Sledite nam!

Lidl facebook  Lidl instagram  Lidl twitter

PONUDBA

Naši izdelki zagotavljajo varnost in kakovost na visoki ravni, podpiramo slovensko gospodarstvo ter nudimo trajnostno pridelane in oblikovane izdelke. Vse to je strogo nadzorovano po mednarodnem standardu IFS Food, v sklopu katerega je poleg stalnega zagotavljanja varnosti in kakovosti izdelkov na visoki ravni, zahtevana tudi stalna sledljivost izdelkov in surovin ter embalažnega materiala. Izpolnjevanje teh kriterijev redno preverjamo v sodelovanju z neodvisnimi inštitucijami. Pri stebru ponudba se osredotočamo na tri osrednja področja: slovenski izdelki, izdelki trajnostne ponudbe in izdelki za ozaveščeno prehranjevanje.

Zavezujemo se k trajnostni ponudbi

V Lidlu Slovenija v skladu z našo trajnostno pobudo Ustvarimo boljši svet redno prilagajamo ponudbo in na ta način odgovarjamo na pobude in želje naših kupcev.

Tako smo se zavezali:

- h korporativni dolžnosti
skrbnega ravnanja

- k zmanjševanju vsebnosti
soli in sladkorja

- k ponudbi jajc z minimalnim
standardom hlevske reje

- k ponudbi izdelkov za ozaveščeno
zdravo prehrano

- k trajnostni nabavi
palminega olja

- k nabavi trajnostno
pridelane kave

- k nabavi trajnostno
pridelanega kakava

- k nabavi trajnostno
pridelanega čaja

- k recikliranim materialom/vlaknom
s certifikatom FSC

- k certificiranju cvetja
in zelenih rastlin

- k nabavljanju trajnostno
pridobljenih rib in lupinarjev

Zmanjševanje uporabe plastike

V Lidlu Slovenija smo kot prvi trgovec z živili v Sloveniji že junija 2018 z blagajn umaknili plačljive plastične vrečke. Tako so na naših blagajnah so od takrat na voljo le še trajnostna nakupovalna torba, ki je narejena iz recikliranih materialov in je zelo vzdržljiva ter primerna za dolgotrajno uporabo, 3 velikosti papirnatih vrečk različnih nosilnosti, ki nosijo FSC (trajnostni) certifikat, in trajna bombažna vrečka iz Fairtrade proizvodnje. Ocenjen letni prihranek plastike zaradi umika plačljivih plastičnih vrečk iz prodaje znaša 5,5 mio plastičnih vrečk oziroma 118,5 ton plastike.

V letu 2020 smo v našo ponudbo vključili tudi vrečke za sadje in zelenjavo za večkratno uporabo in tako stopili še korak naprej pri uresničevanju naše zaveze o zmanjševanju plastičnih materialov našem poslovanju.

Kot del Skupine Lidl smo namreč konec marca 2018 sprejeli zavezo o sistemskem zmanjševanju uporabe plastičnih materialov, ki je del strategije Skupine Schwarz REset Plastic.
Postavili smo si cilja, da:
- bomo pri svojem poslovanju do leta 2025 za 20 odstotkov zmanjšali uporabo plastičnih materialov ter
- bo istega leta vsa plastična embalaža izdelkov Lidlovih blagovnih znamk izdelana na način, da jo bo mogoče 100-odstotno reciklirati ali ponovno uporabiti.

Konkretno smo si zastavili še cilj, da bomo do konca 2019 v trgovinah prenehali prodajati plastične izdelke za enkratno uporabo, kot so slamice, plastične posodice in kozarci, krožniki, jedilni pribor ter vatirane palčke s plastičnim delom.
To smo do konca lanskega leta tudi uresničili.

V letu 2020 bomo intenzivno delali na zmanjševanju plastike na ravni celotnega podjetja. Skupaj z dobavitelji naših blagovnih znamk bomo iskali rešitve za bolj trajnostne materiale. Kupcem bomo ponudili trajnostno vrečko za sadje in zelenjavo za večkratno uporabo. Naslednjo sezono bomo kupcem ponujali le še piknik izdelke iz materialov naravnega izvora (npr. les, papir). Kot del Skupine Lidl pa bomo pristopili k iniciativi "Science Based Targets", ki je najbolj prepoznavna mednarodna znanstvena metoda za zmanjševanje emisij in je vezana na okoljske cilje pariškega sporazuma iz leta 2015.

Skrbimo za kakovost

Pri kakovosti ne sprejemamo kompromisov. Dobavitelji morajo slediti mednarodnim in Lidlovim standardom kakovosti, hkrati pa sodelujemo s inštituti in laboratoriji za dodatna testiranja kakovosti. Pohvalimo se lahko s številnim zmagovalci testa Zveze potrošnikov Slovenije.  

Neodvisni strokovnjaki Biotehniške fakultete Univerze v Ljubljani so v minulih letih ocenili senzorično kakovost izdelkov Lidlovih lastnih blagovnih znamk, kot so Pilos, Milbona, Pikok in druge. Strokovna analiza je pokazala, da je več kot trideset testiranih izdelkov odlične kakovosti.

Skrbimo za trajnostni ribolov in zaščito delfinov

Kupcem ponujamo kakovostne ribe, ki ustrezajo načelom trajnostnega ribištva in trajnostnih metod ribolova. Na številnih naših izdelkih lahko najdete pečat MSC (organizacije Marine Stewardship Council), ki ga dobijo le izdelki, ki izpolnjujejo načela organizacije, ustanovljene z namenom najti rešitev za problem prekomernega ribolova.

