Misija Samozavest za invalidne otroke in njihove starše

Zveza za šport invalidov Slovenije – Paraolimpijski komite (ZŠIS-POK) in Lidl Slovenija sta v okviru programa Postani športnik, s katerim spodbujata mlade invalide k vključevanju v šport, pripravila projekt MISIJA SAMOZAVEST. Z njim z motivacijskimi videi nagovarjajo mlade invalide ter njihove starše, naj šport postane del njihovega življenja, saj prinaša številne koristi. K projektu je ob lansiranju pristopilo več kot 250 otrok z različnimi oblikami invalidnosti iz 24 slovenskih osnovnih in srednjih šol.

Za otroke so pripravili motivacijske videe, v katerih nekdanji vrhunski smučar Jure Košir in vrhunska plavalka Anja Klinar ter parašportniki Jernej Slivnik, Lucija Planinc in Patrik Jagodic, dokazujejo, da šport prinaša številne koristi, krepi samozavest in prinaša nove dogodivščine ter prijetna doživetja. Motivacijske videe so otroci na šolah prejeli skupaj s pismom, v katerem jih partnerja programa spodbujata k temu, da šport postane pomemben del njihovega življenja. »Športni treningi, tekme in trenutki, ki jih ob tem doživim, me motivirajo tudi takrat, ko sem slabe volje,« je povedal parasmučar Jernej Slivnik, ki se je letos udeležil tudi paraolimpijskih iger v Pjongčangu.

MOTIVACIJA TUDI ZA STARŠE INVALIDNIH OTROK

Misija samozavest poleg otrok nagovarja tudi njihove starše, ki so pomemben člen med mladimi invalidi in športnimi dejavnostmi. Kot ugotavlja Jana Jagodic, mama paraplavalca Patrika Jagodica, je plavanje za njenega sina kot vsakodnevna terapija. »Zahvaljujoč športu je Patrik veliko bolj samostojen in samozavesten. Veliko se druži s prijatelji in zna si razporediti čas med šolo, treningi in družino. Zato staršem otrok invalidov polagam na srce, naj otrok ne zavijajo v vato, ampak jim predstavijo vse prednosti, ki jih šport prinaša in jim omogočijo gibanje, saj bo to prineslo več družinske harmonije in zadovoljstva pri vseh

LIDL SLOVENIJA IN ZŠIS – POK S PROGRAMOM POSTANI ŠPORTNIK SPODBUJATA H GIBANJU

Osrednji namen programa Postani športnik je vzpostavitev dolgoročnega sistema za vključevanje mladih invalidov v šport, spodbujanje otrok z oviranostmi in ukvarjanju s športom ter tudi dvig prepoznavnosti športa invalidov v javnosti. V okviru programa se odvijajo številne aktivnosti, ki nagovarjajo različne ciljne javnosti in podajajo nova znanja ter informacije vsem, ki so vključeni v šolske in obšolske dejavnosti mladih invalidov. V letošnjem letu se bo poleg aktivacije Misija samozavest, ki je namenjena invalidnim otrokom in njihovim staršem, odvijal še en strokovni posvet na temo vključevanja mladih športnikov invalidov v šport, prav tako pa partnerja projekta program Postani športnik predstavljata na različnih strokovnih dogodkih.

Lidl Slovenija kot partner projekta Postani športnik nudi strateško podporo pri pripravi vsebine programa in pri izvajanju aktivnosti. »Osrednji cilj vseh naših aktivnosti je ustvariti boljše pogoje za mlade športnike invalide, ki so s svojimi zgodbami vzor vsakemu izmed nas,« poudarja Tina Cipot, vodja službe za korporativno komuniciranje in družbene odgovornosti v Lidlu Slovenija.

Več utrinkov iz dogodka si lahko ogledate spodaj:

      

 

Povej svoje mnenje:

Z MOVEMBRSKIMI AKTIVNOSTMI ZBRALI SKORAJ 9.000 EUR ZA UKC LJUBLJANA

V sklopu naše trajnostne zaveze Ustvarimo boljši svet, smo tudi letos podprli Gibanje Movember in jim pomagali širiti njihovo poslanstvo. Pretekli teden smo izvedli še sklepno dejanje – Kliničnemu oddelku za urologijo na UKC Ljubljana smo predali donacijo v vrednosti 8.876 EUR, ki smo jih zbrali z različnimi internimi in eksternimi movembrskimi aktivnostmi.

NAPOLNILI SMO 79 KOŠAR ZA LJUDI V STISKI

V peti akciji zbiranja hrane za ljudi v stiski, ki je trajala do nedelje, 6. januarja, smo skupno v naših trgovinah s hrano, čistili in izdelki za osebno higieno napolnili 79 košar. Zbrana sredstva bodo lokalna društva razdelila posameznikom in družinam v svojem okolišu.

Na Teku božičkov zbrali skoraj 3.700 EUR za rdeče noske klovne zdravnike

Ljubljanski Tivoli so v petek preplavili dobri možje, ki so na dobrodelnem pohodu in teku božičkov združili rekreacijo in dobrodelnost ter zbirali sredstva za dober namen. Lidl Slovenija je na dogodku prvič sodeloval kot glavni sponzor, da pa se je nabralo še več sredstev za Rdeče noske klovne zdravnike, smo za vsakega udeleženca dodali 1 EUR.

Donirajte v zbiralne košare za ljudi v stiski

Posamezniki in družine, ki živijo v pomanjkanju, to najbolj občutijo prav v prazničnem času. Zato letos že peto leto zapored vabimo svoje kupce, da se pridružijo akciji zbiranja hrane za ljudi v stiski, ki smo jo začeli s ponedeljkom, 26. novembrom. Izdelke, ki se zbirajo v posebnih zbiralnih košarah za blagajnami v naših trgovinah, bomo podarili posameznim lokalnim društvom in organizacijam, ki pomagajo ljudem v stiski.