Sledite nam!

Lidl facebook  Lidl instagram  Lidl twitter

LIDLOVE TRGOVINE PONOČI "SPIJO"

Avtor:

Rok Bernik

Objavljeno:

16/03/2021

Deli:

Zakaj paziti na porabo? Ker stane ali ker ni odgovorno preko noči pustiti prižganih luči? Oba aspekta sta pomembna. Da pa k energetiki pristopamo strukturirano, je smiselno izbrati ISO standard. ISO 50001 je eden izmed standardov, ki tako kot vsi – nekaj zapoveduje. Hkrati pa energetskim menedžerjem daje oporo pri strateškem odločanju, da se oprejo nanj in v podjetje vnašajo energetsko napredne ideje in tehnologijo.

Standard lahko preberemo na cca. 50ih straneh, izdan je s strani tehničnega odbora Upravljanja z energijo mednarodne organizacije za standardizacijo in določa kar nekaj procesov, katere mora podjetje vpeljati in upoštevati, da se ravna po standardu. Namen standarda je, da podjetje zvišuje energetsko učinkovitost in v poslovanje vpelje ključna vprašanja kot so: ali in kako določeni poslovni ukrepi vplivajo na porabo v energetiki, kakšno energetsko politiko želimo, kakšni so naši cilji v energetski učinkovitosti in kakšne resurse bomo v prihodnosti porabljali, da bomo dosegali želene rezultate. Odgovorno ravnanje do resursov mora podjetje zapisati v svoj ID.

Lahko rečemo, da je bilo z energetskega vidika leto 2018 za Lidl Slovenija nekaj posebnega. Pa ne zato, ker nam v vitrinah visi še ena plaketa, pač pa zato, ker smo se zavestno začeli spraševati, kaj lahko na področju energetske učinkovitosti naredimo še bolje. Odprl se nam je čisto nov pogled na področje, preko tehnike in naprednih rešitev smo začeli zaznavati odstopanja v naših objektih in jih z vztrajnimi in dinamičnimi koraki odpravili.

Pošten odnos do okolja in virov narave kupci in mimoidoči prepoznajo. Zavedanje na področju ohranjanja narave se zvišuje. Dinamika navad kupca je čedalje večja. Verjamem, da so med nami ljudje, ki ne hodijo k nam samo zaradi svežine sadja in zelenjave, pač pa tudi zato, ker opazijo, da Lidlove trgovine ponoči »spijo«.

Blog zapis je nastal v sklopu izdaje prvega trajnostnega poročila za poslovni leti 2018 in 2019, v katerem v Lidlu Slovenija na enem mestu celovito in sistematično predstavljamo naša prizadevanja na področju upravljanja družbene odgovornosti in trajnostnega razvoja.

Avtor:

Rok Bernik

 

Rok Bernik je vodja objektnega menedžmenta v Lidlu Slovenija, ki je odgovoren za postopek certificiranja.

POVEZANI PRISPEVKI

Preberi več + Blog01. 04. 2021 By boljsisvet@lidl.si

»Z NAŠO SONČNO ENERGIJO LAHKO GREMO 340-KRAT OKOLI SVETA«

Sončen dan nas spravi v dobro voljo in preprosto čutimo, da je sonce tisto, ki nam daje življenjsko energijo. Pravzaprav pa nam sonce zares daje energijo, tudi takšno, ki smo jo šele v zadnjih letih začeli prevajati v električno. To počnemo tudi v Lidlu Slovenija, s tem pa skrbimo za samooskrbo, energetsko neodvisnost in smo hkrati prijazni do okolja.
Preberi več + Blog10. 03. 2021 By boljsisvet@lidl.si

PRISLUHNI UTRIPU BOLJŠEGA SVETA – PODKAST USTVARIMO BOLJŠI SVET VABI K POSLUŠANJU

Kar nekaj časa se že zdi, kot da se je vse skupaj postavilo na glavo. Svet se spopada s pandemijo, dan je enak dnevu. Utrujeni in naveličani željno čakamo, ko bo vse spet tako, kot je bilo. A ne morem mimo misli, kaj pa če bi bilo lahko bolje? Za vse nas? Kaj če bi bil svet in mi z njim boljši, bolj prijazni, obzirni, sočutni – do ljudi in okolja? Verjamete, da je za to potrebna le odločitev?
Preberi več + Blog02. 03. 2021 By boljsisvet@lidl.si

ODGOVOR(NOST)

Beseda ne zveni ravno lahkotno, kajne? Prinaša breme, da nekaj moramo, da smo k nečemu obvezani. Če pa se z njo poigramo, nam ponudi ODGOVOR. Pravzaprav ključen odgovor. Če se nam kaj ne izteče po pričakovanjih, nam spodleti ali imamo samo slab dan, je najlažje poiskati ODGOVOR(NOST) za to zunaj sebe. ODGOVORNI so šef, razmere na trgu dela, prijateljica, deževen konec tedna … seznam je lahko zares dolg.
TOP