Sledite nam!

Lidl facebook  Lidl instagram  Lidl twitter

PONUDBA

Naši izdelki zagotavljajo varnost in kakovost na visoki ravni, podpiramo slovensko gospodarstvo ter nudimo trajnostno pridelane in oblikovane izdelke. Vse to je strogo nadzorovano po mednarodnem standardu IFS Food, v sklopu katerega je poleg stalnega zagotavljanja varnosti in kakovosti izdelkov na visoki ravni, zahtevana tudi stalna sledljivost izdelkov in surovin ter embalažnega materiala. Izpolnjevanje teh kriterijev redno preverjamo v sodelovanju z neodvisnimi inštitucijami. Pri stebru ponudba se osredotočamo na tri osrednja področja: slovenski izdelki, izdelki trajnostne ponudbe in izdelki za ozaveščeno prehranjevanje.

Več in podrobneje o naši ponudbi, zavezah in usmeritvah najdete s klikom >>TUKAJ<<.

Zmanjševanje uporabe plastike

V Lidlu Slovenija smo kot prvi trgovec z živili v Sloveniji že junija 2018 z blagajn umaknili plačljive plastične vrečke. Tako so na naših blagajnah so od takrat na voljo le še trajnostna nakupovalna torba, ki je narejena iz recikliranih materialov in je zelo vzdržljiva ter primerna za dolgotrajno uporabo, 3 velikosti papirnatih vrečk različnih nosilnosti, ki nosijo FSC (trajnostni) certifikat, in trajna bombažna vrečka iz Fairtrade proizvodnje. Ocenjen letni prihranek plastike zaradi umika plačljivih plastičnih vrečk iz prodaje znaša 5,5 mio plastičnih vrečk oziroma 118,5 ton plastike.

V letu 2020 smo v našo ponudbo vključili tudi vrečke za sadje in zelenjavo za večkratno uporabo in tako stopili še korak naprej pri uresničevanju naše zaveze o zmanjševanju plastičnih materialov našem poslovanju.

Kot del Skupine Lidl smo namreč konec marca 2018 sprejeli zavezo o sistemskem zmanjševanju uporabe plastičnih materialov, ki je del strategije Skupine Schwarz REset Plastic.
Postavili smo si cilja, da:
- bomo pri svojem poslovanju do leta 2025 za 20 odstotkov zmanjšali uporabo plastičnih materialov ter
- bo istega leta vsa plastična embalaža izdelkov Lidlovih blagovnih znamk izdelana na način, da jo bo mogoče 100-odstotno reciklirati ali ponovno uporabiti.

Konkretno smo si zastavili še cilj, da bomo do konca 2019 v trgovinah prenehali prodajati plastične izdelke za enkratno uporabo, kot so slamice, plastične posodice in kozarci, krožniki, jedilni pribor ter vatirane palčke s plastičnim delom.
To smo do konca lanskega leta tudi uresničili.

V letu 2020 bomo intenzivno delali na zmanjševanju plastike na ravni celotnega podjetja. Skupaj z dobavitelji naših blagovnih znamk bomo iskali rešitve za bolj trajnostne materiale. Kupcem bomo ponudili trajnostno vrečko za sadje in zelenjavo za večkratno uporabo. Naslednjo sezono bomo kupcem ponujali le še piknik izdelke iz materialov naravnega izvora (npr. les, papir). Kot del Skupine Lidl pa bomo pristopili k iniciativi "Science Based Targets", ki je najbolj prepoznavna mednarodna znanstvena metoda za zmanjševanje emisij in je vezana na okoljske cilje pariškega sporazuma iz leta 2015.

