Sledite nam!

Lidl facebook  Lidl instagram  Lidl twitter

PRI NAS NADETE LE ŠE JAJCA Z MINIMALNIM STANDARDOM HLEVSKE REJE

Objavljeno:

12/04/2022

Deli:

Statistični podatki kažejo, da povprečen Slovenec porabi 12 kg jajc na leto (vir: SURS), kar je nekaj manj kot 4 jajca na teden. Tudi prihajajočo veliko noč si ne moremo predstavljati brez jajc, kajne?

5 let od naše zaveze

Letos mineva 5 let, odkar smo se v Lidlu Slovenija zavezali, da bomo v naših trgovinah kupcem ponujali le še sveža jajca z minimalnim standardom hlevske reje, čeprav so jajca iz razširjene baterijske reje v Sloveniji zakonsko še vedno dovoljena. S 1. 7. 2017 smo to zavezo tudi uresničili.

Tesno sodelujemo s slovenskimi dobavitelji

Trudimo se, da kupcem, ki se čedalje bolj zavedajo pomena trajnostno pridelanih živil, ponujamo najboljše razmerje med kakovostjo in ceno. Prav zato smo z našima dobaviteljema jajc, podjetjema Meja Šentjur in Ramuta, sklenili dogovor za bolj trajnostno proizvodnjo jajc in jima omogočili dovolj časa za prilagoditev in nemoten prehod na nov način pridelave. Pri tem smo sledili trendom in primerom dobrih praks iz tujine, saj tako pridelana sveža jajca že ponujajo v Lidlu Avstrija, Nemčija, Švica, Belgija, Španija, Nizozemska, Danska, Finska in Švedska.

Trajnostne zaveze smo nadgradili

V naših poslovalnicah so kupcem na voljo izključno sveža jajca slovenskega porekla. Šli smo še korak dlje in si zadali cilj, da bodo do leta 2020 tudi vsi izdelki lastnih blagovnih znamk, ki vsebujejo jajca, proizvedeni izključno iz svežih jajc z minimalnim standardom hlevske reje. Ob koncu poslovnega leta 2020 smo ta cilj tudi uresničili.

Tudi v prihodnosti bomo naša prizadevanja za zagotavljanje primerne trajnostne nabave svežih jajc in izdelkov iz njih, vseskozi nadgrajevali. Aktivno bomo sodelovali z dobavitelji, dopolnjevali naš nabor izdelkov, ki bo vključeval jajca iz hlevske reje, in sprejemali nove ukrepe ter bomo tako še naprej z majhnimi koraki ustvarjali boljši svet.

Zmagovalci testa ZPS 2021

Kakovost naših jajc blagovne znamke Naše nam paše in Bio organic pa so lani prepoznali tudi na ZPS, saj so prejela naziv Zmagovalec testa ZPS 2021.

POVEZANE NOVICE

Preberi več + Aktualno    Družba    Ustvarimo boljši svet za ljudi v stiski03. 05. 2022 By boljsisvet@lidl.si

POMEŽIK SONCU 2022 IN ZBIRALNE KOŠARE

Tudi letos smo pristopili k sodelovanju k dobrodelni akciji Pomežik soncu. V maju in juniju bomo tako od vsakega prodanega izdelka iz redne ponudbe znamke Lupilu in Cien Kids (nekdaj Cien Baby) prispevali 10 centov za letovanje otrok s posebnimi potrebami pod okriljem Zveze prijateljev mladine Slovenije (ZPMS).
Preberi več + Aktualno    Družba04. 03. 2022 By boljsisvet@lidl.si

HITRA POMOČ ZA UKRAJINO: KOT SKUPINA SCHWARZ BOMO DONIRALI 10 MILIJONOV EVROV

Skupina Schwarz, katere sestavni del je tudi Lidl Slovenija, je pretresena nad dogajanjem v Ukrajini. V tako težkih časih je še posebej pomembno, da kot poslovna skupina izpolnimo svojo odgovornost do družbe, zato bomo skupaj namenili 10 milijonov evrov denarnih in materialnih donacij za Ukrajino.
Preberi več + Aktualno    Mi smo Lidl Slovenija    Ustvarimo boljši svet za ljudi v stiski14. 01. 2022 By boljsisvet@lidl.si

NAPOLNILI VEČ KOT 70 KOŠAR ZA LJUDI V STISKI

Končala se je že deveta akcija zbiranja hrane za ljudi v stiski, ki je trajala od 1. decembra 2021 do 8. januarja 2022. S pomočjo naših kupcev smo s hrano, čistili in izdelki za osebno higieno napolnili več kot 70 košar. Zbrana sredstva bodo lokalna društva razdelila posameznikom in družinam v svojem okolišu.
TOP