Sledite nam!

Lidl facebook  Lidl instagram  Lidl twitter

NOVOST V LIDLU SLOVENIJA: ZDRAVKO LIDL PRIPOROČA

Objavljeno:

06/01/2021

Deli:

V Lidlu Slovenija smo z novim letom začeli tudi z novim projektom »Zdravko Lidl priporoča«. S svojo maskoto Zdravko Lidl želimo kupce še dodatno ozaveščati o pomenu skrbi za dobro počutje in uravnoteženo prehranjevanje, tudi na prodajnih mestih. S projektom tako razširjamo svoje poslanstvo pri spodbujanju vitalnega življenjskega sloga, kamor poleg redne telesne aktivnosti, ki jo spodbujamo s projektom Vitalnica, sodi tudi uravnotežena prehrana.

V Lidlu Slovenija kakovost in varnost izdelkov postavljamo na prvo mesto, saj dosledno nadzorujemo vse člene svoje dobavne verige. Izdelke Lidlovih blagovnih znamk in njihove proizvajalce redno preverjamo neodvisne institucije.

Projekt »Zdravko Lidl priporoča« je del Lidlove zaveze o ozaveščenem prehranjevanju, saj se zavedamo svojega vpliva na kakovost prehranske oskrbe v Sloveniji. Ker opažamo, da so kupci vse bolj ozaveščeni o pomenu uravnotežene prehrane, smo s projektom »Zdravko Lidl priporoča« želeli ta prizadevanja še bolj podpreti.

Izdelki, predstavljeni v projektu, so izpostavljeni zaradi posebej ugodnih hranilnih vrednosti. Ob tem Maja Falle, strokovna sodelavka oddelka za zagotavljanje kakovosti v Lidlu Slovenija, poudarja, da je izbor izdelkov temeljil na »Prehranskih smernicah za oglaševanje«, ki jih je izdala Svetovna zdravstvena organizacija in jih je ministrstvo za zdravje tudi preneslo na nacionalno raven. Izdelke s podatki o ugodni prehranski sestavi predstavljamo na naši spletni strani https://www.lidl.si/zdravko-lidl-priporoca, v trgovinah pa jih bodo kupci prepoznali po posebnih zastavicah, na katerih je logotip Zdravka Lidla.

Foto: Marko Pigac / MP Produkcija

Zdravko Lidl: poučne vsebine

Kot verjetno našo maskoto, Zdravka Lidla že dobro poznate. Je v obliki simpatičnega zelenega srčka, sicer zelo priljubljena pri najmlajših. V Lidlu Slovenija je maskota nastala leta 2012, sprva interno, z namenom spodbujanja projekta Promocija zdravja na delovnem mestu. Skozi leta je Zdravko Lidl prerasel interne okvire, medse so ga sprejeli otroci in starši, pa tudi učitelji in mentorji. »Skozi svoje vsebine Zdravko Lidl (www.zdravko-lidl.si) ozavešča o pomenu gibanja, kakovostnega preživljanja prostega časa in še posebej o pomenu uravnoteženega prehranjevanja. Veseli smo, da Zdravko Lidl prihaja tudi na prodajna mesta,« pojasnjuje Tina Cipot, vodja korporativnega komuniciranja v Lidlu Slovenija.

Pomembno je ozaveščanje!