Skrbimo za kakovost

Pri kakovosti ne sprejemamo kompromisov. Dobavitelji morajo slediti mednarodnim in Lidlovim standardom kakovosti, hkrati pa sodelujemo s inštituti in laboratoriji za dodatna testiranja kakovosti. Pohvalimo se lahko s številnim zmagovalci testa Zveze potrošnikov Slovenije.
Prav tako so neodvisni strokovnjaki Biotehniške fakultete Univerze v Ljubljani, v minulih letih ocenili senzorično kakovost izdelkov Lidlovih lastnih blagovnih znamk, kot so Pilos, Milbona, Pikok in druge. Strokovna analiza je pokazala, da je več kot trideset testiranih izdelkov odlične kakovosti.

V Skupini Lidl razvili prvi standard biotske raznovrstnosti za konvencionalno pridelovanje sadja in zelenjave

Izguba biotske raznovrstnosti pomeni eksistencialno grožnjo za ekosisteme. Skupina Lidl se kot ponudnik živil zaveda svoje odgovornosti pri ohranjanju ekosistemov. Zato je skupaj z mednarodno priznanimi strokovnjaki za trajnostne prehranske sisteme in kmetijskimi strokovnjaki razvila prvi standard za konvencionalno pridelovanje sadja in zelenjave v Evropi, ki je usmerjen v ohranjanje biotske raznovrstnosti. Ta standard je oblikovan kot dodaten modul k standardu GLOBALG.A.P. za integrirano kmetijsko pridelavo (IFA), ki je tako vključen v uveljavljen sistem certificiranja.

Več lahko preberete s klikom na spodnjo fotografijo.

Skrbimo za trajnostni ribolov in zaščito delfinov

V Lidlu Slovenija podpiramo trajnostne metode ribolova in ribogojstva. Zato v naši ponudbi najdete kakovostne ribe, lupinarje in izdelke iz njih, ki ustrezajo načelom trajnostnih metod ribolova in ribogojstva.

Kako prepoznate te izdelke? Bodite pozorni na znak na embalaži.

Znak mednarodne neodvisne organizacije Marine Stewardship Counchil (MSC) zagotavlja, da so ribe in druge morske živali ulovljene z okolju prijaznimi ribolovnimi metodami, pri katerih je stranski ulov čim manjši in zagotavlja ohranjanje morskih vrst za prihodnje rodove.

Znak mednarodne neodvisne organizacije Aquaculture Stewardship Counchil (ASC) zagotavlja, da so ribe in druge morske živali pridobljene z metodami odgovornega ribogojstva (npr. reden nadzor kakovosti vode, preverjanje ribje hrane ipd.).

Skrbimo za trajnostno pridelavo

Povezani smo tudi z organizacijo Rainforest Alliance in se zavzemamo za trajnostno usmerjeno kmetijstvo. Pri nas najdete kakovostno temno čokolado Bellarom, ki je označena z logotipom RAINFOREST ALLIANCE CERTIFIED, kar pomeni ekološko in socialno kmetovanje, hkrati pa je bogatega okusa. Certifikat z zeleno žabico nosijo tudi naše banane na Lidlovi tržnici.

Z našo najbolj prodajno znamko za čokoladne tablice Fin Carré se zavzemamo za trajnostno pridelavo kakava. Program UTZ Certified skrbi za trajnostno gojenje kave, kakava in čaja. Pridelovalni se prizadevajo k bolj strokovni, kakovostnejši, rodovitnejši in bolj trajnostni pridelavi.

Do leta 2020 bodo vse čokoladne tablice proizvedene izključno iz trajnostno pridelanega in certificiranega kakava. Prehod poteka postopoma, saj trenutno še ni na voljo zadostnih količin kakava z UTZ certifikatom.

PROCACAO

Projekt PROCACAO je na Slonokoščeni obali leta 2012 zasnovala Skupina Lidl skupaj z Nemško družbo za mednarodno sodelovanje (GIZ) in Državno agencijo za razvoj podeželja (ANADER). Izobraževanj v sklopu projekta PROCACAO se je udeležilo že 18.000 pridelovalcev kakava, ki so dosegli vidne merljive rezultate. Uporabljajo npr. manj pesticidov, kar posledično izboljšuje kakovost tal, že v nekaj letih pa so na istih površinah za pridelavo pridelali tudi več pridelka.

