Imamo najboljše Lidlove mlade vinarje 2015

Zmagovalci tretjega natečaja Lidlov mladi vinar so postali člani ekipe Lanthierijeve zvezde iz Visoke šole za vinogradništvo in vinarstvo Univerze v Novi Gorice. Ekipa je letošnjo žirijo Slovenskega vinskega festivala in natečaja Lidlov mladi vinar navdušila s skrbnostjo in predanim delom pri pridelavi vina sorte zelen ter z izbiro prave taktike komuniciranja.

Zmagovalna ekipa je pripravila zanimivo zgodbo o vinu, s katero je na inovativen način predstavila svoj zelen. Kot je ob razglasitvi zmagovalcev na 18. Slovenskem festivalu vin poudaril Zoran Bedrač, vodja oglaševanja in marketinga v Lidlu Slovenija, so vsi udeleženci natečaja dokazali, da je med mladimi veliko predanih in nadarjenih bodočih vinarjev, ki imajo dobre ideje in bodo poskrbeli, da se bo slovensko vinogradništvo razvijalo še naprej.

Nagrajenci za naziv Lidlov mladi vinar 2015 pozirajo fotografu, na 18. Slovenskem festivalu vina.

Nagrajenci za naziv Lidlov mladi vinar 2015 pozirajo fotografu, na 18. Slovenskem festivalu vina.
(Foto: Bor Slana)

»Zelo smo ponosni na svoj izdelek, ki nam je res dobro uspel. Je res tisti tipičen zelen, s svežo, intenzivno sadno aromo. Odlično se poda k testeninam, rižotam, k bolj lahkim, zelenjavnim in morskim omakam, pa tudi k perutnini in k samostojnim zelenjavnim jedem,« nam je povedala Vanesa Klinec, članica ekipe Lanthierijeve zvezde. Za nagrado so prejeli 1000 EUR in enomesečno plačano delo za vse člane ekipe v podjetju P&F Jeruzalem Ormož.

Poleg Visoke šole za vinogradništvo in vinarstvo so v letošnjem natečaju sodelovali še študenti z mariborske Fakultete za kmetijstvo in biosistemske vede, ki so pridelali vino sorte sauvignon, in dve ekipi z ljubljanske Biotehniške fakultete, ki sta se med sabo pomerili v pridelavi rebule. Najboljšo rebulo je po mnenju strokovne komisije pridelala ekipa In tresle so se brajde ter si s tem prislužila strokovni izlet v tujo vinorodno deželo. Vsa vina, ki so jih pridelale sodelujoče ekipe, so bila predstavljena obiskovalcem letošnjega Slovenskega festivala vin.

In tresle so se brajde z najboljšo rebulo

In tresle so se brajde z najboljšo rebulo.

»Sodelovanje, ki s podjetjem Lidl Slovenija poteka že drugo leto, smo letos nadgradili. Kot del komisije smo ocenjevali mlada vina Lidlovih vinarjev in njihove trženjske zgodbe o vinih. Vzporednice med Slovenskim festivalom vin in natečajem Lidlov mladi vinar so tako zelo močne, saj si tudi mi v okviru festivala in drugih vinskih dogodkov prizadevamo mlade izobraževati o vinu,« je povedal direktor Slovenskega festivala vin Rado Stojanovič.

Letos se je natečaju pridružilo podjetje P&F Jeruzalem, ki je skupaj z Lidlom Slovenija za člane ekip organiziralo delavnici o trženju vin, saj so študentje poleg vina morali pripraviti tudi trženjski načrt oziroma zgodbo o svojem vinu. Sodelovanje je na kratko povzel direktor podjetja P&F Jeruzalem Mitja Herga in dejal: »Ker tudi v podjetju P&F Jeruzalem podpiramo mlade pri njihovem izobraževanju na področju vinogradništva in vinarstva, smo se odločili, da kot partner sodelujemo v natečaju Lidlov mladi vinar in tako dodatno prispevamo k razvoju znanja in pridobivanju praktičnih izkušenj sodelujočih študentov.«

Razglasitev zmagovalcev za naziv Lidlov mladi vinar na 18. Slovenskem festivalu vina.

