Sledite nam!

Lidl facebook  Lidl instagram  Lidl twitter

PRI NAS NADETE LE ŠE JAJCA Z MINIMALNIM STANDARDOM HLEVSKE REJE

Objavljeno:

12/04/2022

Deli:

Statistični podatki kažejo, da povprečen Slovenec porabi 12 kg jajc na leto (vir: SURS), kar je nekaj manj kot 4 jajca na teden. Tudi prihajajočo veliko noč si ne moremo predstavljati brez jajc, kajne?

5 let od naše zaveze

Letos mineva 5 let, odkar smo se v Lidlu Slovenija zavezali, da bomo v naših trgovinah kupcem ponujali le še sveža jajca z minimalnim standardom hlevske reje, čeprav so jajca iz razširjene baterijske reje v Sloveniji zakonsko še vedno dovoljena. S 1. 7. 2017 smo to zavezo tudi uresničili.

Tesno sodelujemo s slovenskimi dobavitelji

Trudimo se, da kupcem, ki se čedalje bolj zavedajo pomena trajnostno pridelanih živil, ponujamo najboljše razmerje med kakovostjo in ceno. Prav zato smo z našima dobaviteljema jajc, podjetjema Meja Šentjur in Ramuta, sklenili dogovor za bolj trajnostno proizvodnjo jajc in jima omogočili dovolj časa za prilagoditev in nemoten prehod na nov način pridelave. Pri tem smo sledili trendom in primerom dobrih praks iz tujine, saj tako pridelana sveža jajca že ponujajo v Lidlu Avstrija, Nemčija, Švica, Belgija, Španija, Nizozemska, Danska, Finska in Švedska.

Trajnostne zaveze smo nadgradili

V naših poslovalnicah so kupcem na voljo izključno sveža jajca slovenskega porekla. Šli smo še korak dlje in si zadali cilj, da bodo do leta 2020 tudi vsi izdelki lastnih blagovnih znamk, ki vsebujejo jajca, proizvedeni izključno iz svežih jajc z minimalnim standardom hlevske reje. Ob koncu poslovnega leta 2020 smo ta cilj tudi uresničili.

Tudi v prihodnosti bomo naša prizadevanja za zagotavljanje primerne trajnostne nabave svežih jajc in izdelkov iz njih, vseskozi nadgrajevali. Aktivno bomo sodelovali z dobavitelji, dopolnjevali naš nabor izdelkov, ki bo vključeval jajca iz hlevske reje, in sprejemali nove ukrepe ter bomo tako še naprej z majhnimi koraki ustvarjali boljši svet.

Zmagovalci testa ZPS 2021

Kakovost naših jajc blagovne znamke Naše nam paše in Bio organic pa so lani prepoznali tudi na ZPS, saj so prejela naziv Zmagovalec testa ZPS 2021.

POVEZANE NOVICE

Preberi več + Aktualno    Družba    Mi smo Lidl Slovenija01. 10. 2022 By boljsisvet@lidl.si

NAMEN, KI JE DOBER KOT KRUH – SKUPNA PODPORA ZDRUŽENJU EUROPA DONNA SLOVENIJA

Oktober je v Lidlu Slovenija že tradicionalno obarvan v rožnato. Že tretje leto zapored smo se povezali z našim dobaviteljem Žitom, ki je v svojih pekarnah ustvaril poseben Kruh roza oktober. Kruh se bo v oktobru prodajal izključno v 63 Lidlovih trgovinah, z delom izkupička od njegove prodaje pa bomo skupaj z Žitom podprli Europo Donno Slovenija – Slovensko združenje za boj proti raku dojk.
Preberi več + Aktualno    Družba    Mi smo Lidl Slovenija    Poslovni partnerji21. 09. 2022 By boljsisvet@lidl.si

TRGOVINE LIDLA SLOVENIJA ODSLEJ TUDI DEMENCI PRIJAZNE TOČKE

Lidl Slovenija se je kot prvi trgovec v Sloveniji pridružil demenci prijaznim točkam Spominčice - Alzheimer Slovenija. Zaposleni v vseh naših trgovinah imajo potrebno osnovno znanje o demenci in so usposobljeni za komunikacijo z osebami z demenco ter jim tako lahko nudijo pomoč v primeru, ko se izgubijo.
Preberi več + Aktualno    Družba    Ustvarimo boljši svet za ljudi v stiski13. 07. 2022 By boljsisvet@lidl.si

467 DNI MORJA IN SONCA ZA OTROKE S POSEBNIMI POTREBAMI

V Lidlu Slovenija smo se tudi v letu 2022 pridružili Zvezi prijateljev mladine Slovenije (ZPMS) v dobrodelni akciji Pomežik soncu. Skupaj bomo na počitnice peljali otroke s posebnimi potrebami iz socialno ogroženih družin, ki za brezskrbno uživanje na počitnicah potrebujejo spremljevalca. Z uspešno humanitarno prodajno akcijo z Lidlovimi izdelki Lupilu in Cien Kids smo zbrali sredstva za kar 467 brezskrbnih počitniških dni.
TOP