Lidl Slovenija je prvi prejemnik certifikata za spletno odličnost A3C, dostopno vsem

Danes smo iz rok strokovnjakov Zveze društev slepih in slabovidnih Slovenije in Inštituta za dobre vsebine prvi v Sloveniji prejeli certifikat A3C, dostopno vsem, ki potrjuje, da je spletna stran našega ambasadorja zdravja in prijatelja otrok Zdravka Lidla prilagojena tudi invalidom in ljudem z drugimi oviranostmi.

Spletna stran www.zdravko-lidl.si je zadostila strogim merilom za pridobitev certifikata, kot sta ustrezna struktura spletnega mesta in možnost izbire med barvnimi kontrasti (npr. belo besedilo na črni podlagi, zeleno besedilo na črni podlagi ipd.), s čimer se prebiranje spletnih vsebin olajša slabovidnim in ljudem z disleksijo. Pomembne prilagoditve so tudi primerne tekstovne alternative vsem netekstovnim vsebinam, to so slike, videi, zvočni posnetki, obvodni elementi, kamor prištevamo skok na glavno vsebino ter razumljivost in enoličnost povezav.

»V Lidlu Slovenija smo ponosni, da smo prvi v Sloveniji, ki nam je uspelo pridobiti certifikat A3C. Spletno mesto Zdravko Lidl ustvarjamo z mislijo na družine in kakovostno preživljanje prostega časa, zato je še toliko bolj pomembno, da se vsi obiskovalci počutijo dobrodošle in imajo dobro uporabniško izkušnjo. Certifikat A3C je pomemben korak v uresničevanju našega poslanstva in pobude Ustvarimo boljši svet, zato vabimo tudi vsa ostala podjetja in organizacije k ustvarjanju dostopnega spletnega okolja za vse ljudi v družbi,« je na podelitvi certifikata A3C poudarila Tina Cipot, vodja službe za korporativno komuniciranje v Lidlu Slovenija.

Več informacij o certifikatu spletne odličnosti A3C, dostopno vsem: www.izdv.si.

Povej svoje mnenje:

URI Soča gostil Parafest

Zveza za šport invalidov Slovenije – Paralimpijski komite, URI – Soča ter Lidl Slovenija so za paciente na URI – Soča, mlade invalide in ostale obiskovalce pripravili PARAFEST – dan športa invalidov. Na dogodku so uspešni športniki invalidi in paralimpijci predstavili najbolj priljubljene parašporte, ki so jih lahko obiskovalci preizkusili.

Z MOVEMBRSKIMI AKTIVNOSTMI ZBRALI SKORAJ 9.000 EUR ZA UKC LJUBLJANA

V sklopu naše trajnostne zaveze Ustvarimo boljši svet, smo tudi letos podprli Gibanje Movember in jim pomagali širiti njihovo poslanstvo. Pretekli teden smo izvedli še sklepno dejanje – Kliničnemu oddelku za urologijo na UKC Ljubljana smo predali donacijo v vrednosti 8.876 EUR, ki smo jih zbrali z različnimi internimi in eksternimi movembrskimi aktivnostmi.

NAPOLNILI SMO 79 KOŠAR ZA LJUDI V STISKI

V peti akciji zbiranja hrane za ljudi v stiski, ki je trajala do nedelje, 6. januarja, smo skupno v naših trgovinah s hrano, čistili in izdelki za osebno higieno napolnili 79 košar. Zbrana sredstva bodo lokalna društva razdelila posameznikom in družinam v svojem okolišu.

Na Teku božičkov zbrali skoraj 3.700 EUR za rdeče noske klovne zdravnike

Ljubljanski Tivoli so v petek preplavili dobri možje, ki so na dobrodelnem pohodu in teku božičkov združili rekreacijo in dobrodelnost ter zbirali sredstva za dober namen. Lidl Slovenija je na dogodku prvič sodeloval kot glavni sponzor, da pa se je nabralo še več sredstev za Rdeče noske klovne zdravnike, smo za vsakega udeleženca dodali 1 EUR.

Donirajte v zbiralne košare za ljudi v stiski

Posamezniki in družine, ki živijo v pomanjkanju, to najbolj občutijo prav v prazničnem času. Zato letos že peto leto zapored vabimo svoje kupce, da se pridružijo akciji zbiranja hrane za ljudi v stiski, ki smo jo začeli s ponedeljkom, 26. novembrom. Izdelke, ki se zbirajo v posebnih zbiralnih košarah za blagajnami v naših trgovinah, bomo podarili posameznim lokalnim društvom in organizacijam, ki pomagajo ljudem v stiski.