Razglasitev zmagovalcev za naziv Lidlov mladi vinar na 18. Slovenskem festivalu vina.
(Foto: Bor Slana)

Mladi vinarji so bili popolnoma predani svojim ciljem. Kako so potekale priprave, si lahko ogledate na njihovem spletnem blogu Mladivinar.si, kamor so redno zapisovali vse svoje misli, izkušnje in izzive. Kot je poudarila komisija za izbor Lidlovega mladega vinarja, so študentje pokazali veliko razumevanje vinogradniške in vinarske panoge, saj so skrbno pridelali mlada vina in pripravili trženjske načrte. Je pa res, da mladi potrebujejo še veliko dodatnega znanja in izkušenj predvsem na področju celovitega razmišljanja o izdelku, od steklenice, etikete do prodajnih kanalov in trženjskih orodij, ki so za uspešno vinarsko pot prav tako pomembna kot kakovost pridelanega vina.

Lidlov mladi vinar študentom vinarstva in vinogradništva omogoča pridobivanje novih znanj in bogatih izkušenj. Natečaj obenem pripomore tudi k boljši prepoznavnosti vin in vinorodnih okolišev. Prav zato je projekt Lidlov mladi vinar del trajnostne pobude Ustvarimo boljši svet, v kateri podjetje Lidl Slovenija združuje družbeno odgovorne projekte in skrbi za kakovost ter ohranjanje tradicije in dediščine.

Povej svoje mnenje:

Znan je Lidlov mladi vinar za leto 2018

Zaključila se je še ena sezona natečaja Lidlov mladi vinar – to je postal perspektivni 29-letni Martin Erzetič (Čarga 1767) iz Goriških Brd, ki je zmagal z vinom merlot, pozna trgatev. Med štiri finaliste so se poleg Erzetiča uvrstili še Peter Gönc iz Gönc Winery s sivim pinotom, Jakob Bizjak iz Domačije Bizjak s cabernet sauvignonom ter mlada vinarka Špela Štokelj iz Posestva Štokelj z vinom pinela.

LIDLOV MLADI VINAR 2017 JE JERNEJ ŽORŽ IZ VIPAVSKE DOLINE

Letošnji natečaj Lidlov mladi vinar je zaključen. Na Slovenskem festivalu vin smo razglasili absolutnega zmagovalca natečaja – to je postal perspektiven mladi vinar Jernej Žorž iz Vinske kleti Žorž, ki je prepričal z vinom avtohtone slovenske sorte zelen.

IŠČEMO NOVE VZHAJAJOČE VINARSKE ZVEZDE

Skok v poletje v Lidlu Slovenija zaznamuje pričetek natečaja Lidlov mladi vinar, ki letos poteka že petič zapored. Tudi letošnji projekt nastaja v sodelovanju s partnerjem – Slovenskim festivalom vin, bo pa tokrat postregel s pomembno novostjo: v okviru natečaja bodo to pot iskali perspektivne mlade vinarje, ki že samostojno pridelujejo vino.

Ekipa Kaplja do roba zmagala v natečaju Lidlov mladi vinar

Projekt Lidlov mladi vinar, ki ga v Lidlu Slovenija izvajamo četrto leto zapored, je dosegel vrhunec. Letošnji zmagovalci so postali člani ekipe Kaplja do roba z Biotehniške fakultete Univerze v Ljubljani. Ekipa je pridelala vino sorte rebula, ki so ga poimenovali Žuta gutta.

Ocenjevanje vin in trženjskih načrtov

Projekt Lidlov mladi vinar, ki ga v Lidlu Slovenija izvajamo četrto leto zapored, je dosegel svoj vrhunec. V sredini novembra smo na sedežu podjetjan Lidl Slovenija gostili strokovno komisijo, ki je ocenjevala vina, ki jih so jih fakultete pridelale v okviru natečaja.