Skrbimo za pravične pogoje

S certifikatom pravične trgovine (Fairtrade) se lahko pohvalijo tudi banane iz Lidlove tržnice. Trgovinsko partnerstvo s svojo pomočjo omogoča proizvajalcem iz šibkejših držav hitrejši razvoj in predstavitev na globalnem trgu.

Skrbimo za EKO ponudbo

Naša ponudba ekološko pridelanih izdelkov je vse večja in le-te nosijo tudi evropski logotip za ekološko kmetijstvo. Gre za živila pridelana po ekoloških smernicah kmetijstva, katere omogočajo stalni nadzor in sledljivost surovin.

Želimo biti okolju prijazno podjetje, zato na policah Lidla najdete tudi ekološka čistila W5 ECO.

Skrbimo za doživljenjsko jamstvo

V Lidlu Slovenija smo prepričani o kakovosti in svežini izdelkov, zato le te nadgrajujemo s posebnim doživljenjskim jamstvom, ki ga nudimo svojim kupcem na vse prehrambne in neprehrambne izdelke lastnih blagovnih znamk.
V primeru, če kupec z izdelkom ni zadovoljen, lahko le-tega ob predložitvi računa vrne in s tem mu je povrnjena celotna kupnina izdelka. Izjema so le izdelki s časovno omejeno garancijo (npr. električni aparati, tehnični izdelki).
(*podrobnosti na www.lidl.si)

Skrbimo za spodbujanje slovenskega kmetijstva in gospodarstva

V naši ponudbi najdete vedno več slovenskih izdelkov, saj si prizadevamo k spodbujanju slovenskega kmetijstva in gospodarstva. Da bi izdelke slovenskega porekla in izvajalca hitreje opazili, le-te označujemo s posebnimi znakom »Slovenski izdelek«, ki v sredini nosi lik Triglava.

100 % slovenska svinjina

Od junija 2018 je v poslovalnicah Lidla Slovenija v redni ponudbi na voljo pakirana svinjina 100-odstotno slovenskega porekla, za katero zagotavljamo, da je žival skotena, vzrejena in predelana v Sloveniji.

Naše nam paše

V letu 2018 smo v Lidl Slovenija lansiral novo lastno blagovno znamko Naše nam paše, pod katero promovira tradicionalne izdelke slovenskih dobaviteljev višjega kakovostnega razreda.

V Lidlu Slovenija na različne načine sodelujemo z več kot 120 slovenskimi dobavitelji. Z nekaterimi imamo sklenjene dogovore o dobavi izdelkov njihovih blagovnih znamk, ki jih pri nas ponujamo v rednem sortimentu ali pa jih kupcem ponudimo na akcijski ravni (za kratek čas). Skupaj z njimi oblikujemo ponudbo, ki je za kupce privlačna in tudi cenovno zanimiva.

Dolgoročno in zanesljivo sodelovanje smo v različnih segmentih svoje ponudbe oblikovali s številnimi slovenskimi podjetji, na primer z Mlekarno Celeia, Mesom Kamnik, Celjskimi mesninami, Žitom, Pekarno Mlinotest, Dano, Mesarstvom MIM in mnogimi drugimi. Številni med njimi proizvajajo izdelke, ki živijo pod Lidlovimi lastnimi blagovnimi znamkami, denimo kruh in pekovskimi izdelki iz Lidlove pekarne, mlečni izdelki Pilos, mesni izdelki Baroni in Pikok, sokovi Dizzy, dnevno svež predpakiran kruh Castello, piškoti Tastino itd., na področju sadja in zelenjave ponujamo glede na sezono tudi veliko slovenskih pridelkov. Za izdelke Lidlovih blagovnih znamk je značilno, da skupaj z dobaviteljem oblikujemo unikatno recepturo, ki jo prilagodimo okusu in pričakovanjem slovenskega kupca, obenem pa v skladu z Lidlovo zavezo poskrbimo za ugodno ceno in izvrstno kakovost.

