Sledite nam!

Lidl facebook  Lidl instagram  Lidl twitter

NOVA ZAVEZA: ZMANJŠEVALI BOMO VSEBNOST SOLI IN SLADKORJA V IZDELKIH LASTNIH BLAGOVNIH ZNAMK

Objavljeno:

24/05/2017

Deli:

V okviru trajnostne pobude Ustvarimo boljši svet, želimo kot odgovoren trgovec doprinesti k bolj kakovostni ponudbi izdelkov na naših policah. Zato smo danes predstavili novo zavezo, s katero smo obljubili, da bomo v vseh izdelkih lastnih blagovnih znamk do leta 2025 vsebnost dodanega sladkorja in soli zmanjšali skupno za 20 odstotkov.

Preveč sladkorja in soli v vsakodnevni prehrani namreč prispeva k nastanku bolezni srca in ožilja, diabetesa, nekaterih vrst raka, prekomerni telesni teži. Zmanjševanje vsebnosti dodanega sladkorja in soli zato pomeni velik korak k ohranjanju zdravja ljudi. Z zavezo, ki jo bomo izpolnjevali postopoma in v sodelovanju z dobavitelji, bomo uresničevali pobude kupcev za izboljševanje kakovosti ponudbe.
»Poleg tega, da želimo izboljšati kakovost ponudbe izdelkov, ki jih ponujamo, želimo tudi spodbujati ozaveščenost širše družbe o pomembnosti zdravega prehranjevanja. V tesnem sodelovanju z dobavitelji bomo pripravili konkretne ukrepe, ki nas bodo do leta 2025 pripeljale do cilja, da bo v izdelkih naših lastnih blagovnih znamk manj dodanega sladkorja oziroma soli za skupno 20 odstotkov,« je na današnjem dogodku povedal Andrej Vouk, direktor nabave v podjetju Lidl Slovenija.

S postopnim uresničevanjem zaveze do leta 2025 bomo dobaviteljem dali dovolj časa, da se na spremembo prilagodijo in uresničijo. Pri zastavljanju ciljev bomo upoštevali priporočene mejne vsebnosti s strani mednarodnih zdravstvenih organizacij in potrudili se bomo, da jih bomo pri naših izdelkih lahko začeli upoštevati čim prej. S tem bomo pripomogli k temu, da bodo naši kupci lahko izbirali med bolj zdravimi izdelki in se odločili za zdrav način prehranjevanja.

Z zmanjševanjem dodanega sladkorja in soli smo začeli že pred leti

V Lidlu Slovenija smo z izvajanjem različnih ukrepov z namenom zmanjševanja vsebnosti dodanega sladkorja in soli pričel že pred leti. Eden od primerov dobre prakse na tem področju je pakirano mleto meso (svinjsko, goveje, mešano) Lidlove blagovne znamke Sveže meso, ki danes vsebuje 100 % mleto meso brez nikakršnih dodatkov (soli in podobno). V hrustljavih žitnih obročkih Choco Hoopsblagovne znamke Crownfield od leta 2012 zmanjšujemo vsebnost sladkorja v izdelku, in sicer za 26 odstotkov (leta 2012 je bila vsebnost sladkorja v izdelku 32,1 g na 100 gramov izdelka, 2017 pa 23,5 g/100 g). Od leta 2008 zmanjšujemo tudi delež vsebnosti soli v zamrznjenih picah iz krušne peči Trattoria Alfredo. Tako vsebnost soli v zamrznjeni pici s salamo vsebuje za 27 % manj soli (leta 2007 je znašala 1,65 g/100 g – danes pa 1,20 g/100 g). »Naši primeri dobre prakse dokazujejo, da z zavezo mislimo resno. Pri zastavljanju ciljev bomo upoštevali priporočene mejne vsebnosti s strani mednarodnih zdravstvenih organizacij in potrudili se bomo, da jih bomo pri naših izdelkih lahko začeli upoštevati čim prej. S tem bomo pripomogli k temu, da bodo naši kupci lahko izbirali med bolj zdravimi izdelki in se odločili za zdrav način prehranjevanja,« je še dodal Andrej Vouk.

Napredek bodo v Lidlu Slovenija merili z zmanjševanjem povprečne vsebnosti sladkorja ali soli na 100 g živila oz. 100 ml pijače, ponderirano glede na količino prodanih izdelkov. Izračun napredka bomo merili s koeficientom med celotno količino sladkorja in soli v izdelkih lastnih blagovnih znamk, ki jih v Lidlu Slovenija proda v enem letu, in skupno prodano količino teh izdelkov v enem letu. To razmerje (koeficient) mora biti vsako leto nižje. Primerjava s preteklim letom bo pokazala, kolikšno znižanje smo že dosegli.

