Sledite nam!

Lidl facebook  Lidl instagram  Lidl twitter

NA LIDLOVIH BLAGAJNAH OD 1. JUNIJA NIČ VEČ PLASTIČNIH VREČK

Objavljeno:

29/03/2018

Deli:

V Lidlu Slovenija smo se odločili, da s 1. junijem na naših blagajnah ne bo več navadnih plastičnih vrečk. To je naš prvi korak k uresničevanju zaveze o zmanjševanju plastike, v okviru katere načrtujemo, da bomo pri svojem poslovanju do leta 2025 za 20 odstotkov zmanjšali uporabo plastičnih materialov ter da bo istega leta vsa plastična embalaža izdelkov Lidlovih blagovnih znamk izdelana na način, da jo bo mogoče 100-odstotno reciklirati ali ponovno uporabiti. 

Nič več plastičnih vrečk.

 

Od junija 2018 dalje boste lahko Lidlovi kupci na blagajni izbirali med različnimi papirnatimi vrečkami (s FSC certifikatom za papir iz trajnostnega vira), ki se jih lahko odloži med star papir ali na kompostnik.V prodaji bodo ostale še trajne vrečke, izdelane iz reciklirane plastike, ter vrečke za zagotavljanje hladilne verige za toplotno občutljive izdelke. Kmalu bodo kot novost v ponudbo dodali tudi bombažno vrečko, ki bo izdelana v okviru pravične proizvodnje (Fairtrade).

»Z umikom navadnih plastičnih vrečk iz prodaje želimo dodati kamen v mozaiku trajnega zmanjšanja potrošnje plastičnih nosilnih vrečk, obenem pa kupcem ponuditi trajnostno alternativo. Prepričani smo, da bodo kupci naš ukrep pozdravili in s tem aktivno pripomogli k zmanjšanju odpadne plastične embalaže,« je ob tej priložnosti povedal Gregor Kosi, generalni direktor Lidla Slovenija. 

Sočasno z umikom plastičnih vrečk z blagajn smo v Lidlu Slovenija po vzoru mednarodne skupine Lidl sprejeli zavezo, da bomo do leta 2025 zmanjšali uporabo plastičnih materialov v svojem poslovanju za 20 odstotkov. Zavezali smo se tudi, da bo do leta 2025 vsa embalaža izdelkov Lidlovih blagovnih znamk narejena iz plastičnih materialov, ki jih bo možno 100-odstotno reciklirati, obnoviti ali ponovno uporabiti.

K zmanjševanju in spremembam pri plastični embalaži bomo pristopili postopoma, vseskozi pa bomo imeli v mislih ohranjanje kakovosti izdelkov. Embalaža izdelka ima namreč tudi pomembno funkcijo – živilo varuje, podaljša rok uporabnosti in omogoča, da ostane neoporečno. Tudi pri prilagoditvah plastične embalaže bo to naše vodilo, saj želimo na vsakem koraku kupcem ponujati najboljše razmerje med kakovostjo in ceno. Okolju prijazne rešitve na področju embalaže bomo iskali v tesnem sodelovanju z dobavitelji.

POVEZANE NOVICE

Preberi več + Aktualno    Ponudba    Zdravko Lidl17. 06. 2021 By boljsisvet@lidl.si

PRIDRUŽUJEMO SE MEDNARODNEMU LETU SADJA IN ZELENJAVE

Ali zaužijete dovolj sadja in zelenjave? V Lidlu Slovenija se zavedamo pomena uravnotežene prehrane ter vnosa zadostnih količin sadja in zelenjave. Na vrhuncu sezone bo tako v vseh Lidlovih trgovinah skoraj polovica ponudbe pridelane v Sloveniji. Prizadevanja za vnos zadostnih količin vitaminov in mineralov s projektom »Zdravko Lidl priporoča« ozaveščamo že od januarja letos, v teh dneh pa smo kot prvi trgovec v Sloveniji podprli mednarodno leto sadja in zelenjave, ki so ga letos razglasili Združeni narodi.
Preberi več + Aktualno    Ponudba29. 04. 2021 By boljsisvet@lidl.si

ZNIŽUJEMO CENE HIGIENSKIH IZDELKOV ZA ŽENSKE

Izvedba zakona o davku na dodano vrednost s 3. majem 2021 prinaša pomembno novost – DDV za ženske higienske izdelke se bo od takrat namreč obračunaval po nižji, 9,5 odstotni stopnji. V skladu s tem bomo v Lidlu Slovenija od tega datuma znižali cene vseh ženskih higienskih izdelkov v svoji redni ponudbi.
Preberi več + Aktualno    Navdihuje nas kakovost    Ponudba    Poslovni partnerji09. 03. 2021 By boljsisvet@lidl.si

5. GENERACIJA LIDLOVE LOJTR’CE DOMAČIH

Na Lidlovih policah so v marcu zažarele nove zvezde Lojtr'ce domačih – izbrani izdelki že 5. generacije našega posebnega programa, ki k sodelovanju vabi slovenske butične proizvajalce, ki želijo svoje dobrote predstaviti širši slovenski javnosti. V tej generaciji se je za prostor na naših policah potegovalo več kot 180 dobaviteljev s skoraj 370 različnimi izdelki. Na koncu izbirnega postopka je svojo priložnost dobilo več kot 50 prehranskih in neprehranskih izdelkov oziroma več kot 40 butičnih proizvajalcev iz vse Slovenije.
TOP