Misija Samozavest za invalidne otroke in njihove starše

Zveza za šport invalidov Slovenije – Paraolimpijski komite (ZŠIS-POK) in Lidl Slovenija sta v okviru programa Postani športnik, s katerim spodbujata mlade invalide k vključevanju v šport, pripravila projekt MISIJA SAMOZAVEST. Z njim z motivacijskimi videi nagovarjajo mlade invalide ter njihove starše, naj šport postane del njihovega življenja, saj prinaša številne koristi. K projektu je ob lansiranju pristopilo več kot 250 otrok z različnimi oblikami invalidnosti iz 24 slovenskih osnovnih in srednjih šol.

Za otroke so pripravili motivacijske videe, v katerih nekdanji vrhunski smučar Jure Košir in vrhunska plavalka Anja Klinar ter parašportniki Jernej Slivnik, Lucija Planinc in Patrik Jagodic, dokazujejo, da šport prinaša številne koristi, krepi samozavest in prinaša nove dogodivščine ter prijetna doživetja. Motivacijske videe so otroci na šolah prejeli skupaj s pismom, v katerem jih partnerja programa spodbujata k temu, da šport postane pomemben del njihovega življenja. »Športni treningi, tekme in trenutki, ki jih ob tem doživim, me motivirajo tudi takrat, ko sem slabe volje,« je povedal parasmučar Jernej Slivnik, ki se je letos udeležil tudi paraolimpijskih iger v Pjongčangu.

MOTIVACIJA TUDI ZA STARŠE INVALIDNIH OTROK

Misija samozavest poleg otrok nagovarja tudi njihove starše, ki so pomemben člen med mladimi invalidi in športnimi dejavnostmi. Kot ugotavlja Jana Jagodic, mama paraplavalca Patrika Jagodica, je plavanje za njenega sina kot vsakodnevna terapija. »Zahvaljujoč športu je Patrik veliko bolj samostojen in samozavesten. Veliko se druži s prijatelji in zna si razporediti čas med šolo, treningi in družino. Zato staršem otrok invalidov polagam na srce, naj otrok ne zavijajo v vato, ampak jim predstavijo vse prednosti, ki jih šport prinaša in jim omogočijo gibanje, saj bo to prineslo več družinske harmonije in zadovoljstva pri vseh

LIDL SLOVENIJA IN ZŠIS – POK S PROGRAMOM POSTANI ŠPORTNIK SPODBUJATA H GIBANJU

Osrednji namen programa Postani športnik je vzpostavitev dolgoročnega sistema za vključevanje mladih invalidov v šport, spodbujanje otrok z oviranostmi in ukvarjanju s športom ter tudi dvig prepoznavnosti športa invalidov v javnosti. V okviru programa se odvijajo številne aktivnosti, ki nagovarjajo različne ciljne javnosti in podajajo nova znanja ter informacije vsem, ki so vključeni v šolske in obšolske dejavnosti mladih invalidov. V letošnjem letu se bo poleg aktivacije Misija samozavest, ki je namenjena invalidnim otrokom in njihovim staršem, odvijal še en strokovni posvet na temo vključevanja mladih športnikov invalidov v šport, prav tako pa partnerja projekta program Postani športnik predstavljata na različnih strokovnih dogodkih.

Lidl Slovenija kot partner projekta Postani športnik nudi strateško podporo pri pripravi vsebine programa in pri izvajanju aktivnosti. »Osrednji cilj vseh naših aktivnosti je ustvariti boljše pogoje za mlade športnike invalide, ki so s svojimi zgodbami vzor vsakemu izmed nas,« poudarja Tina Cipot, vodja službe za korporativno komuniciranje in družbene odgovornosti v Lidlu Slovenija.

Več utrinkov iz dogodka si lahko ogledate spodaj:

      

 

Povej svoje mnenje:

Ustavi se in se nam pridruži pri reševanju izzivov

V Lidlu Slovenija bomo v avgustu v sklopu vseslovenske akcije Ustavi se, ki letos v ospredje postavlja komunikacijo, dejavni na svojem Instagram profilu. Dragocene izkušnje in nasvete o izzivih, ki nam jih prinaša (ne)komunikacija, bodo vsak teden z nami delili ambasadorji akcije Ustavi se.

Trkaj pripravlja himno športnikov invalidov

Raperja Trkaja v poletnih mesecih navdihujejo športniki invalidi. V sodelovanju z Zvezo za šport invalidov Slovenije-Paralimpijskim komitejem (ZŠIS-PK) in nami pripravlja posebno pesem – himno o športnikih invalidih, njihovi neustavljivi motivaciji in moči ter dosežkih, s katerimi premikajo meje – tudi v glavah drugih ljudi. Trkaj se je s športniki invalidi v poletnih dneh srečal, se preizkusil v košarki na vozičkih in z njimi spregovoril o njihovem dojemanju invalidnosti, motivaciji ter pomenu športa v njihovem življenju.

SODELOVANJE v akciji Ustavi se!

V Lidlu Slovenija smo že leta 2012 sprejeli zavezo, da bomo na vseh ravneh podjetja celostno izvajali program Promocija zdravja. V letošnjem letu različne aktivnosti na tem področju povezujemo tudi z našo trajnostno pobudo ter spodbujamo Lidlovke in Lidlovce, da poskrbijo zase in tako začnejo ustvarjati boljši svet pri sebi.

229 brezskrbnih morskih dni za otroke

Huraaaa!!! Skupaj z Zvezo prijateljev mladine Slovenije (ZPMS) peljemo na morje otroke, ki živijo v pomanjkanju. 229 brezskrbnih počitniških dni bomo omogočili otrokom s posebnimi potrebami, ki potrebujejo spremljevalca.