V ponedeljek, 8. novembra je na police prišla naša nova revija Preprosto, ki so jo ponovno soustvarjali številni slovenski ustvarjalci. Revija združuje navdihujoče praznične zgodbe in zanimive ideje za družinske izlete. Ne manjkajo niti slastni recepti in preprosti predlogi za domačo praznično okrasitev.
»Vsakič, ko iz tiskarne pride sveža revija Preprosto, sem navdušena. Nad ekipo, ki jo pripravlja v najbolj vročih dneh leta (in se pri tem pretvarja, da so sredi praznikov, da vse diši po piškotih in sveže okrašeni smrekici), nad čudovitimi sogovorniki, nad navdihujočimi recepti in inovativnimi domislicami, ki praznike ovijejo v toplo praznično vzdušje. Vsaka revija v sebi nosi odtis Lidla Slovenija – izvrstna vsebina slovenskih avtorjev predstavlja domačnost, svežino, kakovost izdelkov,« je ob izidu 12. številke revije Preprosto povedala Tina Cipot, odgovorna urednica in vodja korporativnega komuniciranja v Lidlu Slovenija.
Revija Preprosto je sicer med največkrat nagrajenimi slovenskimi revijami, tudi letos se je na tekmovanju Content Marketing Awards v ZDA uvrstila med 3 najboljše trgovinske medije leta po mnenju mednarodne žirije. Leta 2019 in 2017 je na tem tekmovanju celo zmagala v omenjeni kategoriji, prejela pa je tudi številčne druge pohvale in nagrade v tujini in Sloveniji. Revijo pripravljamo skupaj z agencijo PM Poslovni mediji, iz katere vrst je tudi izvršni urednik Nenad Senić.