MOVEMBER V LIDLU SLOVENIJA

V Lidlu Slovenija v okviru naše trajnostne pobude Ustvarimo boljši svet že peto leto zapored podpiramo svetovno gibanje Movember. Pomagamo mu širiti njegovo poslanstvo, saj se zavedamo pomembnosti preventivne skrbi za zdravje.

Povej svoje mnenje:

Začenja se dobrodelni Movember v Lidlu Slovenija

V Lidlu Slovenija že šesto leto zapored podpiramo gibanje Movember in pomagamo širiti njegovo poslanstvo; ozaveščanje o skrbi zase ter o boleznih, ki lahko prizadenejo sodobnega moškega. Tudi letos smo k dobrodelnosti povabili naše kupce. Ob nakupu navadnega jogurta Pilos (500ml, 3.2% m.m.) bomo 10 centov namenili Kliničnemu oddelku za urologijo UKC Ljubljana.

V NAJBOLJ BRKATEM MESECU ZBRALI SKORAJ 13.000 EUR ZA UKC LJUBLJANA

Tudi v letošnjem letu smo v Lidlu dokazali, da je mogoče z majhnimi koraki doseči velike cilje. V sklopu naše trajnostne zaveze Ustvarimo boljši svet smo v najbolj brkatem mesecu, novembru, pomagali širiti poslanstvo Gibanja Movember ter z različnimi internimi in eksternimi dejavnostmi kupce ter zaposlene, predvsem moške, ozaveščali o skrbi za svoje zdravje. S skupnimi močmi smo zbrali skoraj 13.000 evrov, zbrana sredstva pa bodo namenjena nakupu tehnične opreme za Klinični oddelek za urologijo na UKC Ljubljana, ki bo prav gotovo olajšala zdravljenje številnim bolnikom.

Movember tek: nadenimo si brke, podprimo Movember

V Lidlu Slovenija smo tudi letos generalni pokrovitelj 6. dobrodelnega Movember teka, ki bo Ljubljano spet ovil v brke. Na dogodku, ki se ga je lansko leto udeležilo več kot 400 tekačev, bo namesto tekmovanja v ospredju spodbujanje zdravega načina življenja, prijetno druženje in dobrodelnost. Udeležijo se ga lahko vsi, ki želijo podpreti Movember gibanje in njegova ključna sporočila.

Gibanje Movember: od kdaj, zakaj in kako se je začelo

Movember je svetovno gibanje, ki se vsako leto odvija v mesecu novembru. Njegovo poslanstvo je ozaveščati o različnih boleznih, ki lahko prizadenejo sodobnega moškega. Novembra torej na marsikaterem obrazu v znak podpore zrasejo brki, ki so zaščitni znak gibanja. Ker brkom v angleščini pravimo »moustache«, je prišlo do skovanke Mo-vember. Tudi Lidlovci in Lidlovke smo podporniki Gibanja Movember.

Movember 2017: dejanje šteje – ne glede na to, kakšne brke si pustite

V Lidlu Slovenija že peto leto zapored podpiramo svetovno gibanje Movember in mu pomagamo širiti njegovo poslanstvo, saj se zavedamo pomembnosti preventivne skrbi za zdravje. V okviru naše trajnostne pobude Ustvarimo boljši svet s pričetkom meseca novembra pričenjamo tudi z dobrodelno aktivacijo, s katero bomo del sredstev od prodaje tekočih 500g jogurtov Pilos namenili Kliničnemu oddelku za urologijo UKC Ljubljana.

Movember 2016: Dobrodelno smo zbrali več kot 4000 EUR

Letošnji Movember je bil v Lidlu Slovenija zelo brkat. Poleg osveščanja zaposlenih in širše javnosti o zdravstvenih težavah, ki pestijo moške, smo zbirali tudi sredstva za gibanje Movember, ki bo nakupilo pripomočke za Onkološki inštitut za Klinični oddelek za urologijo na UKC Ljubljana. S prodajo litrskega jogurta Lidlove blagovne znamke Pilos in z zbiranjem »brkatih« fotografij zaposlenih smo za dober namen zbrali več kot 4000 EUR.

Movember 2015: Hvala v imenu uroloških bolnikov

Lanskega novembra smo v okviru Movembra zbirali finančna sredstva za nakup tehničnih pripomočkov za premik nepokretnih bolnikov na Onkološkem inštitutu v Ljubljani. Ta teden smo jih po letu dni tudi predali. Zahvala gre tudi vsem našim zaposlenih, saj so se v izjemnem številu odzvali na vabilo k zbiranju finančnih sredstev za nakup prepotrebnih tehničnih sredstev za onkološki inštitut.

Podpiramo Movember: z brki

Ob današnjem hitrem tempu življenja le redko pomislimo, da nas lahko na naši poti kar koli ustavi. Običajno se moški s tem še redkeje ukvarjajo kakor ženske, zato je še bolj pomembno, da spregovorimo o težavah in stresu moških. Z gibanjem Movember sodelujemo že četrto leto zapored in tudi letos želimo ozaveščati o moških zdravstvenih težavah. Letos ne samo med zaposlenimi, ampak tudi med našimi kupci.

Brkastičen in dobrodelen november

Podjetje Lidl Slovenija se je tudi letos pridružilo gibanju Movember, ki ozavešča o raku na prostati in raku na testisih. Ob tej priložnosti smo za vse naše sodelavce moškega spola pripravili ozaveščevalno zloženko o pomenu preventive in zgodnjem odkrivanju teh bolezni. Manjkala pa ni niti dobrodelna nota.