Društvo za zdravje srca in ožilja Slovenija – naš partner v projektu

V okviru zaveze za zmanjšanje sladkorja in soli v izdelkih, pa bomo v Lidlu Slovenija poskrbeli tudi za ozaveščanje o zdravem prehranjevanju ter zdravi izbiri izdelkov, tako med kupci kot zaposlenimi. V ta namen smo se povezali z Društvom za zdravje srca in ožilja Slovenija, ki je v zavezi prepoznal potencial za ustvarjanje sprememb na tem področju. »V Društvu za zdravje srca in ožilja Slovenije že od leta 1991 spodbujamo živilsko industrijo k proizvodnji živilskih izdelkov, ki ohranjajo in koristijo zdravju človeka. To spodbujanje še danes poteka tudi s podeljevanjem znaka srčka – znaka varovalnega živila ustreznim izdelkom z ugodnimi prehranskimi lastnostmi (npr. nizka vsebnost maščob, nasičenih maščob, soli, sladkorja, veliko prehranskih vlaknin v živilu). Trgovinska podjetja lahko pozitivno vplivajo na večjo izbiro zdravju prijaznejših živil, ki so na razpolago osveščenemu potrošniku,« je dejal Franc Zalar, podpredsednik Društva za zdravje srca in ožilja Slovenija. Na prvem mestu društvenih dejavnosti je dejavnost osveščanja ljudi. S tem namenom bo Lidl Slovenija v sodelovanju z društvom izvajal različne aktivnosti na področju preventivnega ohranja zdravja in ozaveščanja o zdravi izbiri prehranskih izdelkov.

 

Med aktivnostmi pri osveščanju ljudi glede zdravega načina prehranjevanja, ki omogoča posamezniku, da se odloči za zdravju koristne spremembe življenjskega sloga, bodo tudi meritve osnovnih pokazateljev zdravstvenega stanja, ki jih bo izvajalo društvo za naše zaposlene in za kupce v izbranih Lidlovih trgovinah.

 

POVEZANE NOVICE

Preberi več + Aktualno    Mi smo Lidl Slovenija    Zaposleni30. 03. 2021 By boljsisvet@lidl.si

Z MAJEM DVIGUJEMO PLAČE NAŠIM PRODAJALCEM IN SKLADIŠČNIKOM

V Lidlu Slovenija smo včeraj, ob 14. obletnici našim zaposlenim sporočil dobro novico – z majem 2021 bomo v podjetju prodajalcem in skladiščnikom dvignili plačo za 100 evrov bruto, kar v povprečju pomeni več kot 10-odstotno zvišanje plač. Na tak način ostajamo zvesti naši zavezi, da so plače v našem podjetju nad povprečjem v trgovinski panogi.
Preberi več + Aktualno    Mi smo Lidl Slovenija    Trajnostna pobuda25. 03. 2021 By boljsisvet@lidl.si

ZRNO NA ZRNO POGAČA, DOBRO DELO NA DOBRO DELO BOLJŠI SVET

V preteklih tednih smo v prvem trajnostnem poročilu Lidla Slovenija in v iztekajoči se trajnostni kampanji strnjeno prikazali, kaj vse smo na področju družbene odgovornosti in trajnostnega razvoja dosegli v zadnjih dveh poslovnih letih. Za boljši pregled in lažjo predstavo smo ključne dosežke ujeli tudi v kratkem videu. Motivirani za nove korake v smer boljšega sveta postavljamo nove smele cilje ter nadgrajujemo obstoječe družbeno odgovorne in trajnostne aktivnosti – z roko v roki z Lidlovkami in Lidlovci, kupci in drugimi deležniki.
Preberi več + Aktualno    Mi smo Lidl Slovenija    Trajnostna pobuda03. 03. 2021 By boljsisvet@lidl.si

LIDLOVKE IN LIDLOVCI ZVEZDE TRAJNOSTNE KAMPANJE

Objavo prvega trajnostnega poročila za poslovni leti 2018 in 2019 smo v Lidlu Slovenija pospremili z integrirano komunikacijsko kampanjo, v kateri so glavno vlogo prevzeli Lidlovke in Lidlovci, naš dobavitelj zelenjave in paraplesalka s soplesalcem, s katerimi nas povezuje tesno sodelovanje. Hkrati so zaposleni področje družbene odgovornosti in trajnostnega razvoja spoznavali s sodelovanjem v edinstveni interaktivni igri, poteka pa tudi družbeno odgovorna digitalna pobuda „30 korakov zate, boljši svet za vse”, v okviru katere zbiramo sredstva za Ekologe brez meja.
TOP