Sledite nam!

Lidl facebook  Lidl instagram  Lidl twitter

NOVA ZAVEZA: ZMANJŠEVALI BOMO VSEBNOST SOLI IN SLADKORJA V IZDELKIH LASTNIH BLAGOVNIH ZNAMK

Objavljeno:

24/05/2017

Deli:

V okviru trajnostne pobude Ustvarimo boljši svet, želimo kot odgovoren trgovec doprinesti k bolj kakovostni ponudbi izdelkov na naših policah. Zato smo danes predstavili novo zavezo, s katero smo obljubili, da bomo v vseh izdelkih lastnih blagovnih znamk do leta 2025 vsebnost dodanega sladkorja in soli zmanjšali skupno za 20 odstotkov.

Preveč sladkorja in soli v vsakodnevni prehrani namreč prispeva k nastanku bolezni srca in ožilja, diabetesa, nekaterih vrst raka, prekomerni telesni teži. Zmanjševanje vsebnosti dodanega sladkorja in soli zato pomeni velik korak k ohranjanju zdravja ljudi. Z zavezo, ki jo bomo izpolnjevali postopoma in v sodelovanju z dobavitelji, bomo uresničevali pobude kupcev za izboljševanje kakovosti ponudbe.
»Poleg tega, da želimo izboljšati kakovost ponudbe izdelkov, ki jih ponujamo, želimo tudi spodbujati ozaveščenost širše družbe o pomembnosti zdravega prehranjevanja. V tesnem sodelovanju z dobavitelji bomo pripravili konkretne ukrepe, ki nas bodo do leta 2025 pripeljale do cilja, da bo v izdelkih naših lastnih blagovnih znamk manj dodanega sladkorja oziroma soli za skupno 20 odstotkov,« je na današnjem dogodku povedal Andrej Vouk, direktor nabave v podjetju Lidl Slovenija.

S postopnim uresničevanjem zaveze do leta 2025 bomo dobaviteljem dali dovolj časa, da se na spremembo prilagodijo in uresničijo. Pri zastavljanju ciljev bomo upoštevali priporočene mejne vsebnosti s strani mednarodnih zdravstvenih organizacij in potrudili se bomo, da jih bomo pri naših izdelkih lahko začeli upoštevati čim prej. S tem bomo pripomogli k temu, da bodo naši kupci lahko izbirali med bolj zdravimi izdelki in se odločili za zdrav način prehranjevanja.

Z zmanjševanjem dodanega sladkorja in soli smo začeli že pred leti

V Lidlu Slovenija smo z izvajanjem različnih ukrepov z namenom zmanjševanja vsebnosti dodanega sladkorja in soli pričel že pred leti. Eden od primerov dobre prakse na tem področju je pakirano mleto meso (svinjsko, goveje, mešano) Lidlove blagovne znamke Sveže meso, ki danes vsebuje 100 % mleto meso brez nikakršnih dodatkov (soli in podobno). V hrustljavih žitnih obročkih Choco Hoopsblagovne znamke Crownfield od leta 2012 zmanjšujemo vsebnost sladkorja v izdelku, in sicer za 26 odstotkov (leta 2012 je bila vsebnost sladkorja v izdelku 32,1 g na 100 gramov izdelka, 2017 pa 23,5 g/100 g). Od leta 2008 zmanjšujemo tudi delež vsebnosti soli v zamrznjenih picah iz krušne peči Trattoria Alfredo. Tako vsebnost soli v zamrznjeni pici s salamo vsebuje za 27 % manj soli (leta 2007 je znašala 1,65 g/100 g – danes pa 1,20 g/100 g). »Naši primeri dobre prakse dokazujejo, da z zavezo mislimo resno. Pri zastavljanju ciljev bomo upoštevali priporočene mejne vsebnosti s strani mednarodnih zdravstvenih organizacij in potrudili se bomo, da jih bomo pri naših izdelkih lahko začeli upoštevati čim prej. S tem bomo pripomogli k temu, da bodo naši kupci lahko izbirali med bolj zdravimi izdelki in se odločili za zdrav način prehranjevanja,« je še dodal Andrej Vouk.

