Sledite nam!

Lidl facebook  Lidl instagram  Lidl twitter

PRISPELO VEČ KOT 200 ZGODB NA TEMO ZAVRŽENE HRANE

Objavljeno:

17/03/2021

Deli:

V preteklem mesecu je širna Slovenija razmišljala, ustvarjala in pisala zgodbe na temo zavržene hrane. V Lidlu Slovenija smo skupaj s programom Ekošola, Ekologi brez meja, Zvezo prijateljev mladine Slovenije in podjetjem TAM-TAM, organizirali literarni natečaj v okviru pobude Slovenskega dne brez zavržene hrane. Izjemno smo veseli, saj je skupno število prispelih zgodb doseglo število 240. V aprilu bo pet najboljših s svojimi ilustracijami zaživelo na plakatnih mestih TAM-TAM, in tako naznanilo številne aktivnosti ob obeležbi prvega Slovenskega dne brez zavržene hrane, ki bo v soboto, 24. aprila.

Zavržena hrana je eden večjih finančnih, okoljskih in etičnih globalnih izzivov, a je ta, ob obilici drugih problematik, v javnosti žal pogosto spregledan. Po podatkih Statističnega urada RS največ zavržene hrane, kar 50 odstotkov, nastane doma. Pri tem žal ne govorimo le o odpadkih ali pretečeni hrani, ampak tudi o neuporabljeni in sveži hrani, ki bi z odgovornim ravnanjem in malo domišljije lahko postala okusen obrok.
Prav domišljija je tista skrivna sestavina, ki je partnerje spodbudila k razpisu literarnega natečaja »Zgodbe o zavrženi hrani«.

Odmevnost tematike je presenetila vse – do zaključka natečaja je prispelo skupaj kar 240 zgodb, zgodbic, pa tudi pesmic in zapisov na temo zavržene hrane. Ocenjevalna komisija je izbrala pet najboljših besedil, ki pa bodo znana šele 12. aprila, ko bodo na plakatnih mestih Tam Tam po Sloveniji zaživele v ilustrirani obliki. Podobo bodo zgodbam, ki so komisijo najbolj prepričale, nadeli slovenski ilustratorji David Krančan, Gregor Goršič, Nina Kovačič, Nea Likar in Jana Fak.

Ob zaključku ocenjevanja je komisija, ki so jo sestavljali predstavniki sodelujočih: Lidla Slovenija, programa Ekošola, Ekologov brez meja, podjetja Tam Tam in Zveze prijateljev mladine Slovenije, sporočila: »Prejeli smo izredno veliko zgodb in izbira je bila resnično težka. V natečaju so sodelovale tudi šole, čeprav je bil ta primarno namenjen družinam, a so nas razveselili tudi zapisi iz šolskih klopi. Predvsem je pomembno, da so prav vsi sodelujoči o tematiki zavržene hrane razmišljali in na tak način morda naredili korak v smeri zmanjševanja zavržkov hrane

Pri nas, v Lidu Slovenija je zavržena hrana je ena izmed izpostavljenih tem našega pravkar objavljenega trajnostnega poročila. V okviru trajnostne pobude Ustvarimo boljši svet v Lidlu Slovenija namreč že leta sistematično naslavljamo problematiko zavržkov hrane, tako v samem poslovanju kot tudi širše v družbi. »Od leta 2015 sodelujemo s programom Ekošola v projektu za vrtce in šole Hrana ni za tjavendan, kjer se vsako leto projektu pridruži vse več ustanov in s tem tudi otrok ter nenazadnje njihovih staršev. Izjemno smo navdušeni nad odzivom na literarni natečaj in verjamemo, da je v družinah in v šolskih skupnostih spodbudil pogovor o problematiki zavržene hrane, morda so se celo sami zavedeli, kako ravnajo s hrano in kako lahko morda kaj izboljšajo. Tudi z majhnimi koraki lahko spremenimo svet na bolje in želimo si, da bomo lahko nekoč skupaj rekli, da je zavržena hrana del preteklosti,« je ob zaključku natečaja povedala Tina Cipot, vodja korporativnega komuniciranja v Lidlu Slovenija.

