajnostna pobuda03. 03. 2021 By boljsisvet@lidl.si

LIDLOVKE IN LIDLOVCI ZVEZDE TRAJNOSTNE KAMPANJE

Objavo prvega trajnostnega poročila za poslovni leti 2018 in 2019 smo v Lidlu Slovenija pospremili z integrirano komunikacijsko kampanjo, v kateri so glavno vlogo prevzeli Lidlovke in Lidlovci, naš dobavitelj zelenjave in paraplesalka s soplesalcem, s katerimi nas povezuje tesno sodelovanje. Hkrati so zaposleni področje družbene odgovornosti in trajnostnega razvoja spoznavali s sodelovanjem v edinstveni interaktivni igri, poteka pa tudi družbeno odgovorna digitalna pobuda „30 korakov zate, boljši svet za vse”, v okviru katere zbiramo sredstva za Ekologe brez meja.
TOP