Sledite nam!

Lidl facebook  Lidl instagram  Lidl twitter

NA LIDLOVIH POLICAH V REDNI PRODAJI ODSLEJ TUDI 100 % SLOVENSKA SVINJINA

Objavljeno:

29/06/2018

Deli:

Od četrtka, 14. junija, dalje bomo na Lidlovih policah v redni prodaji našim kupcem ponudili pakirano svinjino z izključno slovenskim poreklom. Lidl Slovenija tako kot prvi slovenski trgovec pod lastno blagovno znamko v redni prodaji ponuja svinjsko meso, ki z oznako »100 % slovensko« zagotavlja, da je bila žival rojena in vzrejena v Sloveniji, meso pa pripravljeno v slovenskih predelovalnih obratih.

Od četrtka, 14. junija, dalje bomo na Lidlovih policah v redni prodaji našim kupcem ponudili pakirano svinjino z izključno slovenskim poreklom. Lidl Slovenija tako kot prvi slovenski trgovec pod lastno blagovno znamko v redni prodaji ponuja svinjsko meso, ki z oznako »100 % slovensko« zagotavlja, da je bila žival rojena in vzrejena v Sloveniji, meso pa pripravljeno v slovenskih predelovalnih obratih. 

V Lidlu Slovenija v sodelovanju s slovenskim dobaviteljem skrbimo za lokalno pridelavo mesa in skupaj s slovenskimi kupci podpiramo slovensko gospodarstvo.

Izdelki 100 % slovenskega svinjskega mesa so za lažje prepoznavanje označeni z zelenim znakom »100 % slovensko«. Naj dodamo, da je samooskrba s svinjino v Sloveniji nizka, leta 2016 je bila zgolj 34,7 %.

POVEZANE NOVICE

Preberi več + Aktualno    Lidlov mladi vinar    Poslovni partnerji18. 12. 2019 By boljsisvet@lidl.si

LIDLOV MLADI VINAR 2019 JE MARTIN ERZETIČ, ZMAGOVALNA ŠTUDENTSKA EKIPA PA FUZIJA ROSÉ

Lidl Slovenija in Radostne prireditve sta zaključila že sedmi natečaj Lidlov mladi vinar. V kategoriji perspektivnih mladih vinarjev, v kateri je s svojimi vini sodelovalo 34 mladih vinark in vinarjev, si je lento absolutnega zmagovalca po oceni strokovne komisije že drugo leto zapored nadel Martin Erzetič (Čarga 1767) z vinom merlot.
Preberi več + Aktualno    Družba    Lidlov mladi vinar    Ostali projekti    Ponudba    Poslovni partnerji    Projekti11. 07. 2019 By Boljsi_svet_Simo982

LIDL SLOVENIJA ODPIRA VRATA PERSPEKTIVNIM MLADIM VINARJEM

Lidl Slovenija že sedmo leto zapored prireja natečaj Lidlov mladi vinar. V partnerstvu z Radostnimi prireditvami, ki med drugim organizira dogodek Vinski univerzum, vabi k sodelovanju perspektivne ...
25. oktobra prihaja na naše police nova lastna blagovna znamka Naše nam paše.Preberi več + Aktualno    Ponudba    Poslovni partnerji    Projekti17. 11. 2018 By boljsisvet@lidl.si

NOVA BLAGOVNA ZNAMKA NAŠE NAM PAŠE PONUJA TRADICIJO S ŠČEPCEM SODOBNOSTI

25. oktobra prihaja na naše police nova lastna blagovna znamka Naše nam paše, v katero smo združili izdelke lokalne proizvodnje preverjenih Lidlovih dobaviteljev.
TOP