Lidl Slovenija že sedmo leto zapored prireja natečaj Lidlov mladi vinar. V partnerstvu z Radostnimi prireditvami, ki med drugim organizira dogodek Vinski univerzum, vabi k sodelovanju perspektivne ...
25. oktobra prihaja na naše police nova lastna blagovna znamka Naše nam paše.
25. oktobra prihaja na naše police nova lastna blagovna znamka Naše nam paše, v katero smo združili izdelke lokalne proizvodnje preverjenih Lidlovih dobaviteljev.
Lidl Slovenija kot prvi slovenski trgovec pod lastno blagovno znamko v redni prodaji ponuja svinjsko meso, ki z oznako »100 % slovensko« zagotavlja, da je bila žival rojena in vzrejena v Sloveniji, meso pa pripravljeno v slovenskih predelovalnih obratih.
SKORAJ 50 NOVIH IZDELKOV NA LIDLOVI LOJTR’CI DOMAČIH
V Lidlu Slovenija tudi letos nadaljujemo z uspešnim projektom Lidlova Lojtr’ca domačih, namenjenemu podpori in razvoju domačega malega gospodarstva. Tokrat bomo na prodajne police postavili skoraj 50 prehranskih in kozmetičnih izdelkov 35 dobaviteljev iz vseh slovenskih regij.
Posebna akademija Lidlova lojtrca
V okviru projekta Lidlova Lojtr’ca domačih smo v Lidlu Slovenija letos prvič izvedli Akademijo Lojtr’ce domačih, namenjene izbranim na letošnjem natečaju za nove dobavitelje Lidlove Lojtr’ce domačih.
Prepričani smo, da je temelj za dolgoročen uspeh pošten in spoštljiv odnos do vsakogar. Zato si prizadevamo graditi trdne odnose ta ...