Sledite nam!

Lidl facebook  Lidl instagram  Lidl twitter

NA LIDLOVIH BLAGAJNAH OD 1. JUNIJA NIČ VEČ PLASTIČNIH VREČK

Objavljeno:

29/03/2018

Deli:

V Lidlu Slovenija smo se odločili, da s 1. junijem na naših blagajnah ne bo več navadnih plastičnih vrečk. To je naš prvi korak k uresničevanju zaveze o zmanjševanju plastike, v okviru katere načrtujemo, da bomo pri svojem poslovanju do leta 2025 za 20 odstotkov zmanjšali uporabo plastičnih materialov ter da bo istega leta vsa plastična embalaža izdelkov Lidlovih blagovnih znamk izdelana na način, da jo bo mogoče 100-odstotno reciklirati ali ponovno uporabiti. 

Nič več plastičnih vrečk.

 

Od junija 2018 dalje boste lahko Lidlovi kupci na blagajni izbirali med različnimi papirnatimi vrečkami (s FSC certifikatom za papir iz trajnostnega vira), ki se jih lahko odloži med star papir ali na kompostnik.V prodaji bodo ostale še trajne vrečke, izdelane iz reciklirane plastike, ter vrečke za zagotavljanje hladilne verige za toplotno občutljive izdelke. Kmalu bodo kot novost v ponudbo dodali tudi bombažno vrečko, ki bo izdelana v okviru pravične proizvodnje (Fairtrade).

»Z umikom navadnih plastičnih vrečk iz prodaje želimo dodati kamen v mozaiku trajnega zmanjšanja potrošnje plastičnih nosilnih vrečk, obenem pa kupcem ponuditi trajnostno alternativo. Prepričani smo, da bodo kupci naš ukrep pozdravili in s tem aktivno pripomogli k zmanjšanju odpadne plastične embalaže,« je ob tej priložnosti povedal Gregor Kosi, generalni direktor Lidla Slovenija. 

Sočasno z umikom plastičnih vrečk z blagajn smo v Lidlu Slovenija po vzoru mednarodne skupine Lidl sprejeli zavezo, da bomo do leta 2025 zmanjšali uporabo plastičnih materialov v svojem poslovanju za 20 odstotkov. Zavezali smo se tudi, da bo do leta 2025 vsa embalaža izdelkov Lidlovih blagovnih znamk narejena iz plastičnih materialov, ki jih bo možno 100-odstotno reciklirati, obnoviti ali ponovno uporabiti.

K zmanjševanju in spremembam pri plastični embalaži bomo pristopili postopoma, vseskozi pa bomo imeli v mislih ohranjanje kakovosti izdelkov. Embalaža izdelka ima namreč tudi pomembno funkcijo – živilo varuje, podaljša rok uporabnosti in omogoča, da ostane neoporečno. Tudi pri prilagoditvah plastične embalaže bo to naše vodilo, saj želimo na vsakem koraku kupcem ponujati najboljše razmerje med kakovostjo in ceno. Okolju prijazne rešitve na področju embalaže bomo iskali v tesnem sodelovanju z dobavitelji.

POVEZANE NOVICE

Preberi več + Aktualno    Navdihuje nas kakovost    Ponudba    Poslovni partnerji09. 03. 2021 By boljsisvet@lidl.si

5. GENERACIJA LIDLOVE LOJTR’CE DOMAČIH

Na Lidlovih policah so v marcu zažarele nove zvezde Lojtr'ce domačih – izbrani izdelki že 5. generacije našega posebnega programa, ki k sodelovanju vabi slovenske butične proizvajalce, ki želijo svoje dobrote predstaviti širši slovenski javnosti. V tej generaciji se je za prostor na naših policah potegovalo več kot 180 dobaviteljev s skoraj 370 različnimi izdelki. Na koncu izbirnega postopka je svojo priložnost dobilo več kot 50 prehranskih in neprehranskih izdelkov oziroma več kot 40 butičnih proizvajalcev iz vse Slovenije.
Preberi več + Aktualno    Ponudba    Zdravko Lidl06. 01. 2021 By boljsisvet@lidl.si

NOVOST V LIDLU SLOVENIJA: ZDRAVKO LIDL PRIPOROČA

V Lidlu Slovenija smo z novim letom startali z novim projektom »Zdravko Lidl priporoča«. S svojo maskoto Zdravko Lidl želimo kupce še dodatno ozaveščati o pomenu skrbi za dobro počutje in uravnoteženo prehranjevanje, tudi na prodajnih mestih.
Preberi več + Aktualno    Družba    Ponudba    Projekti01. 10. 2020 By boljsisvet@lidl.si

S KRUHOM ROZA OKTOBER SKUPNA PODPORA ZA ZDRUŽENJE EUROPA DONNA SLOVENIJA

Roza oktober bo v Lidlu Slovenija obarvan dobrodelno.
TOP