Sledite nam!

Lidl facebook  Lidl instagram  Lidl twitter

LIDLOVKE IN LIDLOVCI ZVEZDE TRAJNOSTNE KAMPANJE

Objavljeno:

03/03/2021

Deli:

Objavo prvega trajnostnega poročila za poslovni leti 2018 in 2019 smo v Lidlu Slovenija pospremili z integrirano komunikacijsko kampanjo, v kateri so glavno vlogo prevzeli Lidlovke in Lidlovci, naš dobavitelj zelenjave in paraplesalka s soplesalcem, s katerimi nas povezuje tesno sodelovanje. Hkrati so zaposleni področje družbene odgovornosti in trajnostnega razvoja spoznavali s sodelovanjem v edinstveni interaktivni igri, poteka pa tudi družbeno odgovorna digitalna pobuda „30 korakov zate, boljši svet za vse”, v okviru katere zbiramo sredstva za Ekologe brez meja.

Nina, Mihael, Rok, Sabina, Saša s fantom Primožem, Sanja s sinom Nikolajem in Adrijana so sodelavke in sodelavci Lidla Slovenija, ki jih lahko v teh dneh vidite v televizijskih in tiskanih oglasih, na jumbo plakatih po vsej Sloveniji in na spletu. Za zaposlene je bilo sodelovanje v kampanji prva tovrstna izkušnja, vsi pa so se strinjali, da tudi nepozabna: »Vsi lahko že samo z majhnimi dejanji naredimo pomembne spremembe, zato je bilo sodelovanje v trajnostni kampanji zame toliko večje doživetje. Snemanje je bilo zabavno in sproščeno. Prepričana sem, da bomo s kampanjo uspeli spodbuditi ljudi k soustvarjanju boljšega sveta,« je dejala Nina, ki skupaj s sodelavcem Mihaelom nastopa v prvem kadru televizijskega oglasa.

K sodelovanju smo poleg zaposlenih povabili tudi večkratno državno prvakinjo v paraplesu Laro in njenega soplesalca Klemna, s katerima nas povezuje tesno sodelovanje v okviru podpore Zveze za šport invalidov Slovenije, ter Lidlovega dolgoletnega dobavitelja zelenjave Gregorja Drinovca.

Oglejte si fotografije s snemanja

Foto: Klemen Razinger in Saša Vidmar za Lidl Slovenija

Posebna misija za zaposlene

S ciljem, da bi bili zaposleni v Lidlu Slovenija dobro ozaveščeni o pomenu družbene odgovornosti in trajnostnega razvoja, smo zasnovali edinstven 5-dnevni interaktivni izziv, ki je potekal pod naslovom »Odigraj partijo s posebno misijo: Ustvari(mo) boljši svet«. Sodelujoči so z odgovori na različna vprašanja, preko igre spomin, s sestavljanjem sestavljanke in z drugimi interaktivnimi orodji spoznali področja plastike, zavržene hrane, odpadkov, trajnostnih certifikatov in trajnostne gradnje ter osvežili poznavanje aktivnosti, zavez in dosežkov Lidla Slovenija na izbranih področjih.

Skupaj za Ekologe brez meja

V okviru kampanje bo do 30. marca 2021 na spletni strani boljsi-svet.si ter na Facebook in Instagram profilu Lidla Slovenija potekala družbeno odgovorna digitalna pobuda »30 korakov zate, boljši svet za vse«, s katero spodbujamo ljudi, da z majhnimi koraki sodelujejo pri spreminjanju sveta na bolje. Za vsak opravljen korak bomo donirali 50 centov društvu Ekologi brez meja.

Pridružite se pobudi; sami, z družino ali s sodelavci opravite 1 izziv na dan in skupaj z nami stopite na pot do boljšega sveta!

POVEZANE NOVICE

Preberi več + Aktualno    Mi smo Lidl Slovenija    Zaposleni30. 03. 2021 By boljsisvet@lidl.si

Z MAJEM DVIGUJEMO PLAČE NAŠIM PRODAJALCEM IN SKLADIŠČNIKOM

V Lidlu Slovenija smo včeraj, ob 14. obletnici našim zaposlenim sporočil dobro novico – z majem 2021 bomo v podjetju prodajalcem in skladiščnikom dvignili plačo za 100 evrov bruto, kar v povprečju pomeni več kot 10-odstotno zvišanje plač. Na tak način ostajamo zvesti naši zavezi, da so plače v našem podjetju nad povprečjem v trgovinski panogi.
Preberi več + Aktualno    Mi smo Lidl Slovenija    Trajnostna pobuda25. 03. 2021 By boljsisvet@lidl.si

ZRNO NA ZRNO POGAČA, DOBRO DELO NA DOBRO DELO BOLJŠI SVET

V preteklih tednih smo v prvem trajnostnem poročilu Lidla Slovenija in v iztekajoči se trajnostni kampanji strnjeno prikazali, kaj vse smo na področju družbene odgovornosti in trajnostnega razvoja dosegli v zadnjih dveh poslovnih letih. Za boljši pregled in lažjo predstavo smo ključne dosežke ujeli tudi v kratkem videu. Motivirani za nove korake v smer boljšega sveta postavljamo nove smele cilje ter nadgrajujemo obstoječe družbeno odgovorne in trajnostne aktivnosti – z roko v roki z Lidlovkami in Lidlovci, kupci in drugimi deležniki.
Preberi več + Aktualno    Mi smo Lidl Slovenija    Ustvarimo boljši svet za ljudi v stiski12. 01. 2021 By boljsisvet@lidl.si

NAPOLNILI KAR 85 POLNIH KOŠAR ZA LJUDI V STISKI

Končala se je že sedma akcija zbiranja hrane za ljudi v stiski, ki je trajala od 1. decembra 2020 do 8. januarja 2021. S pomočjo naših kupcev smo s hrano, čistili in izdelki za osebno higieno napolnili kar 85 košar. Zbrana sredstva bodo lokalna društva razdelila posameznikom in družinam v svojem okolišu.
TOP