Sledite nam!

Lidl facebook  Lidl instagram  Lidl twitter

LIDLOVKE IN LIDLOVCI ZVEZDE TRAJNOSTNE KAMPANJE

Objavljeno:

03/03/2021

Deli:

Objavo prvega trajnostnega poročila za poslovni leti 2018 in 2019 smo v Lidlu Slovenija pospremili z integrirano komunikacijsko kampanjo, v kateri so glavno vlogo prevzeli Lidlovke in Lidlovci, naš dobavitelj zelenjave in paraplesalka s soplesalcem, s katerimi nas povezuje tesno sodelovanje. Hkrati so zaposleni področje družbene odgovornosti in trajnostnega razvoja spoznavali s sodelovanjem v edinstveni interaktivni igri, poteka pa tudi družbeno odgovorna digitalna pobuda „30 korakov zate, boljši svet za vse”, v okviru katere zbiramo sredstva za Ekologe brez meja.

Nina, Mihael, Rok, Sabina, Saša s fantom Primožem, Sanja s sinom Nikolajem in Adrijana so sodelavke in sodelavci Lidla Slovenija, ki jih lahko v teh dneh vidite v televizijskih in tiskanih oglasih, na jumbo plakatih po vsej Sloveniji in na spletu. Za zaposlene je bilo sodelovanje v kampanji prva tovrstna izkušnja, vsi pa so se strinjali, da tudi nepozabna: »Vsi lahko že samo z majhnimi dejanji naredimo pomembne spremembe, zato je bilo sodelovanje v trajnostni kampanji zame toliko večje doživetje. Snemanje je bilo zabavno in sproščeno. Prepričana sem, da bomo s kampanjo uspeli spodbuditi ljudi k soustvarjanju boljšega sveta,« je dejala Nina, ki skupaj s sodelavcem Mihaelom nastopa v prvem kadru televizijskega oglasa.

K sodelovanju smo poleg zaposlenih povabili tudi večkratno državno prvakinjo v paraplesu Laro in njenega soplesalca Klemna, s katerima nas povezuje tesno sodelovanje v okviru podpore Zveze za šport invalidov Slovenije, ter Lidlovega dolgoletnega dobavitelja zelenjave Gregorja Drinovca.

Oglejte si fotografije s snemanja

Foto: Klemen Razinger in Saša Vidmar za Lidl Slovenija

Posebna misija za zaposlene

S ciljem, da bi bili zaposleni v Lidlu Slovenija dobro ozaveščeni o pomenu družbene odgovornosti in trajnostnega razvoja, smo zasnovali edinstven 5-dnevni interaktivni izziv, ki je potekal pod naslovom »Odigraj partijo s posebno misijo: Ustvari(mo) boljši svet«. Sodelujoči so z odgovori na različna vprašanja, preko igre spomin, s sestavljanjem sestavljanke in z drugimi interaktivnimi orodji spoznali področja plastike, zavržene hrane, odpadkov, trajnostnih certifikatov in trajnostne gradnje ter osvežili poznavanje aktivnosti, zavez in dosežkov Lidla Slovenija na izbranih področjih.

Skupaj za Ekologe brez meja

V okviru kampanje bo do 30. marca 2021 na spletni strani boljsi-svet.si ter na Facebook in Instagram profilu Lidla Slovenija potekala družbeno odgovorna digitalna pobuda »30 korakov zate, boljši svet za vse«, s katero spodbujamo ljudi, da z majhnimi koraki sodelujejo pri spreminjanju sveta na bolje. Za vsak opravljen korak bomo donirali 50 centov društvu Ekologi brez meja.

Pridružite se pobudi; sami, z družino ali s sodelavci opravite 1 izziv na dan in skupaj z nami stopite na pot do boljšega sveta!

POVEZANE NOVICE

Preberi več + Aktualno    Družba    Mi smo Lidl Slovenija02. 11. 2023 By boljsisvet@lidl.si

ČAROBNI PRAZNIKI V LIDLU SLOVENIJA

V prazničnem času želimo v Lidlu pričarati posebne trenutke. Zato skupaj pričenjamo letošnjo praznično kampanjo, ki smo jo poimenovali »Čarobnost praznikov«. Akcijo najdete v naših trgovinah, na televiziji, družbenih omrežjih in v naši aplikaciji Lidl Plus.
Preberi več + Aktualno    Družba    Mi smo Lidl Slovenija    Roza oktober02. 10. 2023 By boljsisvet@lidl.si

PODPORA ZDRUŽENJU EUROPA DONNA S KRUHOM ROZA OKTOBER

Nova, že tretja sezona podkasta Ustvarimo boljši svet prinaša novosti: nove navdihujoče goste in znanja bosta odslej nabirali dve voditeljici - Tina Cipot in Urška Ahac. S podkastom bosta sledili njuni misiji za boljši svet: da ga ustvarimo v svojem najbližjem krogu, v svoji družini - z gibanjem, športom, povezovanjem in doživetji!
Preberi več + Aktualno    Mi smo Lidl Slovenija    Okolje    Za manj zavržene hrane29. 09. 2023 By boljsisvet@lidl.si

LIDL SLOVENIJA Z OZAVEŠČANJEM, OPTIMIZACIJAMI IN DONACIJAMI SKUPAJ S PARTNERJI ZA MANJ ZAVRŽENE HRANE

Danes obeležujemo mednarodni dan ozaveščanja o izgubah hrane in odpadni hrani. Ob tej priložnosti sta Lidl Slovenija in Skupina Etri v središču Ljubljane pripravila degustacijo jedi iz presežkov hrane, ki nastajajo v okviru inovativnega koncepta Mini tovarna. Lidl Slovenija poleg tega nadaljuje s svojimi prizadevanji na področju zmanjševanja količin zavržene hrane.
TOP