Napredek bodo v Lidlu Slovenija merili z zmanjševanjem povprečne vsebnosti sladkorja ali soli na 100 g živila oz. 100 ml pijače, ponderirano glede na količino prodanih izdelkov. Izračun napredka bomo merili s koeficientom med celotno količino sladkorja in soli v izdelkih lastnih blagovnih znamk, ki jih v Lidlu Slovenija proda v enem letu, in skupno prodano količino teh izdelkov v enem letu. To razmerje (koeficient) mora biti vsako leto nižje. Primerjava s preteklim letom bo pokazala, kolikšno znižanje smo že dosegli.

Društvo za zdravje srca in ožilja Slovenija – naš partner v projektu

V okviru zaveze za zmanjšanje sladkorja in soli v izdelkih, pa bomo v Lidlu Slovenija poskrbeli tudi za ozaveščanje o zdravem prehranjevanju ter zdravi izbiri izdelkov, tako med kupci kot zaposlenimi. V ta namen smo se povezali z Društvom za zdravje srca in ožilja Slovenija, ki je v zavezi prepoznal potencial za ustvarjanje sprememb na tem področju. »V Društvu za zdravje srca in ožilja Slovenije že od leta 1991 spodbujamo živilsko industrijo k proizvodnji živilskih izdelkov, ki ohranjajo in koristijo zdravju človeka. To spodbujanje še danes poteka tudi s podeljevanjem znaka srčka – znaka varovalnega živila ustreznim izdelkom z ugodnimi prehranskimi lastnostmi (npr. nizka vsebnost maščob, nasičenih maščob, soli, sladkorja, veliko prehranskih vlaknin v živilu). Trgovinska podjetja lahko pozitivno vplivajo na večjo izbiro zdravju prijaznejših živil, ki so na razpolago osveščenemu potrošniku,« je dejal Franc Zalar, podpredsednik Društva za zdravje srca in ožilja Slovenija. Na prvem mestu društvenih dejavnosti je dejavnost osveščanja ljudi. S tem namenom bo Lidl Slovenija v sodelovanju z društvom izvajal različne aktivnosti na področju preventivnega ohranja zdravja in ozaveščanja o zdravi izbiri prehranskih izdelkov.

 

Med aktivnostmi pri osveščanju ljudi glede zdravega načina prehranjevanja, ki omogoča posamezniku, da se odloči za zdravju koristne spremembe življenjskega sloga, bodo tudi meritve osnovnih pokazateljev zdravstvenega stanja, ki jih bo izvajalo društvo za naše zaposlene in za kupce v izbranih Lidlovih trgovinah.

 

POVEZANE NOVICE

Pohvala da ljudem krilaPreberi več + Aktualno    Družba    Projekti    Ustavi se    Zaposleni20. 09. 2019 By Boljsi_svet_Simo982

POHVALA DA LJUDEM KRILA

Letošnja akcija Ustavi se! je bila posvečena komunikaciji, ki je temelj kakovostnih odnosov. Velikokrat pozabljamo, kako pomembna je pri tem pohvala, zato smo nagradno aktivacijo zgradili ...
Preberi več + Aktualno    Družba    Zaposleni22. 08. 2019 By Boljsi_svet_Simo982

NAPOLNILI SMO ŠOLSKE TORBE OTROKOM IZ SOCIALNO OGROŽENIH DRUŽIN

Pred pričetkom novega šolskega leta smo Lidlovke in Lidlovci zbirali šolske potrebščine za otroke iz socialno ogroženih družin, za katere skrbi Zveza prijateljev mladine ...
Preberi več + Aktualno    Družba    Projekti    Ustavi se    Zaposleni08. 08. 2019 By Boljsi_svet_Simo982

USTAVI SE IN SE NAM PRIDRUŽI PRI REŠEVANJU IZZIVOV

V Lidlu Slovenija bomo v avgustu v sklopu vseslovenske akcije Ustavi se, ki letos v ospredje postavlja komunikacijo, dejavni na svojem Instagram profilu. Dragocene izkušnje in nasvete ...
TOP