24. april – Slovenski dan brez zavržene hrane

Na pobudo Lidla Slovenije in programa Ekošola bomo 24. aprila letos prvič obeležili Slovenski dan brez zavržene hrane. Poleg družinskega natečaja pripravljamo številne aktivnosti, ki bodo posameznike, družine, organizacije in podjetja nagovarjale k zmanjševanju zavržene hrane in pridružitvi pobudi za Slovenijo brez zavržene hrane. »Želimo si, da se Slovenskemu dnevu brez zavržene hrane pridružijo posamezniki in organizacije na vseh ravneh ter da se 24. april vpiše v koledar slovenskih nacionalnih dni in nas vsako leto opominja, da je hrana pomembna in dragocena vrednota,« je svojo željo izrazil Gregor Cerar, koordinator programa Ekošola.

Pobudi za obeležbo prvega Slovenskega dne brez zavržene hrane so se pridružili tudi ostali partnerji natečaja, Ekologi brez meja, ZPMS ter podjetje Tam Tam. Več o sami pobudi lahko najdete na www.boljsi-svet.si, partnerji pa obljubljamo številne aktivnosti na temo zavržene hrane.

POVEZANE NOVICE

Preberi več + Aktualno    Mi smo Lidl Slovenija    Zaposleni30. 03. 2021 By boljsisvet@lidl.si

Z MAJEM DVIGUJEMO PLAČE NAŠIM PRODAJALCEM IN SKLADIŠČNIKOM

V Lidlu Slovenija smo včeraj, ob 14. obletnici našim zaposlenim sporočil dobro novico – z majem 2021 bomo v podjetju prodajalcem in skladiščnikom dvignili plačo za 100 evrov bruto, kar v povprečju pomeni več kot 10-odstotno zvišanje plač. Na tak način ostajamo zvesti naši zavezi, da so plače v našem podjetju nad povprečjem v trgovinski panogi.
Preberi več + Aktualno    Mi smo Lidl Slovenija    Trajnostna pobuda25. 03. 2021 By boljsisvet@lidl.si

ZRNO NA ZRNO POGAČA, DOBRO DELO NA DOBRO DELO BOLJŠI SVET

V preteklih tednih smo v prvem trajnostnem poročilu Lidla Slovenija in v iztekajoči se trajnostni kampanji strnjeno prikazali, kaj vse smo na področju družbene odgovornosti in trajnostnega razvoja dosegli v zadnjih dveh poslovnih letih. Za boljši pregled in lažjo predstavo smo ključne dosežke ujeli tudi v kratkem videu. Motivirani za nove korake v smer boljšega sveta postavljamo nove smele cilje ter nadgrajujemo obstoječe družbeno odgovorne in trajnostne aktivnosti – z roko v roki z Lidlovkami in Lidlovci, kupci in drugimi deležniki.
Preberi več + Aktualno    Mi smo Lidl Slovenija    Trajnostna pobuda03. 03. 2021 By boljsisvet@lidl.si

LIDLOVKE IN LIDLOVCI ZVEZDE TRAJNOSTNE KAMPANJE

Objavo prvega trajnostnega poročila za poslovni leti 2018 in 2019 smo v Lidlu Slovenija pospremili z integrirano komunikacijsko kampanjo, v kateri so glavno vlogo prevzeli Lidlovke in Lidlovci, naš dobavitelj zelenjave in paraplesalka s soplesalcem, s katerimi nas povezuje tesno sodelovanje. Hkrati so zaposleni področje družbene odgovornosti in trajnostnega razvoja spoznavali s sodelovanjem v edinstveni interaktivni igri, poteka pa tudi družbeno odgovorna digitalna pobuda „30 korakov zate, boljši svet za vse”, v okviru katere zbiramo sredstva za Ekologe brez meja.
TOP