Sledite nam!

Lidl facebook  Lidl instagram  Lidl twitter

NOVA PRILOŽNOST ZA PERSPEKTIVNE MLADE VINARJE

Objavljeno:

10/09/2020

Deli:

Natečaj, ki smo ga preteklih sedem let poznali pod imenom Lidlov mladi vinar, se jeseni vrača v prenovljeni obliki in z novim imenom, Mladi vinar Slovenije. Namen pa ostaja enak – mladim vinarjem ponuditi priložnost, da svoje izdelke predstavijo slovenskim ljubiteljem vina. Najboljši mladi vinar, ki bo tokrat izbran tudi s pomočjo glasu ljudstva, zmagovalna žlahtna kapljica pa bo umeščena na police vseh naših Lidlovih poslovalnic v Sloveniji. Mladi vinarji se lahko na natečaj prijavijo med 10. septembrom in 30. oktobrom 2020 prek spletne strani www.mladivinar.si.

Edinstvena priložnost za mlade vinarje je v zadnjih letih presegla svoje okvirje, zato se letos predstavlja v novi obliki, kot tekmovalni del dogodka Vinski univerzum, največjega vinskega festivala za mlade v Sloveniji. Letos bomo namesto šestih izbrali kar devet finalistov, pri izbiri zmagovalca pa bodo prvič imeli besedo tudi slovenski ljubitelji vin, saj bodo lahko h končnemu rezultatu prispevali z glasovanjem.

Namen natečaja je mladim slovenskim vinarjem do 35 let ponuditi priložnost, da svoje samostojno pridelano vino predstavijo strokovni komisiji, obiskovalcem vinskih festivalov in nenazadnje celotni Sloveniji, kot del Lidlove vinske ponudbe. »Kot organizatorjem Vinskega univerzuma se nam zdi večja prepletenost z natečajem Mladi vinar Slovenije povsem naravna. V letošnji izvedbi natečaja bo Vinski univerzum pridobil tekmovalni značaj, saj se bodo vsi naši razstavljavci pomerili tudi za naziv Mladi vinar Slovenije. Natečaj predstavlja enkratno priložnost in izkušnjo za mlade vinarje, da se preizkusijo v konkurenci s svojimi bodočimi kolegi, s katerimi bodo v prihodnosti nadaljevali slovensko vinarsko tradicijo,« je dejal Rado Stojanović, direktor Radostnih prireditev.

Zmagovalno vino naprodaj v naših trgovinah 

V Lidlu Slovenija smo partner natečaja in v okviru svoje družbeno odgovorne pobude Ustvarimo boljši svet že skoraj desetletje podpiramo mlade slovenske vinarje. Tako se bo absolutni zmagovalec natečaja Mladi vinar Slovenije za eno leto pridružil več kot 50 slovenskim vinom, ki so na naših prodajnih policah v Sloveniji na voljo v redni ponudbi.

»Projekt Mladi vinar je v vseh teh letih postal tradicionalen, verjamemo, da z njim pripomoremo k še večji prepoznavnosti mladih upov s področja slovenskega vinarstva. Štejemo si v čast, da mladim vinarjem pomagamo pri sledenju sanjam, hkrati pa s tem kot trgovec krepimo svojo ponudbo lokalnih izdelkov in našim kupcem ponudimo izdelke domačih pridelovalcev,« partnerstvo Lidla Slovenije s projektom opiše Jure Lašič, nabavnik v Lidlu Slovenija, ki skrbi za sortiment vin.

Več in podrobneje je na voljo na tej povezavi. Prijava na natečaj Mladi vinar Slovenije je na voljo na spletni strani www.mladivinar.si.

 

 

POVEZANE NOVICE

Preberi več + Aktualno    Mi smo Lidl Slovenija    Zaposleni30. 03. 2021 By boljsisvet@lidl.si

Z MAJEM DVIGUJEMO PLAČE NAŠIM PRODAJALCEM IN SKLADIŠČNIKOM

V Lidlu Slovenija smo včeraj, ob 14. obletnici našim zaposlenim sporočil dobro novico – z majem 2021 bomo v podjetju prodajalcem in skladiščnikom dvignili plačo za 100 evrov bruto, kar v povprečju pomeni več kot 10-odstotno zvišanje plač. Na tak način ostajamo zvesti naši zavezi, da so plače v našem podjetju nad povprečjem v trgovinski panogi.
Preberi več + Aktualno    Mi smo Lidl Slovenija    Trajnostna pobuda25. 03. 2021 By boljsisvet@lidl.si

ZRNO NA ZRNO POGAČA, DOBRO DELO NA DOBRO DELO BOLJŠI SVET

V preteklih tednih smo v prvem trajnostnem poročilu Lidla Slovenija in v iztekajoči se trajnostni kampanji strnjeno prikazali, kaj vse smo na področju družbene odgovornosti in trajnostnega razvoja dosegli v zadnjih dveh poslovnih letih. Za boljši pregled in lažjo predstavo smo ključne dosežke ujeli tudi v kratkem videu. Motivirani za nove korake v smer boljšega sveta postavljamo nove smele cilje ter nadgrajujemo obstoječe družbeno odgovorne in trajnostne aktivnosti – z roko v roki z Lidlovkami in Lidlovci, kupci in drugimi deležniki.
Preberi več + Aktualno    Mi smo Lidl Slovenija    Trajnostna pobuda03. 03. 2021 By boljsisvet@lidl.si

LIDLOVKE IN LIDLOVCI ZVEZDE TRAJNOSTNE KAMPANJE

Objavo prvega trajnostnega poročila za poslovni leti 2018 in 2019 smo v Lidlu Slovenija pospremili z integrirano komunikacijsko kampanjo, v kateri so glavno vlogo prevzeli Lidlovke in Lidlovci, naš dobavitelj zelenjave in paraplesalka s soplesalcem, s katerimi nas povezuje tesno sodelovanje. Hkrati so zaposleni področje družbene odgovornosti in trajnostnega razvoja spoznavali s sodelovanjem v edinstveni interaktivni igri, poteka pa tudi družbeno odgovorna digitalna pobuda „30 korakov zate, boljši svet za vse”, v okviru katere zbiramo sredstva za Ekologe brez meja.
TOP