Nace Breitenberger je prostovoljec z najdaljšim stažem na TOM telefon, saj se na klice javlja že skoraj 29 let. Kot dolgoletni učitelj je še zdaj zelo aktiven na pedagoškem področju, v prostem času pa predan planinarjenju in tudi planinski mentor. Pravi, da je pomembno, da se zavedamo, da smo bolj kot kdajkoli osamljeni, še posebej naši otroci.
TOM telefon, telefon za otroke in mladostnike, deluje v okviru Zveze prijateljev mladine Slovenije (ZPMS) od leta 1990. Nacionalna mreža povezuje okoli 200 usposobljenih svetovalcev, sestavlja jo 9 svetovalnih skupin v Ljubljani, Mariboru, Murski Soboti, Slovenskih Konjicah, Velenju, Krškem, Idriji, Ajdovščini in Tolminu.
V prvi vrsti je TOM nastal kot čustvena opora otrokom in mladim, ki se v procesu odraščanja srečujejo z različnimi vprašanji, dilemami ali stiskami. Na brezplačni telefonski številki 116 111 lahko svetovalcem zaupajo svoje težave ali jih prosijo za nasvet in dodatne informacije. Anonimnost in zaupnost pogovora in klicateljev sta zagotovljeni. Na ta način želimo mlade vzpodbuditi k razvijanju samozavesti in komunikacijskih spretnosti ter jih pripraviti na samostojno reševanje konfliktnih situacij.
V letu 2021 so zabeležili več kot 20 tisoč kontaktov. Kot pravijo na TOM, se je v zadnjih dveh letih močno povečal delež klicateljev, ki izražajo samomorilne težnje. V obdobju 2020-2021 je število te poraslo, sedaj že vsak 13. vsebinski klic (svetovalni klic, klepetalnica, e-svetovanje) beleži samomorilne namene.
Na podkast se lahko naročite na Applovi in Googlovi aplikaciji za podkaste ter na platformah Spotify in Deezer.
Vir fotografije: osebni arhiv