Movember 2016: Dobrodelno smo zbrali več kot 4000 EUR

Letošnji Movember je bil v Lidlu Slovenija zelo brkat. Poleg osveščanja zaposlenih in širše javnosti o zdravstvenih težavah, ki pestijo moške, smo zbirali tudi sredstva za gibanje Movember, ki bo nakupilo pripomočke za Onkološki inštitut za Klinični oddelek za urologijo na UKC Ljubljana. S prodajo litrskega jogurta Lidlove blagovne znamke Pilos in z zbiranjem »brkatih« fotografij zaposlenih smo za dober namen zbrali več kot 4000 EUR.

V Lidlu Slovenija so gibanje Movember s finančno donacijo in podporo pri izvedbi projektov podprli že četrtič zapored. Letos so k sodelovanju prvič povabili tudi Lidlove kupce. Od nakupa vsakega litrskega navadnega tekočega jogurta Lidlove lastne blagovne znamke Pilos v novembru so namreč 10 centov namenili za nakup tehničnih pripomočkov za Klinični oddelek za urologijo na UKC Ljubljana. Kot pravijo v Lidlu Slovenija: »Ni pomembno, kakšne brke nosimo, če želimo podpirati movember – dovolj je, da jih nosimo – pa četudi so od jogurta.«

lidl_movember2016_banner_1200x624_logo_fb

K zbiranju finančnih sredstev pa so, kot vsako leto doslej, povabili tudi svoje sodelavce, ki so sicer ob vstopu v november prejeli ozaveščevalno zloženko o pomenu preventive in zgodnjem odkrivanju teh bolezni ter majhno pozornost – nalepke z brki. Zaposleni v Lidlu Slovenija so lahko akcijo podprli s pošiljanjem zabavnih fotografij z brki, Lidl Slovenija pa je za vsako prejeto fotografijo prispeval 10 evrov k donaciji.

zaposleni-v-lidlu-slovenija-1

Skupno je Lidl Slovenija ob letošnjem movembru za gibanje Movember prispeval kar 4.100 EUR finančne donacije.

Poleg aktivnosti med kupci in zaposlenimi je Lidl Slovenija gibanje Movember kot sponzor podprl tudi pri ostalih aktivnostih, ki so bili namenjeni osveščanju o zdravem načinu življenja med moškimi. Ena od osrednjih aktivnosti gibanja Movember je bil dobrodelni tek po ulicah Ljubljane, s katerim so želeli spodbujati zdrav način življenja in prijetno druženje. Poleg tega pa so organizirali tudi impro predstavo o osveščanju za različnimi oblikami raka in njegovih težavah, ki jih doprinese življenje z rakom in po raku.

 

 

Organizator:

Povej svoje mnenje:

Z MOVEMBRSKIMI AKTIVNOSTMI ZBRALI SKORAJ 9.000 EUR ZA UKC LJUBLJANA

V sklopu naše trajnostne zaveze Ustvarimo boljši svet, smo tudi letos podprli Gibanje Movember in jim pomagali širiti njihovo poslanstvo. Pretekli teden smo izvedli še sklepno dejanje – Kliničnemu oddelku za urologijo na UKC Ljubljana smo predali donacijo v vrednosti 8.876 EUR, ki smo jih zbrali z različnimi internimi in eksternimi movembrskimi aktivnostmi.

Začenja se dobrodelni Movember v Lidlu Slovenija

V Lidlu Slovenija že šesto leto zapored podpiramo gibanje Movember in pomagamo širiti njegovo poslanstvo; ozaveščanje o skrbi zase ter o boleznih, ki lahko prizadenejo sodobnega moškega. Tudi letos smo k dobrodelnosti povabili naše kupce. Ob nakupu navadnega jogurta Pilos (500ml, 3.2% m.m.) bomo 10 centov namenili Kliničnemu oddelku za urologijo UKC Ljubljana.

V NAJBOLJ BRKATEM MESECU ZBRALI SKORAJ 13.000 EUR ZA UKC LJUBLJANA

Tudi v letošnjem letu smo v Lidlu dokazali, da je mogoče z majhnimi koraki doseči velike cilje. V sklopu naše trajnostne zaveze Ustvarimo boljši svet smo v najbolj brkatem mesecu, novembru, pomagali širiti poslanstvo Gibanja Movember ter z različnimi internimi in eksternimi dejavnostmi kupce ter zaposlene, predvsem moške, ozaveščali o skrbi za svoje zdravje. S skupnimi močmi smo zbrali skoraj 13.000 evrov, zbrana sredstva pa bodo namenjena nakupu tehnične opreme za Klinični oddelek za urologijo na UKC Ljubljana, ki bo prav gotovo olajšala zdravljenje številnim bolnikom.

Movember tek: nadenimo si brke, podprimo Movember

V Lidlu Slovenija smo tudi letos generalni pokrovitelj 6. dobrodelnega Movember teka, ki bo Ljubljano spet ovil v brke. Na dogodku, ki se ga je lansko leto udeležilo več kot 400 tekačev, bo namesto tekmovanja v ospredju spodbujanje zdravega načina življenja, prijetno druženje in dobrodelnost. Udeležijo se ga lahko vsi, ki želijo podpreti Movember gibanje in njegova ključna sporočila.

Gibanje Movember: od kdaj, zakaj in kako se je začelo

Movember je svetovno gibanje, ki se vsako leto odvija v mesecu novembru. Njegovo poslanstvo je ozaveščati o različnih boleznih, ki lahko prizadenejo sodobnega moškega. Novembra torej na marsikaterem obrazu v znak podpore zrasejo brki, ki so zaščitni znak gibanja. Ker brkom v angleščini pravimo »moustache«, je prišlo do skovanke Mo-vember. Tudi Lidlovci in Lidlovke smo podporniki Gibanja Movember.