Sledite nam!

Lidl facebook  Lidl instagram  Lidl twitter

LINŠKI PIŠKOTI Z VIKI KREMO ZA JUNAKE 3. NADSTROPJA

Objavljeno:

02/09/2022

Deli:

September je mesec ozaveščanja o otroškem raku in v sklopu dobrodelne akcije Zlati september se mu pridružujemo tudi v Lidlu Slovenija. Tudi letos smo se v duhu dobrodelnosti povezali z dvema slovenskima dobaviteljema – Konditorjem in Petljo. Od prodaje t. i. zlatega izdelka, linških piškotov z Viki kremo, bomo skupaj donirali sredstva za društvo Junaki 3. nadstropja.

Letno v Sloveniji za rakom zboli 70-80 otrok in je drugi najpogostejši vzrok smrti pri otrocih starih 5 do 14 let. Ker bolezen zaznamuje celotno družino, je poslanstvo društva Junaki 3. nadstropja poleg ozaveščanja o otroškem raku tudi nudenje pomoči in opore obolelim otrokom ter njihovim družinskim članom.

Simbol otroškega raka je zlata pentlja, v društvu Junaki 3. nadstropja pa si želijo, da bi si jo v septembru pripelo čim več ljudi in jim tako izrazilo podporo. Ob tem je Katarina Dalla Valle, predsednica nadzornega odbora Junaki 3. nadstropja, povedala: »September je mesec otroškega raka. Oboleli otroci imajo eno največjo željo – ozdraveti. Sicer pa so takšni, kot vsi drugi otroci – želijo biti sprejeti in se igrati z vrstniki. Zlati izdelek v Lidl Slovenija nam izdatno pomaga širiti glas o Junakih, otrocih z rakom, in razbijati tabuje. Hvaležni smo, da je Lidl v sodelovanju s Konditorjem in Petljo, že drugo leto zapored omogočil, da bo zlati izdelek tudi letos sladek in slasten.«

Zlati september tudi v duhu povezovanja z dobavitelji

V Lidlu Slovenija smo se tako za dober namen povezali z dobaviteljem drobnega peciva Konditorjem in podjetjem Petlja, dobaviteljem Viki kreme, ki se akciji pridružuje prvič. Skupaj bomo od vsake prodane škatle linških piškotov z Viki kremo prispevali 0,5 € za društvo Junaki 3. nadstropja.

»Smo izjemno ponosni in veseli, da nas je Lidl Slovenija ponovno povabil k sodelovanju pri tem čudovitem projektu. Po lanski uspešno izvedeni akciji in še globljem razumevanju izzivov, s katerimi se Junaki soočajo, smo letos želeli akcijo še razširiti in tako pričarati še več nasmehov na obrazih naših najmlajših na njihovi poti k okrevanju,« je povedal Marko Bandelj, predstavnik podjetja Konditor.

Nadaljevanje zgodbe z Junaki 3. nadstropja

Zlati september v Lidlu Slovenija obeležujemo drugo leto zapored, ni pa to edino sodelovanje, ki smo ga do sedaj imeli z društvom Junaki 3. nadstropja. Leta 2020 je v okviru donacije Deluxe, ki jo v Lidlu Slovenija že tradicionalno pripravljamo v prazničnem času, na hematološko-onkološkem oddelku Pediatrične klinike v Ljubljani nastala Soba zaupanja. V začetku letošnjega leta pa je tudi ekipa zaposlenih iz trgovine Ljubljana-Litijska donirala 1000 EUR za nakup izdelkov, ki so na voljo malim junakom in njihovim družinam v času zdravljenja na kliniki.

POVEZANE NOVICE

Preberi več + Aktualno    Družba    Mi smo Lidl Slovenija02. 11. 2023 By boljsisvet@lidl.si

ČAROBNI PRAZNIKI V LIDLU SLOVENIJA

V prazničnem času želimo v Lidlu pričarati posebne trenutke. Zato skupaj pričenjamo letošnjo praznično kampanjo, ki smo jo poimenovali »Čarobnost praznikov«. Akcijo najdete v naših trgovinah, na televiziji, družbenih omrežjih in v naši aplikaciji Lidl Plus.
Preberi več + Aktualno    Družba    Mi smo Lidl Slovenija    Roza oktober02. 10. 2023 By boljsisvet@lidl.si

PODPORA ZDRUŽENJU EUROPA DONNA S KRUHOM ROZA OKTOBER

Nova, že tretja sezona podkasta Ustvarimo boljši svet prinaša novosti: nove navdihujoče goste in znanja bosta odslej nabirali dve voditeljici - Tina Cipot in Urška Ahac. S podkastom bosta sledili njuni misiji za boljši svet: da ga ustvarimo v svojem najbližjem krogu, v svoji družini - z gibanjem, športom, povezovanjem in doživetji!
Preberi več + Aktualno    Mi smo Lidl Slovenija    Okolje    Za manj zavržene hrane29. 09. 2023 By boljsisvet@lidl.si

LIDL SLOVENIJA Z OZAVEŠČANJEM, OPTIMIZACIJAMI IN DONACIJAMI SKUPAJ S PARTNERJI ZA MANJ ZAVRŽENE HRANE

Danes obeležujemo mednarodni dan ozaveščanja o izgubah hrane in odpadni hrani. Ob tej priložnosti sta Lidl Slovenija in Skupina Etri v središču Ljubljane pripravila degustacijo jedi iz presežkov hrane, ki nastajajo v okviru inovativnega koncepta Mini tovarna. Lidl Slovenija poleg tega nadaljuje s svojimi prizadevanji na področju zmanjševanja količin zavržene hrane.
TOP