Objavo prvega trajnostnega poročila za poslovni leti 2018 in 2019 smo v Lidlu Slovenija pospremili z integrirano komunikacijsko kampanjo, v kateri so glavno vlogo prevzeli Lidlovke in Lidlovci, naš dobavitelj zelenjave in paraplesalka s soplesalcem, s katerimi nas povezuje tesno sodelovanje. Hkrati so zaposleni področje družbene odgovornosti in trajnostnega razvoja spoznavali s sodelovanjem v edinstveni interaktivni igri, poteka pa tudi družbeno odgovorna digitalna pobuda „30 korakov zate, boljši svet za vse”, v okviru katere zbiramo sredstva za Ekologe brez meja.
Nina, Mihael, Rok, Sabina, Saša s fantom Primožem, Sanja s sinom Nikolajem in Adrijana so sodelavke in sodelavci Lidla Slovenija, ki jih lahko v teh dneh vidite v televizijskih in tiskanih oglasih, na jumbo plakatih po vsej Sloveniji in na spletu. Za zaposlene je bilo sodelovanje v kampanji prva tovrstna izkušnja, vsi pa so se strinjali, da tudi nepozabna: »Vsi lahko že samo z majhnimi dejanji naredimo pomembne spremembe, zato je bilo sodelovanje v trajnostni kampanji zame toliko večje doživetje. Snemanje je bilo zabavno in sproščeno. Prepričana sem, da bomo s kampanjo uspeli spodbuditi ljudi k soustvarjanju boljšega sveta,« je dejala Nina, ki skupaj s sodelavcem Mihaelom nastopa v prvem kadru televizijskega oglasa.
K sodelovanju smo poleg zaposlenih povabili tudi večkratno državno prvakinjo v paraplesu Laro in njenega soplesalca Klemna, s katerima nas povezuje tesno sodelovanje v okviru podpore Zveze za šport invalidov Slovenije, ter Lidlovega dolgoletnega dobavitelja zelenjave Gregorja Drinovca.
S ciljem, da bi bili zaposleni v Lidlu Slovenija dobro ozaveščeni o pomenu družbene odgovornosti in trajnostnega razvoja, smo zasnovali edinstven 5-dnevni interaktivni izziv, ki je potekal pod naslovom »Odigraj partijo s posebno misijo: Ustvari(mo) boljši svet«. Sodelujoči so z odgovori na različna vprašanja, preko igre spomin, s sestavljanjem sestavljanke in z drugimi interaktivnimi orodji spoznali področja plastike, zavržene hrane, odpadkov, trajnostnih certifikatov in trajnostne gradnje ter osvežili poznavanje aktivnosti, zavez in dosežkov Lidla Slovenija na izbranih področjih.
V okviru kampanje bo do 30. marca 2021 na spletni strani boljsi-svet.si ter na Facebook in Instagram profilu Lidla Slovenija potekala družbeno odgovorna digitalna pobuda »30 korakov zate, boljši svet za vse«, s katero spodbujamo ljudi, da z majhnimi koraki sodelujejo pri spreminjanju sveta na bolje. Za vsak opravljen korak bomo donirali 50 centov društvu Ekologi brez meja.