Sledite nam!

Lidl facebook  Lidl instagram  Lidl twitter

LIDLOVE TRGOVINE PONOČI "SPIJO"

Avtor:

Rok Bernik

Objavljeno:

16/03/2021

Deli:

Zakaj paziti na porabo? Ker stane ali ker ni odgovorno preko noči pustiti prižganih luči? Oba aspekta sta pomembna. Da pa k energetiki pristopamo strukturirano, je smiselno izbrati ISO standard. ISO 50001 je eden izmed standardov, ki tako kot vsi – nekaj zapoveduje. Hkrati pa energetskim menedžerjem daje oporo pri strateškem odločanju, da se oprejo nanj in v podjetje vnašajo energetsko napredne ideje in tehnologijo.

Standard lahko preberemo na cca. 50ih straneh, izdan je s strani tehničnega odbora Upravljanja z energijo mednarodne organizacije za standardizacijo in določa kar nekaj procesov, katere mora podjetje vpeljati in upoštevati, da se ravna po standardu. Namen standarda je, da podjetje zvišuje energetsko učinkovitost in v poslovanje vpelje ključna vprašanja kot so: ali in kako določeni poslovni ukrepi vplivajo na porabo v energetiki, kakšno energetsko politiko želimo, kakšni so naši cilji v energetski učinkovitosti in kakšne resurse bomo v prihodnosti porabljali, da bomo dosegali želene rezultate. Odgovorno ravnanje do resursov mora podjetje zapisati v svoj ID.

Lahko rečemo, da je bilo z energetskega vidika leto 2018 za Lidl Slovenija nekaj posebnega. Pa ne zato, ker nam v vitrinah visi še ena plaketa, pač pa zato, ker smo se zavestno začeli spraševati, kaj lahko na področju energetske učinkovitosti naredimo še bolje. Odprl se nam je čisto nov pogled na področje, preko tehnike in naprednih rešitev smo začeli zaznavati odstopanja v naših objektih in jih z vztrajnimi in dinamičnimi koraki odpravili.

Pošten odnos do okolja in virov narave kupci in mimoidoči prepoznajo. Zavedanje na področju ohranjanja narave se zvišuje. Dinamika navad kupca je čedalje večja. Verjamem, da so med nami ljudje, ki ne hodijo k nam samo zaradi svežine sadja in zelenjave, pač pa tudi zato, ker opazijo, da Lidlove trgovine ponoči »spijo«.

Blog zapis je nastal v sklopu izdaje prvega trajnostnega poročila za poslovni leti 2018 in 2019, v katerem v Lidlu Slovenija na enem mestu celovito in sistematično predstavljamo naša prizadevanja na področju upravljanja družbene odgovornosti in trajnostnega razvoja.

Avtor:

Rok Bernik

 

Rok Bernik je vodja objektnega menedžmenta v Lidlu Slovenija, ki je odgovoren za postopek certificiranja.

POVEZANI PRISPEVKI

Preberi več + Blog17. 05. 2022 By boljsisvet@lidl.si

5 KORAKOV ZA MANJ ZAVRŽENE HRANE

Prav vsak od nas ima vpliv, da bo na svetu manj odpadkov ter zavržene hrane. Z majhnimi lahko koraki prispevamo k boljšemu svetu. V Sloveniji še vedno zavržemo 68 kg hrane na osebo vsako leto ...
Preberi več + Blog22. 02. 2022 By boljsisvet@lidl.si

Z OPTIMIZACIJO VREČK ZA KRUH LETNO KAR 9 TON MANJ PLASTIKE

Skoraj ne mine obisk Lidlove poslovalnice, da se v (mojem) nakupovalnem vozičku nebi znašel vsaj en sveže pečen Lidlov pekovski izdelek. Ob vsakem nakupu pa to pomeni tudi uporabo papirnate vrečke s plastičnim okencem in posledično ustvarjanje odpadkov ...
Preberi več + Blog21. 12. 2021 By boljsisvet@lidl.si

INSTANTNA BOŽIČNA DOBRODELNOST

Spomnim se decembra, ki je v otroštvu dišal po babičinih vaniljevih kifeljčkih in toplem čaju … Ni dišal po kupljeni potici. Dišal je po ljubezni, po posušenih krhljih, zeliščnem čaju v pikasti skodelici, mokrih objemih, snegu in iskrivosti …
TOP