Lidl Slovenija kot prvi slovenski trgovec pod lastno blagovno znamko v redni prodaji ponuja svinjsko meso, ki z oznako »100 % slovensko« zagotavlja, da je bila žival rojena in vzrejena v Sloveniji, meso pa pripravljeno v slovenskih predelovalnih obratih.
Ker verjamemo v kakovost izdelkov naših blagovnih znamk in ker hkrati cenimo mnenje naših kupcev, smo raziskovalni hiši Ipsos naročili, naj izvedejo raziskavo kakovosti. kar 89 odstotkov vprašanih je izdelke ocenilo z oceno dobro, zelo dobro ali odlično.
Tagged under: ,
SKORAJ 50 NOVIH IZDELKOV NA LIDLOVI LOJTR’CI DOMAČIH
V Lidlu Slovenija tudi letos nadaljujemo z uspešnim projektom Lidlova Lojtr’ca domačih, namenjenemu podpori in razvoju domačega malega gospodarstva. Tokrat bomo na prodajne police postavili skoraj 50 prehranskih in kozmetičnih izdelkov 35 dobaviteljev iz vseh slovenskih regij.
Posebna akademija Lidlova lojtrca
V okviru projekta Lidlova Lojtr’ca domačih smo v Lidlu Slovenija letos prvič izvedli Akademijo Lojtr’ce domačih, namenjene izbranim na letošnjem natečaju za nove dobavitelje Lidlove Lojtr’ce domačih.
Izbrani domači proizvajalci se bodo s svojimi edinstvenimi in kakovostnimi izdelki na naših policah predstavili v začetku naslednjega leta.
Na sedežu Lidla Slovenija se je pred nekaj dnevi sestala strokovna komisija in ocenila prispele izdelke na letošnji razpis Lidlova Lojtr’ca domačih. Tokrat je bilo prijavljenih več kot 200 izdelkov, strokovna komisija, ki so jo sestavljali kuharski mojster Tomaž Kavčič, televizijska voditeljica Mojca Mavec in izvršni direktor nabave v Lidlu Slovenija Akos Szilagyi, pa je na koncu izbrala 50 izdelkov, ki se bodo čez nekaj mesecev predstavili na Lidlovih policah.
Tagged under: ,