Sledite nam!

Lidl facebook  Lidl instagram  Lidl twitter

Prvo trajnostno poročilo Lidla Slovenija

V Lidlu Slovenija smo izdali prvo trajnostno poročilo za poslovni leti 2018 in 2019, v katerem na enem mestu celovito in sistematično predstavljamo naša prizadevanja na področju upravljanja družbene odgovornosti in trajnostnega razvoja.

Trajno=Sijajno

Trajnostno poročilo z naslovom »Trajno=Sijajno« je pripravljeno v skladu z mednarodnimi smernicami trajnostnega poročanja GRI (Global Reporting Initiative), zunanje preverjanje poročanja na področju ponudbe je opravila revizijska hiša Ernst & Young. V duhu koncepta trajnosti je deležnikom v slovenskem in nemškem jeziku na voljo zgolj v elektronski različici.

Trajnostno poročilo Lidla Slovenija »Trajno=Sijajno«

Nachhaltigkeitsbericht von Lidl Slowenien "Nachhaltig=Grossartig"

»Družbena odgovornost je že od ustanovitve družbe Lidl Slovenija del dednega zapisa podjetja. Skupaj z zaposlenimi na mnogih področjih orjemo ledino, naša vizija in poslanstvo pa sta oblikovana z mislijo na boljši svet, ki ga želimo ustvarjati z zgledom. Med vidnejšimi dosežki bi izpostavil, da smo bili prvi trgovec v Sloveniji, ki se je odločil za umik plačljivih plastičnih vrečk, opustili smo prodajo pirotehnike in pridobili certifikat za trajnostno gradnjo Leed Gold – to je bil prvi tovrsten certifikat v Sloveniji – pri postavitvi logističnega centra v Arji vasi, enega najsodobnejših v Evropi. Verjamemo, da s svojimi dejanji dodajamo košček k ustvarjanju boljšega sveta,« je izdajo trajnostnega poročila pospremil Gregor Kosi, generalni direktor Lidla Slovenija.

»Paper art« kot edinstvena tehnika za predstavitev rezultatov

Trajnostna je tudi podoba trajnostnega poročila. Večino likovne opreme, kot so grafični elementi in ilustracije, so ročno izdelani iz katalogov, papirnatih vrečk, kartonskih embalaž in drugih recikabilnih materialov Lidla Slovenija. S to gesto smo odpadnim materialom iz papirja in kartona vdihnili novo življenje ter v oblikovanje trajnostnega poročila vključili skrb za okolje.

Oglejte si video, kako je nastajala podoba trajnostnega poročila.

Obenem je luč ugledala tudi trajnostna kampanja

Objavo trajnostnega poročila smo pospremili s komunikacijsko kampanjo, v kateri nastopajo Lidlovke in Lidlovci ter dobavitelj zelenjave in paraplesalka s soplesalcem, s katerimi nas povezuje tesno sodelovanje. Posebno pozornost smo namenili družbeno odgovorni digitalni pobudi »30 korakov zate, boljši svet za vse!« na spletni strani boljsi-svet.si ter na našem Facebook in Instagram profilu, kjer širšo javnost aktivno spodbujamo k spremembi navad v bolj trajnostne. S trajnostnim poročilom in trajnostno kampanjo nadgrajujemo družbeno odgovorna prizadevanja, ki jih že od leta 2013 udejanjamo pod okriljem trajnostne pobude Ustvarimo boljši svet.

TOP