Vsako podjetje pripomore h kakovosti življenja ljudi in vsaka odločitev posameznika je zaznamovana s posledicami le-teh. Ker je treba nekje začeti, smo začeli pri sebi. V Lidlu Slovenija se trudimo, da vsako naše dejanje izboljšuje naš interni svet kot tudi svet, ki nas obdaja. S pozitivnim zgledom želimo vplivati na celotno družbo, saj smo skupaj najmočnejši.
Korak za korakom skupaj krojimo mozaik k boljšemu svetu, zato vas vabimo, da se na to pot skupaj z nami podate tudi vi.
Predvsem pa sledimo sloganu – o boljšem svetu ne sanjamo, temveč ga skupaj z vami ustvarjamo.
Skupina Lidl je kot del Skupine Schwarz pristopila k iniciativi Združenih narodov Global Compact (UN Global Compact - UNGC) in se tako zavezala načelom odgovornega in trajnostnega vodenja podjetja.
Skupina Lidl nosi kot del Skupine Schwarz veliko odgovornost za ljudi in okolje, ki jo jemljemo zelo resno. V svojem prvem trajnostnem poročilu Skupina Schwarz razkriva svoje zaveze na področju trajnostnega razvoja.
V Skupini Lidl razvili prvi standard biotske raznovrstnosti za konvencionalno pridelovanje sadja in zelenjave. Izguba biotske raznovrstnosti pomeni eksistencialno grožnjo za ekosisteme. Skupina Lidl se kot ponudnik živil zaveda svoje odgovornosti pri ohranjanju ekosistemov.
Varstvo podnebja imamo v mislih vzdolž celotne dobavne verige. Zasledujemo znanstveno podprte cilje, izvajamo različne ukrepe pri poslovanju in v ponudbo uvajamo podnebno nevtralne izdelke.
Decembra leta 2014 se je Skupina Lidl kot prvi trgovec na drobno z živili pridružil Greenpeacovi kampanji Detox s ciljem, da do leta 2020 pri proizvodnji tekstila in obutve lastnih blagovnih znamk popolnoma odpravi 11 s strani Greenpeaca prepovedanih kemijski skupin ali jih zamenja za neškodljive snovi. Več v Detox 2020 poročilu Skupine Lidl.
Boljši jutri se začne s posameznikom. Zato skrbno in spoštljivo vračamo družbi in okolju.
Verjamemo, da mora biti zadovoljstvo kupcev na prvem mestu, zato kakovost in varnost naših izdelkov postavljamo na prvo mesto.
Odgovornost je temelj za kakovost odnosov – v Lidlu Slovenija jo gradimo tudi v odnosu do svojih poslovnih partnerjev.