Sledite nam!

Lidl facebook  Lidl instagram  Lidl twitter

POMEŽIK SONCU: DOBRODELNA LUPILU IN CIEN KIDS

Objavljeno:

04/05/2021

Deli:

Tudi letos smo pristopili k sodelovanju k dobrodelni akciji Pomežik soncu. V maju in juniju bomo tako od vsakega prodanega izdelka iz redne ponudbe znamke Lupilu in Cien Kids (nekdaj Cien Baby) prispevali 10 centov za letovanje otrok s posebnimi potrebami pod okriljem Zveze prijateljev mladine Slovenije (ZPMS).

Pomežik soncu je program, ki ga ZPMS izvaja neprekinjeno od leta 1999, v Lidlu Slovenija pa ga podpiramo že nekaj let. Namenjen je otrokom, katerim starši zaradi različnih socialnih stisk ne morejo omogočiti počitnic, zadnjih nekaj let pa gre na letovanje tudi približno 80 otrok s posebnimi potrebami. »Veseli smo, da lahko pripomoremo k nasmehe na obraze otrok, ki si žal počitnic v okviru družine ne morejo privoščiti, pa tudi otrokom s posebnimi potrebami, ki za letovanje potrebujejo nekoliko drugačno organizacijo,« je povedala Tina Cipot, vodja korporativnega komuniciranja Lidl Slovenija.

»Življenje v skupini, druženje z vrstniki, sklepanje prijateljstev, prilagajanje, soodločanje, skrb za druge in njihovo počutje, sodelovanje in odpovedovanje so del življenja na letovanjih. Različni programi otrokom omogočajo izbiro, socializacijo z vrstniki, lastno odločanje in sodelovanje ter odgovornost za svoje odločitve. V zadnjih letih vse več pozornosti posvečamo zbiranju sredstev za letovanje otrok s posebnimi potrebami, zato se iskreno zahvaljujem Lidlu Slovenija, ki v svoje aktivnosti za boljši svet vključuje tudi Pomežik soncu ter tako skrbi za neprecenljive spomine otrok s posebnimi potrebami«, je dodala Breda Krašna, generalna sekretarka ZPMS.

V maju in juniju bomo v Lidlu Slovenija z zbranimi sredstvi od prodaje otroških izdelkov iz redne ponudbe Lupilu in Cien Kids (nekdaj Cien Baby) otrokom s posebnimi potrebami, ki na letovanju potrebujejo spremljevalca, omogočili nekaj sproščenih počitniških dni.

Prisluhnite podkastu Ustvarimo boljši svet

Gost tokratnega podkasta Ustvarimo boljši svet je Uroš Brezovšek, ki že 26 let soustvarja različne vsebine in programe na Zvezi prijateljev mladine Slovenije. V programu Pomežik soncu je prostovoljec pri programih letovanja. Uroš v pogovoru s Tino Cipot razloži, zakaj je pomembno, da imajo otroci možnost letovanja brez težkega nahrbtnika, ki jim ga kdaj naloži njihov vsakdan, in zakaj je letovanje lahko tudi dragocena šola za življenje. Da o soncu in sladoledu ter prvih ljubeznih ne govorimo. Podkast lahko poslušate s klikom TUKAJ.

Vsak lahko doda svoj košček

Humanitarni akciji se sicer lahko priključi vsakdo, tudi tako, da na 1919 pošlje SMS-sporočilo s ključno besedo DARILO (darujete 1 EUR) ali DARILO5 (darujete 5 EUR). S to SMS linijo se zbirajo sredstva izključno za letovanje otrok s posebnimi potrebami.

Več informacij na tej povezavi.

POVEZANE NOVICE

Preberi več + Aktualno    Družba    Ustvarimo boljši svet za ljudi v stiski03. 05. 2022 By boljsisvet@lidl.si

POMEŽIK SONCU 2022 IN ZBIRALNE KOŠARE

Tudi letos smo pristopili k sodelovanju k dobrodelni akciji Pomežik soncu. V maju in juniju bomo tako od vsakega prodanega izdelka iz redne ponudbe znamke Lupilu in Cien Kids (nekdaj Cien Baby) prispevali 10 centov za letovanje otrok s posebnimi potrebami pod okriljem Zveze prijateljev mladine Slovenije (ZPMS).
Preberi več + Aktualno    Družba04. 03. 2022 By boljsisvet@lidl.si

HITRA POMOČ ZA UKRAJINO: KOT SKUPINA SCHWARZ BOMO DONIRALI 10 MILIJONOV EVROV

Skupina Schwarz, katere sestavni del je tudi Lidl Slovenija, je pretresena nad dogajanjem v Ukrajini. V tako težkih časih je še posebej pomembno, da kot poslovna skupina izpolnimo svojo odgovornost do družbe, zato bomo skupaj namenili 10 milijonov evrov denarnih in materialnih donacij za Ukrajino.
Preberi več + Aktualno    Mi smo Lidl Slovenija    Ustvarimo boljši svet za ljudi v stiski14. 01. 2022 By boljsisvet@lidl.si

NAPOLNILI VEČ KOT 70 KOŠAR ZA LJUDI V STISKI

Končala se je že deveta akcija zbiranja hrane za ljudi v stiski, ki je trajala od 1. decembra 2021 do 8. januarja 2022. S pomočjo naših kupcev smo s hrano, čistili in izdelki za osebno higieno napolnili več kot 70 košar. Zbrana sredstva bodo lokalna društva razdelila posameznikom in družinam v svojem okolišu.
TOP