Sledite nam!

Lidl facebook  Lidl instagram  Lidl twitter

Pozitivni odnosi s poslovnimi partnerji so za nas bistvenega pomena. Zato gradimo na konstruktivnem sodelovanju z dobavitelji, številnimi organizacijami in drugimi skupinami po celotni verigi. V dolgoročnih in zaupanja vrednih partnerstvih si prizadevamo razviti najboljšo rešitev za doseganje in zagotovitev naših visokih standardov kakovosti. Ideje, znanje in izkušnje naših poslovnih partnerjev bogatijo naša dejanja in s tem zavezanost trajnosti.

NAŠA NAČELA PRI POSLOVANJU S POSLOVNIMI PARTNERJI

SKLADNOST POSLOVANJA

S svojim poslovnimi partnerji sodelujemo profesionalno in spoštljivo. Naši odnosi temeljijo na spoštovanju, poštenosti, zanesljivosti in zaupanju. Še posebej smo pozorni na skladnost na vseh področjih. V naš Kodeks ravnanja je vključena tudi integriteta del vseh pogodb z našimi poslovnimi partnerji po vsem svetu. Partnerje spodbujamo in podpiramo, da delujejo v skladu s pravili in v smeri trajnosti. Več o naši zavezanosti dobavni verigi lahko izveste v področju "Dobavna veriga Non food izdelkov".

PARTNERSKI POSLOVNI ODNOSI

Dolgoročni in poslovni odnosi, ki temeljijo na partnerstvu, olajšajo vsakodnevno delo, zagotavljajo visoko kakovost blaga in vodijo k načrtovanju varnosti naših partnerjev in zadovoljstva za naše stranke. Želimo si zgraditi dolgoročne odnose z dobavitelji, ki podjetjem omogočajo uspešno rast. Za nas to pomeni tudi, da vsi, ki sodelujejo v dobavni verigi, od proizvajalcev surovin do naših logističnih partnerjev, dobro sodelujemo.
Prepričani smo, da lahko le v sodelovanju z organizacijami civilne družbe, strokovnjaki in drugimi podjetji dosežemo učinkovite in dolgoročne izboljšave, zlasti ko gre za vprašanja trajnosti. Zato se povezujemo z ustreznimi akterji, sodelujemo s številnimi pobudami za še tesnejša sodelovanja in sklepamo partnerstva z več zainteresiranimi stranmi ali sodelujemo v obstoječih projektih. Lidl je ustanovni član foruma za trajnostni kakav (s sedežem v Nemčiji) in že dolga leta član odbora.

KORPORATIVNA DOLŽNOST SKRBNEGA RAVNANJA PRI NABAVI IZDELKOV

»Krepitev človekovih pravic in njihovo spoštovanje razumemo kot temeljno obveznost države, gospodarskih subjektov in vsakega posameznika v enaki meri. Svojo korporativno dolžnost skrbnega ravnanja pri spoštovanju človekovih pravic na področju nabave vidimo kot dinamičen razvojni proces. Zato redno preverjamo in nadgrajujemo izjavo o temeljnih načelih družbe. Vanjo bomo vključili tudi okoljska tveganja, ki izhajajo iz naše dejavnosti, in ustrezne ukrepe za njihovo omejevanje.«

ŠE VEČ INFORMACIJ

Še več informacij o sodelovanju z našimi poslovnimi partnerji najdete s klikom >>TUKAJ<<.

TOP