Hkrati smo član mednarodnega programa (Earth Island Institute EII) nadzora za delfinom prijazen lov na tuna, zato na naši tunini lahko najdete modri logotip »Safe«, s tem pa poskrbimo, da za našo tunino delfini ne poginejo. Vse naše konzerve s tuno nosijo ta znak.

Skrbimo za trajnostno pridelavo

Povezani smo tudi z organizacijo Rainforest Alliance in se zavzemamo za trajnostno usmerjeno kmetijstvo. Pri nas najdete kakovostno temno čokolado Bellarom, ki je označena z logotipom RAINFOREST ALLIANCE CERTIFIED, kar pomeni ekološko in socialno kmetovanje, hkrati pa je bogatega okusa. Certifikat z zeleno žabico nosijo tudi naše banane na Lidlovi tržnici.

Z našo najbolj prodajno znamko za čokoladne tablice Fin Carré se zavzemamo za trajnostno pridelavo kakava. Program UTZ Certified skrbi za trajnostno gojenje kave, kakava in čaja. Pridelovalni se prizadevajo k bolj strokovni, kakovostnejši, rodovitnejši in bolj trajnostni pridelavi.

Do leta 2020 bodo vse čokoladne tablice proizvedene izključno iz trajnostno pridelanega in certificiranega kakava. Prehod poteka postopoma, saj trenutno še ni na voljo zadostnih količin kakava z UTZ certifikatom.

Skrbimo za pravične pogoje

S certifikatom pravične trgovine (Fairtrade) se lahko pohvalijo tudi banane iz Lidlove tržnice. Trgovinsko partnerstvo s svojo pomočjo omogoča proizvajalcem iz šibkejših držav hitrejši razvoj in predstavitev na globalnem trgu.

Skrbimo za EKO ponudbo

Naša ponudba ekološko pridelanih izdelkov je vse večja in le-te nosijo tudi evropski logotip za ekološko kmetijstvo. Gre za živila pridelana po ekoloških smernicah kmetijstva, katere omogočajo stalni nadzor in sledljivost surovin.

Želimo biti okolju prijazno podjetje, zato na policah Lidla najdete tudi ekološka čistila W5 ECO.

Skrbimo za doživljenjsko jamstvo

V Lidlu Slovenija smo prepričani o kakovosti in svežini izdelkov, zato le te nadgrajujemo s posebnim doživljenjskim jamstvom, ki ga nudimo svojim kupcem na vse prehrambne in neprehrambne izdelke lastnih blagovnih znamk.

V primeru, če kupec z izdelkom ni zadovoljen, lahko le-tega ob predložitvi računa vrne in s tem mu je povrnjena celotna kupnina izdelka. Izjema so le izdelki s časovno omejeno garancijo (npr. električni aparati, tehnični izdelki).

(*podrobnosti na www.lidl.si)

Skrbimo za spodbujanje slovenskega kmetijstva in gospodarstva

V naši ponudbi najdete vedno več slovenskih izdelkov, saj si prizadevamo k spodbujanju slovenskega kmetijstva in gospodarstva. Da bi izdelke slovenskega porekla in izvajalca hitreje opazili, le-te označujemo s posebnimi znakom »Slovenski izdelek«, ki v sredini nosi lik Triglava.

Dolgoročno sodelujemo s številnimi slovenskimi podjetji: Mlekarno Celeia, Perutnino Ptuj, Mesom Kamnik, Celjskimi mesninami, Pivka perutninarstvom, Žitom, Dano in drugimi. Do konca poslovnega leta 2018 smo povečali nabor slovenskih izdelkov za 20 %, kar pomeni prehod s 131 na 156 slovenskih izdelkov. 

Od 1. 7. 2017 so v poslovalnicah Lidla Slovenija na voljo izključno sveža jajca s standardom hlevske reje, kljub temu, da baterijska reja v Sloveniji zakonsko še ni prepovedana.  

V letu 2018 smo v Lidl Slovenija lansiral novo lastno blagovno znamko Naše nam paše, pod katero promovira tradicionalne izdelke slovenskih dobaviteljev višjega kakovostnega razreda.

Od junija 2018 je v poslovalnicah Lidla Slovenija v redni ponudbi na voljo pakirana svinjina 100-odstotno slovenskega porekla, za katero zagotavljamo, da je žival skotena, vzrejena in predelana v Sloveniji.    

Od 1. 1. 2019 imamo v Lidl Slovenija v svoji ponudbi izključno slovenske izdelke lastnih blagovnih znamk brez vsebnosti sojinega lecitina kot posamezne sestavine.  

V svojo redno ponudbo smo vključil sortiment mlečnih izdelkov brez laktoze lastne blagovne znamke, ki je ob koncu leta 2018 obsegal 9 izdelkov. Prav tako pa smo se v letu 2019 se prilagodil novim zahtevam zakonodaje na področju transmaščobnih kislin. 

Veseli smo, da imamo v okviru Skupine Lidl  možnost slovenskim dobaviteljem nuditi prehod na mednarodni trg. 

Skrbimo za majhne podjetnike: LIDLOVA LOJTR’CA DOMAČIH

Z natečajem smo k sodelovanju povabili male slovenske podjetnike, kmetije in zadruge, proizvajalce butičnih specialitet. Od začetka projekta Lojtr'ca domačih leta 2017 je v 3 natečajih in 10 akcijskih tednih sodeloval s 139 manjšimi slovenskimi dobavitelji ter s tem svojim kupcem ponudil prek 282 slovenskih butičnih izdelkov.

Več: https://lojtrcadomacih.si/ 

TOP