Sledite nam!

Lidl facebook  Lidl instagram  Lidl twitter

Plastika je vseprisotna v našem vsakdanjem življenju. V naše okolje vstopa na različne načine in v veliki meri onesnažuje naše vode in morja. Od številnih onesnaževalcev tudi najmanjši delci plastike iz kozmetike in negovalnih izdelkov prispevajo k onesnaževanju okolja. V Lidlu smo si zato zastavil cilj, da iz naših izdelkov odstranimo te najmanjše dele plastike, znane tudi kot mikroplastika.

V Lidlu že od leta 2015 intenzivno delamo na področju mikroplastike in si pri opredeljevanju naših trajnostnih zavez zagotavljamo za njeno zmanjšanje. Skupaj s svojimi dobavitelji kozmetičnih izdelkov in izdelkov za nego telesa smo se v Lidlu, v skladu z načeli, dogovorili, da se bomo v prihodnost, pri proizvajanju izdelkov lastne blagovne znamke Lidl odpovedali uporabi trdne primarne mikroplastike (tip A). Izogibati se je treba trdnim plastičnim delcem z učinkom abrazije, manjšim od pet milimetrov in druge biološko nerazgradljive sintetične polimere, ki so lahko v trdnem, razpršenem, želatinastem, raztopljenem ali tekočem stanju. V Lidlu poleg zmanjšanja primarne mikroplastike raziskujemo tudi nadomestke z enakimi lastnostmi kozmetičnih izdelkov in izdelki za osebno nego.
V Lidlu s tem razvojem ne izpolnjujemo samo zahtev kupcev, ampak tudi prispevamo k preprečevanju onesnaževanja s plastiko.

NAŠA DEFINICIJA POJMA MIKROPLASTIKA

»Delci mikroplastike« so v naših očeh trdi vidni delci plastike, ki so manjši od 5 mm ter razpadajo na vedno manjše delce in niso topni v vodi.

Sem trenutno spadajo plastične mase poliamid (PA), polietileni (PE), polietilen tereftalat (PET), poliester (PES), poliImid (PI), polipropilen (PP) in poliuretan (PUR).

Ko govorimo o »brez mikroplastike«, v našo definicijo vključimo tudi mnoge druge biološko nerazgradljive sintetične polimere, ki so lahko v trdnem, razpršenem, želatinastem, raztopljenem ali tekočem stanju.

Za družbo Lidl igrata kakovost in varnost izdelkov veliko vlogo. Zato temu posvečamo posebno pozornost.

VRSTE MIKROPLASTIKE

VEČ O MIKROPLASTIKI

Zakaj se v izdelkih uporablja mikroplastika?

  • Mikroplastika v kremah in losjonih na primer povzroči, da se hitreje vpijejo.
  • Pri izdelkih za zaščito pred soncem poveča njihovo odpornost na vodo.
  • Kot sredstvo za motnjenje v milih povzroči kremast videz.

Vpliv mikroplastike na ljudi in okolje še ni povsem raziskan. Zaradi nepredvidljivih posledic v družbi Lidl že zdaj sprejemamo ukrepe in postopoma opuščamo uporabo mikroplastike pri izdelkih lastnih blagovnih znamk ter dajemo prednosti alternativnim sestavinam.

Naša strategija za odgovorno uporabo plastike

V družbi Lidl smo skupaj s svojimi dobavitelji izdelkov za nego telesa in kozmetike sklenili, da pri izdelavi izdelkov lastnih blagovnih znamk v prihodnje zagotovo ne bomo uporabljali trde mikroplastike. Poleg zmanjšanja uporabe mikroplastike raziskujemo v Lidlu tudi možnosti uporabe okolju prijaznejših nadomestnih snovi za kozmetične izdelke in izdelke za nego telesa s podobnimi lastnostmi.
V Lidlu s temi spremembami upoštevamo želje kupcev ter si hkrati prizadevamo za trajnostni način življenja in manj onesnaževanja okolja z (mikro)plastiko.

UMESTITEV V NAŠI STRATEGIJI PROTI PLASTIKI - RESET PLASTIC

Naša strategija za odgovorno uporabo plastike

Lidl Slovenija se zaveda svoje odgovornosti do družbe in okolja. Pomembno vlogo pri tem igra tudi odgovorna raba virov. Zato želi Lidl Slovenija do leta 2025 za 20 % zmanjšati delež plastike v embalažah izdelkov lastnih blagovnih znamk ter do leta 2025 doseči, da bodo vse embalaže izdelkov lastnih blagovnih znamk v največji možni meri primerne za recikliranje.

Področja dejavnosti strategije REset Plastic
REduce (zmanjševanje)
REdesign (preoblikovanje)
REcycle (recikliranje)
REmove (odstranjevanje)
REsearch (raziskovanje)

Več na: https://reset-plastic.com/en/

TOP