Prednosti za slovenske dobavitelje so vsekakor v tem, da sodelujejo s stabilnim partnerjem, s katerim lahko skupaj ustvarjamo nove poslovne zgodbe in oblikujejo inovativne, za slovenski trg zanimive izdelke, sodelujejo s podjetjem, ki se dosledno drži poslovnih dogovorov in skrbi, da za svoje izdelke dobijo plačilo v dogovorjenem roku in imajo celo možnost pridobiti plačilo pred izdobavo, v kolikor se tako dogovorimo itd.
Predvsem pa je velika prednost v tem, da vstopajo v Lidlov sistem, ki odpira možnosti, da preko Lidla Slovenija vstopijo tudi na druge trge, kjer je Lidl prisoten. Tako je Žito preko Lidla Slovenija svoj kruh in pekovske izdelke iz dopeke v letu 2010 pričelo izvažati v Avstrijo, leta 2013 pa še v Italijo, Švico, Španijo in Dansko ter tudi Hrvaško. Ajdov kruh z orehi iz Lidlove pekarne, katerega dobavitelj je podjetje Žito, lahko tako najdete tudi na Kanarskih otokih, ki spadajo po okrilje Lidl Španija, s svojimi izdelki pa preko Lidla Slovenija druge Lidlove trge že oskrbujejo Panvita, Meso Kamnik, Dana, Perutnina Ptuj, Mlekarna Celeia, Incom, Mlinotest itd. Odlične dobavitelje vedno z veseljem priporočimo ostalim.

Od 1. 7. 2017 so v poslovalnicah Lidla Slovenija na voljo izključno sveža jajca s standardom hlevske reje, kljub temu, da baterijska reja v Sloveniji zakonsko še ni prepovedana.
Od 1. 1. 2019 imamo v Lidl Slovenija v svoji ponudbi izključno slovenske izdelke lastnih blagovnih znamk brez vsebnosti sojinega lecitina kot posamezne sestavine.
V svojo redno ponudbo smo vključil sortiment mlečnih izdelkov brez laktoze lastne blagovne znamke, ki je ob koncu leta 2018 obsegal 9 izdelkov. Prav tako pa smo se v letu 2019 se prilagodil novim zahtevam zakonodaje na področju transmaščobnih kislin.

Skrbimo za majhne podjetnike: LIDLOVA LOJTR’CA DOMAČIH

Lidlova Lojtr'ca je nastala z željo in vizijo pomagati slovenskemu malogospodarstvu, butičnim podjetnikom, ki so v razvoj svojega izdelka vložili mnogo energije, ljubezni, spoštovanja do slovenske kulture in tradicije. In zdaj, na poti do prepoznavnosti, potrebujejo pomoč in zagon. V Lidlu Slovenije verjamemo, da smo s svojimi trgovinami po celotni Sloveniji ter prakso akcijskih predstavitev izjemnih produktov izven redne prodaje odličen partner vsem, ki potrebujejo omenjeno pomoč. Lojtr'ca domačih živi in diha za male podjetnike, naša ekipa pa se po izboru novih dobaviteljev vsakemu posveti tako s prodajnega kot marketinškega vidika ter skupaj izdelek po potrebi izpopolni za predstavitev na Lidlovih prodajnih policah. Na Lojtr'ci domačih smo v štirih sezonah predstavili lepo število izdelkov, pravzaprav zelo veliko število izdelkov, ki bogatijo našo ponudbo ter tudi nam vnašajo novo energijo in spodbudo za nadaljnje delo.

Na Lidlovih policah vas že čakajo izdelki 5. sezone Lidlove Lojtr'ce domačih. Več o ponudbi:
https://www.boljsi-svet.si/5-generacija-lidlove-lojtrce-domacih/

Poglejte, kaj vse vam je Lojtr'ca domačih ponudila v štirih letih:

Še več informacij:
https://www.lidl.si/lojtrca-domacih

TOP