V okviru projekta v Lidlu Slovenija javnost ozaveščamo ne le o sestavi živil, temveč tudi o pomembnosti pestre in uravnotežene prehrane ter zdravega življenjskega sloga. Aktualna prehranska priporočila in nasvete smo povzeli z nacionalnega portala o prehrani.
Prof. dr. Igor Pravst, vodja raziskovalne skupine Prehrana in javno zdravje na Inštitutu za nutricionistiko, ob tem pravi: »Nacionalni portal www.prehrana.si smo v Sloveniji vzpostavili v okviru izvajanja Nacionalnega programa o prehrani in telesni dejavnosti za zdravje 2015–2025. Portal urejamo na Inštitutu za nutricionistiko v sodelovanju z Nacionalnim inštitutom za javno zdravje, financira pa ga ministrstvo za zdravje. Portal ne ponuja storitev oglaševanja in komercialnega obveščanja, naša ključna cilja pa sta zagotoviti verodostojne informacije s področja prehrane in povečati obveščenost ter znanje prebivalcev Slovenije o koristih uravnotežene prehrane. To je še posebej pomembno pri odzivanju na nove izzive na področju prehrane, ko so ob poplavi prepogosto nasprotujočih si informacij prebivalci velikokrat zmedeni, kakšna je ustrezna prehrana. Ker pa so za izboljšanje prehranskih navad odgovorni ne le nosilci živilske dejavnosti, temveč tudi vsak posamezen prebivalec, je ozaveščanje še toliko bolj pomembno. Ker različnim skupinam prebivalcev mnogokrat ni mogoče dati enotnih priporočil, na portalu objavljamo tudi prilagojene nasvete za ožje skupine – od otrok, nosečnic, odraslih in starejših odraslih pa do rekreativnih športnikov.« Za še več koristnih prehranskih nasvetov vabijo na nacionalni portal www.prehrana.si.

Foto: Marko Pigac / MP Produkcija

POVEZANE NOVICE

Preberi več + Aktualno    Koraki za tačke    Mi smo Lidl Slovenija04. 10. 2021 By boljsisvet@lidl.si

KORAKI ZA TAČKE: USPEŠNO OZAVEŠČANJE ZA BOLJŠO MAČJO IN PASJO PRIHODNOST

Ob svetovnem dnevu živali, ki ga obeležujemo 4. oktobra, končujemo naše letošnje dejavnosti v sklopu dobrodelnega projekta Koraki za tačke. Skupaj s partnerjema, portalom Pes moj prijatelj in Zavodom Naš kuža, številnimi zavetišči ter društvi za zaščito živali po Sloveniji smo minuli mesec z različnimi aktivnosti ozaveščali o bolj odgovornem lastništvu, zbirali hrano za brezdomne živali ter iskali nove, tople domove. Z aktivacijo uporabnikov na družbenih omrežjih ter dejavnostmi v interni javnosti smo zbrali kar za dve toni hrane.
Preberi več + Aktualno    Mi smo Lidl Slovenija    Zaposleni30. 03. 2021 By boljsisvet@lidl.si

Z MAJEM DVIGUJEMO PLAČE NAŠIM PRODAJALCEM IN SKLADIŠČNIKOM

V Lidlu Slovenija smo včeraj, ob 14. obletnici našim zaposlenim sporočil dobro novico – z majem 2021 bomo v podjetju prodajalcem in skladiščnikom dvignili plačo za 100 evrov bruto, kar v povprečju pomeni več kot 10-odstotno zvišanje plač. Na tak način ostajamo zvesti naši zavezi, da so plače v našem podjetju nad povprečjem v trgovinski panogi.
Preberi več + Aktualno    Mi smo Lidl Slovenija    Trajnostna pobuda25. 03. 2021 By boljsisvet@lidl.si

ZRNO NA ZRNO POGAČA, DOBRO DELO NA DOBRO DELO BOLJŠI SVET

V preteklih tednih smo v prvem trajnostnem poročilu Lidla Slovenija in v iztekajoči se trajnostni kampanji strnjeno prikazali, kaj vse smo na področju družbene odgovornosti in trajnostnega razvoja dosegli v zadnjih dveh poslovnih letih. Za boljši pregled in lažjo predstavo smo ključne dosežke ujeli tudi v kratkem videu. Motivirani za nove korake v smer boljšega sveta postavljamo nove smele cilje ter nadgrajujemo obstoječe družbeno odgovorne in trajnostne aktivnosti – z roko v roki z Lidlovkami in Lidlovci, kupci in drugimi deležniki.
TOP